- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 september, 2007 at 00:00 #807796Anonym anvandareMemberJerka wrote:Och på stången i bänken?
Ja vad låg det på idag när han körde…60 kg har jag för mig:D
Misstänker att det inte alls var någon ”uppvärmning” som han påstod:nono:
6 september, 2007 at 00:01 #807797Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Ja vad låg det på idag när han körde…60 kg har jag för mig:DMisstänker att det inte alls var någon ”uppvärmning” som han påstod:nono:
Haha! Hur mår axlen då Herr Guince?
6 september, 2007 at 00:02 #807798Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:67kg en bra dag.Påstår du att 67 skulle vara något slags skämtvikt?:evil:
6 september, 2007 at 00:16 #807799Anonym anvandareMemberTjackskatan wrote:Bara att inse att man gett styrketräningen sina bästa år och det är dags att hitta nån annan hobby.Mig veterligen är du en hejare på konståkning och rodeo, kanske vore något att lägga ner lite mer tid på när din träning sett sina dagar…
…för min skull?
F.ö. ser det bra ut gubbar, speciellt du Jack, bitig av dig, din gamle fan!
MVH
6 september, 2007 at 07:26 #807800Anonym anvandareMembernicklasg wrote:Så j…a skön journal, alltid lika bra att förgylla dagen med.6 september, 2007 at 07:33 #807801Anonym anvandareMemberJerka wrote:Haha! Hur mår axlen då Herr Guince?Hmm den är lite bättre. Den gör numera mest ont vid direkt belastning som bänk eller olika axelövningar; inte som tidigare i alla övningar där den bara belastas sekundärt (eller man bara råkade lägga sig på skiten när man sov:D). Det är trist att inte kunna köra bänk dock måste jag säga. Tror det är närmare en månad sedan jag kunde köra och det kan säkerligen bli en månad till med lite oflyt. Vågar inte ens tänka på vad jag kommer ta när jag kommer tillbaka…
Inget ont som inte för något gott med sig dock: Iom att jag i praktiken bara kör tramsträning över hela linjen just nu (varken tunga mark, böj eller bänk) känns det onödigt att äta och jag satsar istället på att svälta mig i lite, med betoningen på lite dock, form.
6 september, 2007 at 09:23 #807802Anonym anvandareMemberBra form du har Jacksatan syns att du har förbättrat överkroppen.
Andreas du vet att du äger ändå va .6 september, 2007 at 09:30 #807803Anonym anvandareMemberDen där posedownen på SM tror jag att jag hoppar förresten…
6 september, 2007 at 09:33 #807804Anonym anvandareMemberJay wrote:Den där posedownen på SM tror jag att jag hoppar förresten…Vilken av dem? Banga inte nu, du har ju lovat att du skulle spöa Nylander en gång för alla…
:nod
MVH
6 september, 2007 at 09:35 #807805Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Vilken av dem? Banga inte nu, du har ju lovat att du skulle spöa Nylander en gång för alla…:nod
MVH
Den mellan mig och Ingvar Larsson. Well, kanske inte. Andreas såklart. S:t Jack ligger ljusår före mig.
6 september, 2007 at 21:36 #807806Anonym anvandareMemberJay wrote:Den mellan mig och Ingvar Larsson. Well, kanske inte. Andreas såklart. S:t Jack ligger ljusår före mig.Jag funderar på att komma in rejält hårig till SM så min fysik helt blir höljd i dunkel och jag därmed inte kan dömas som förlorare i någon särbedömning8)
6 september, 2007 at 21:51 #807807Anonym anvandareMemberVa fan.. man ser typ ruter på dig Andreas!?
*måste vara photoshop……..*[/b]
6 september, 2007 at 22:03 #807808Anonym anvandareMemberAndreas: Tränar du inget MMA/SW/BJJ nuförtiden?
Har för mig att du körde sånt förut? Eller har jag fått det om bakfoten?:nerd:
(Själv är jag numera utfryst av grappling-communityt här i stan.
Det anses inte riktigt sunt att jag prioriterar De Tre Stora framför the groundgame.
Och någonstans har de jävlarna säkert rätt.:evil: )6 september, 2007 at 22:51 #807809Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Va fan.. man ser typ ruter på dig Andreas!?*måste vara photoshop……..*[/b]
Haha de finns där någonstans..men det är några kilo kvar tills de syns när jag bara glider omkring vanligt:D
Ligger dock på brutal svältkost just nu så jag hoppas att det ska ge med sig;)
6 september, 2007 at 22:54 #807810Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Andreas: Tränar du inget MMA/SW/BJJ nuförtiden?Har för mig att du körde sånt förut? Eller har jag fått det om bakfoten?
(Själv är jag numera utfryst av grappling-communityt här i stan.
Det anses inte riktigt sunt att jag prioriterar De Tre Stora framför the groundgame.
Och någonstans har de jävlarna säkert rätt. )Njae har aldrig tränat det tyvärr…jag inser min kropps begränsningar och att ligga och böja leder och skit är definitivt en av dem:D
Jag håller mig till hälsosamt våldsrunkande framför UFC istället:emo-thumb
Och definitivt har de ju rätt – the groundgame får ju de tre stora att framstå som aningen frökenaktiga:nod
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.