Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 861 total)
  • Author
    Mantus wrote:
    Bring it on brotha. Jag behöver öva på mina paradnummer. Under min kampsportsaktiva tid älskade jag vadlås och utstrypningar.:nod :bb3:

Siktar du in dig på min vänsteraxel eller korsrygg ökar du dina chanser betydligt:D

Andreas Guiance wrote:
    Siktar du in dig på min vänsteraxel eller korsrygg ökar du dina chanser betydligt:D

Eller så militärpressar jag helt enkelt upp dig och släpper dig i golvet, decisions, decisions.:D

Visserligen bänkar och militärpressar du i vanliga fall säkerligen mycket mer än vad jag gör, men det hjälper ju inte när viktskillnaden är typ 30kg.

Peter Storhannus wrote:
    Bra chins din sob! Ska också köra supinerade chins imorgon och kommer då ta sikte på dina resultat :)

Hehe det bör inte va några problem för dig bryschan; jag suger på chins:D

Men tack;)

Mantus wrote:
    Eller så militärpressar jag helt enkelt upp dig och släpper dig i golvet, decisions, decisions.:D

Visserligen bänkar och militärpressar du i vanliga fall säkerligen mycket mer än vad jag gör, men det hjälper ju inte när viktskillnaden är typ 30kg.

Ähhh 30 kg ain’t nothin but a peanut. Jag är van vid större viktskillnader än så;)

(Förvisso förlorar jag alltid då men iaf=D)[/b]

oj blev liiiiite fel… :D

Andreas Guiance wrote:

Vänster axel och korsrygg säger du? Hmm… Det ska vi nog kunna utnyttja…

:whistle:

MVH

Mantus wrote:
    Det är väl typ hans egen kroppsvikt?

Hahahhaha men att kunna ta dom vikterna i bamse är bra ju testa själv.

reta inte Andreas nu han är stark :nod

Idag blev det träning med Marcus och Frizzo. Även om jag inte visste ifall jag skulle träna eller nypa dem i kinderna för de var så pluttiga gav de mig ändå hopp om den nya generationens förträfflighet – väldigt sympatiska grabbar:nod

Jag tror att passet var något i den här stilen för min del:

Chins:
    8 x bw
    8 x bw
    8 x bw
    8 x bw

Sittande rodd:
    10 x 50
    10 x 60
    10 x 60
    10 x 70

Latsdrag:
    10 x 60
    10 x 70
    8 x 80
    8 x 80

Hantelrodd:
    10 x 32
    10 x 40

Stångrodd:
    15 x 50
    15 x 50
    15 x 50

Kardio utfördes i form av cykel till och från gymmet och 10 minuter på motionscykel efter passet. För att kompensera för min stora energiförlust fick jag godis i present av boysen;)

Allt rätt, förutom att det var fem set chins.

Duktigt jobbat idag, 150 minuterspass verkade inte tillhöra din vardag, av reaktionen att döma? Kom du hem på cykeln eller hade cardion sugit livet ur dig?

:D

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Allt rätt, förutom att det var fem set chins.

Duktigt jobbat idag, 150 minuterspass verkade inte tillhöra din vardag, av reaktionen att döma? Kom du hem på cykeln eller hade cardion sugit livet ur dig?

:D

MVH

Ja men setet då jag försökte med hanteln som drog av mig brallorna kunde jag inte räkna kände jag:D

Hehe jorå jag kom hem. Fast jag fuskade lite och ledde cykeln upp för en del backar och rättfärdigade mitt beteende för mig själv med att jag blev tvungen att prata i telefon:|

Andreas Guiance wrote:
    Ja men setet då jag försökte med hanteln som drog av mig brallorna kunde jag inte räkna kände jag:D

Hehe jorå jag kom hem. Fast jag fuskade lite och ledde cykeln upp för en del backar och rättfärdigade mitt beteende för mig själv med att jag blev tvungen att prata i telefon:|

På tal om telefoner skrev jag ner fel nummer till dig imorse, och hets-SMS:ade fel person, som ännu inte har slutat skicka samma SMS gång på gång;

”Vem e du?”

Kommit fram sex gånger nu…

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    På tal om telefoner skrev jag ner fel nummer till dig imorse, och hets-SMS:ade fel person, som ännu inte har slutat skicka samma SMS gång på gång;

”Vem e du?”

Kommit fram sex gånger nu…

MVH

Haha:D

Du måste lära dig att alltid ta med dig ett hopprep när det är chins på schemat.

Hoppas NI ligger i å sliter! Jäääää
    Rock ON!

Mantus wrote:
    Du måste lära dig att alltid ta med dig ett hopprep när det är chins på schemat.

Eller besöka ett gym där de har viktbälten framme;)

Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.