- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 juli, 2007 at 17:32 #807376Anonym anvandareMemberDessan wrote:dagens pass var riktigt jobbigt. Det var planerat att köra både rygg och biceps, men det blev bara fem set biccar eftersom båda höll på att svimma.
I can see why…rekorderligt pass:bb:
10 juli, 2007 at 17:35 #807377Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Blev lite trams på gymmet (aktiv vila kallas det):Själv befinner jag i det skede av dieten som kallas för aktiv fetma, där man varken är riktigt fet eller hyfsat tight.
10 juli, 2007 at 17:42 #807378Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Själv befinner jag i det skede av dieten som kallas för aktiv fetma, där man varken är riktigt fet eller hyfsat tight.Haha men det tragiska är att man ändå måste va rätt nöjd i det läget. Allt under riktigt fet är fan en prestation om du frågar mig;)
10 juli, 2007 at 18:06 #807379Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:I can see why…rekorderligt pass:bb:exakt så sa marcus också :up:
10 juli, 2007 at 18:14 #807380Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Jag har svårt att se hur Svenska Akademien ska kunna ignorera det här mästerverket när nästa Nobelpris i litteratur ska delas ut. Vi är många som kommer ropa på Horace Engdahls avgång i händelse av ett justitiemord (föga sannolikt så klart, men om!!1).Det är humor, hurmor och humor :pop:
Hoppas att eran träning går galant!
Wish you guys the best!10 juli, 2007 at 18:19 #807381Anonym anvandareMembersh0w wrote:Hoppas att eran träning går galant!
Wish you guys the best!Tack, det kan behövas:)
(För min del, Dessan klarar sig nog;))
10 juli, 2007 at 19:26 #807382Anonym anvandareMemberOj, hur har jag kunnat missa denna…
Min idol apan Andreas och så hon med den smalaste midja jag sett.
Helt sinnesjuk midja du har Dessan, skit snyggt. Ryggen är ju också grym.
Andreas lika rolig som alltid, tycker du verkar va en riktigt skön snubbe. Garvar ofta åt dina inlägg.
Kör hårt nu båda två och uppdatera med mycket bilder
10 juli, 2007 at 19:29 #807383Anonym anvandareMemberdetta kan bli lajbans, ska nog ta mig en titt in lite då och då. Kör hårt gänget. MVH Cesseboy
10 juli, 2007 at 19:30 #807384Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Oj, hur har jag kunnat missa denna…Min idol apan Andreas och så hon med den smalaste midja jag sett.
Helt sinnesjuk midja du har Dessan, skit snyggt. Ryggen är ju också grym.
Andreas lika rolig som alltid, tycker du verkar va en riktigt skön snubbe. Garvar ofta åt dina inlägg.
Kör hårt nu båda två och uppdatera med mycket bilder
Danke martin Ja andreas är en sjuk människa. Med honom skrattar man oavbrutet! Ska uppdatera så mycket vi kan, och bilder kommer rätt snart hoppas jag. Ska åka ut till andreas och hälsa på och så ska vi ta lite fakebilder i downlightet på källargymmet
10 juli, 2007 at 19:48 #807385Anonym anvandareMemberMartin: Haha jag väljer att ta apa som en komplimang;) Tack:D
Cesse: Klart du ska! Kör hårt själv:)
10 juli, 2007 at 19:49 #807386Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Helt sinnesjuk midja du har Dessan, skit snyggt.Men, men säger man så till en dam?
10 juli, 2007 at 19:52 #807387Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Men, men säger man så till en dam?Ja, man får inte ta allt så bokstavligt, jätte fint då :p
10 juli, 2007 at 19:53 #807388Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Men, men säger man så till en dam?Har du testat att skaka hand med Dessan någon gång? Dam och dam…min lillbrorsa var chockad när han träffade henne och fick en demolerad hand som minne;)
10 juli, 2007 at 19:54 #807389Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Martin: Haha jag väljer att ta apa som en komplimang;) Tack:DVar absolut menat som en komplimang, du e ju het
10 juli, 2007 at 19:56 #807390Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Har du testat att skaka hand med Dessan någon gång? Dam och dam…min lillbrorsa var chockad när han träffade henne och fick en demolerad hand som minne;)Är inte han en Guiance? Slappt handslag, insjunket bröst, dålig hållning, låg styrka… Ringer det nån klocka?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.