Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 861 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Körde med ett pass med Ogge, Marcell och Emil på SATS Hötorget…givetvis tvingade Ogge mig till bröst igen:D Sammanfattningsvis kan man väl säga att det här passet var en riktig katastrof…ska inte ens skriva upp allt. Men testade att lyfta en gång på 100 i bänk bara för att känna på det och det var riktigt tungt, vilket kändes sjukt bittert.

Sedan slog Marcell mig med 18 chins mot 17 (helt absurt att jag bara orkade 17) och efter det än värre 40 dips mot 39. Jaja…ibland får man ha sämre dagar antar jag…eller något.

17 är ändå bra. Meen jag hade ändå räknat med +25från dig i den övningen. :D

Jacksatan wrote:
    17 är ändå bra. Meen jag hade ändå räknat med +25från dig i den övningen. :D

No shit. Har ingen vettig förklaring annat än att jag mest kört massa femmor i chins lately. Men ändå…skamligt. Nästa gång ska det bli bättre. Träningen ska bara fokusera på att äga Marcell framöver.

Du får i fortsättningen köra egna träningspass så du kan fila upp resultaten på msn i vanlig ordning. Det här var ju patetiskt. Bah +30 kilo i bälte osv och så gör du usla 17 chins. :D

;)

Gjorde du 17 chins?

Är jag den enda som blir imponerad? Kanske bara jag som har sett dig göra chins….
    Men 17 från din sida är ju grymt :)

vafan, vem vill göra över 10 reps i någon övning anyway? :)

Baboom wrote:
    Gjorde du 17 chins?

Är jag den enda som blir imponerad? Kanske bara jag som har sett dig göra chins….
    Men 17 från din sida är ju grymt :)

Haha vafan:D

Jay wrote:
    Du får i fortsättningen köra egna träningspass så du kan fila upp resultaten på msn i vanlig ordning. Det här var ju patetiskt. Bah +30 kilo i bälte osv och så gör du usla 17 chins. :D

;)

Det är ju supinerade chins a-hole;)

Peter Storhannus wrote:

Hear fuckin hear:nod

Peter Storhannus wrote:

Finns det folk som frivilligt gör mer än åtta reps i ett set?:yikes:

Mantus wrote:

Ligger väl emellan 20 och 30 i vissa övningar emellanåt… :ph34r:

MVH

Mantus wrote:

Ja dårar som Marcell:|

Idag körde jag återigen ett riktigt tramspass. Blev lätta ez-stångcurls, knäböj, facepulls och kabelcrunches…

Litet ryggpass med en polare idag på SATS Globen. Tvyärr har han samma typ av skador som jag så vi blev tvungna att avbryta passet när han drog sönder korsryggen stackarn. Något sånt här såg mitt pass ut (var lite seg efter att ha varit på konsert med min gudfars band KSMB igår på Mosebacke):

Supinerade chins:
    8 x bw
    5 x bw+20
    5 x bw+20
    10 x bw+10

Dubbla incline hantelroddar Oldenmark-style:
    12 x 20
    12 x 20

Latsdrag:
    8 x 70
    8 x 80
    7 x 80

Latstrams i kablar:
    12
    12

Gårdagskvällen innehöll en del träning. BJJ-matchen på asfalten mot Boven var en höjdpunkt; likaså 1,5-timmes promenaden hem från stället (för att inte bli katabola körde vi pitstop på McD).

Andreas Guiance wrote:
    Gårdagskvällen innehöll en del träning. BJJ-matchen på asfalten mot Boven var en höjdpunkt; likaså 1,5-timmes promenaden hem från stället (för att inte bli katabola körde vi pitstop på McD).

jag o boven fick blodsockerfall på väg hem och tog ett nytt stopp på burgerking innan vi tog tåget hem. nu måste du börja fixa så man kan käka frukost hos dig. matmat :)

Jacksatan wrote:
    jag o boven fick blodsockerfall på väg hem och tog ett nytt stopp på burgerking innan vi tog tåget hem. nu måste du börja fixa så man kan käka frukost hos dig. matmat :)

Jag vill inte ge er mer viktöverläge i fighterna än ni redan har:nono:

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.