Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 861 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Snorisarna är vidriga. Jag funderar på att skriva en ny punkt bland reglerna att om man snor Andreas träningspartner ett pass är det lika med 20% warn (och sen naturligtvis varna Marcus retroaktivt:whistle:).

Jag tror att du har illusioner om min bänkpress – i dagsläget är jag glad om jag pressar bw utan att fälla tårar:D

Du har gjort det, det är lika illa det. Bättre lys till den axel som brast än att aldrig spänna en krabba eller vad man brukar säga.

Mantus wrote:
    Du har gjort det, det är lika illa det. Bättre lys till den axel som brast än att aldrig spänna en krabba eller vad man brukar säga.

Hahaha…true that:emo-thumb

Nej men alltså…110 MÅSTE jag kunna komma tillbaka till hyfsat snabbt iaf när axeln bara är hel. Är jag då åtminstone i något slags form bör jag väga kring 60 kg och därmed pressa 183% av bw – det skulle jag vara nöjd med:) (Egentligen borde jag med min kroppsvikt utan vidare pressa 2 x bw iaf, men det tror jag aldrig att min axel kommer att gå med på…)

Andreas Guiance wrote:
    Hahaha…true that:emo-thumb

Nej men alltså…110 MÅSTE jag kunna komma tillbaka till hyfsat snabbt iaf när axeln bara är hel. Är jag då åtminstone i något slags form bör jag väga kring 60 kg och därmed pressa 183% av bw – det skulle jag vara nöjd med:) (Egentligen borde jag med min kroppsvikt utan vidare pressa 2 x bw iaf, men det tror jag aldrig att min axel kommer att gå med på…)

Det gör du säkert, brukar gå relativt smidigt att komma tillbaka när man väl tagit en vikt. Det svåra är att gå över den maxvikt man låg på förut.

Andreas Guiance wrote:
    Snorisarna är vidriga. Jag funderar på att skriva en ny punkt bland reglerna att om man snor Andreas träningspartner ett pass är det lika med 20% warn (och sen naturligtvis varna Marcus retroaktivt:whistle:).

Då blir jag ju bannad… 😥

Det är hon inte värd.[/b] :whistle:

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Då blir jag ju bannad… 😥

Det är hon inte värd.[/b] :whistle:

MVH

Ohhh det där är farligare än att retas med moderatorer;)

Andreas Guiance wrote:
    Ohhh det där är farligare än att retas med moderatorer;)

Editera bort det före hon ser något då! Hjälp till för fan!

:D

MVH

Marcus Syvertsen wrote:

Oh nej – har du stulit min träningspartner får du själv hantera konsekvenserna:whistle:

Marcus Syvertsen wrote:

MVH

hurrudu ditt jävla as! nästa gång du kör dina homoböj ska du få se på smärta! :ph34r:

Dessan wrote:
    hurrudu ditt jävla as! nästa gång du kör dina homoböj ska du få se på smärta! :ph34r:

Deseré ’ in loving memory says:
    vadå inte värd det?
    fuckface
    Marcus says:
    palla bli bannad :
    du hajar inte att snackar du skit om mig är det döden
    det är som att du säger att hans lil’sis inte är värd det kalasbra!
    Marcus says:
    hellre döden än jörgen 😥

…somebody was right.

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    du hajar inte att snackar du skit om mig är det döden

FTW:wazzup:

Jag hämnades för övrigt på Marcus idag genom att istället sno hans träningspartner. Dessutom bytte jag därmed upp mig en årgång till 89:P

Frizzo körde rygg och jag genomförde något slags pushpass. Det gick ok efter omständigheterna.

Arnoldpressar:
    20 x 11
    10 x 16
    10 x 20
    10 x 20
    10 x 20

Hantelpressar:
    20 x 20
    12 x 32

Flyes:
    12 x 14
    12 x 14
    12 x 14

Rotatorcuffsträning:
    15 x 5
    15 x 5
    15 x 5

Dips:
    12
    12
    12

Pushdowns med rep:
    12
    12
    12

Andreas Guiance wrote:
    FTW:wazzup:

Jag hämnades för övrigt på Marcus idag genom att istället sno hans träningspartner. Dessutom bytte jag därmed upp mig en årgång till 89:P

89orna är det väl en massa fnul med? Nån packning som läcker och sen rasslar det väl i hela systemet när man ökar takten lite?:whistle:

Janpeter Sangborn wrote:
    89orna är det väl en massa fnul med? Nån packning som läcker och sen rasslar det väl i hela systemet när man ökar takten lite?:whistle:

Förvisso. Unge herr Frizzo verkade dock hålla tätt under hela passet idag, men då gick jag ju naturligtvis bara på halvfart;)

Du håller på att göra honom lika skadedrabbad som du själv är verkar det som:D, nu kanske det vore på sin plats att berätta att du en gång var 180cm lång, dvs innan du skadade diskarna.;)

Janpeter Sangborn wrote:
    89orna är det väl en massa fnul med? Nån packning som läcker och sen rasslar det väl i hela systemet när man ökar takten lite? :whistle:

Förklara gärna mycket noga vilket område du syftar på, för det där var väldigt tolkningsvänligt.

MVH

Litet pass med Marcell idag:

Hantelcurls:
    10 x 16
    8 x 20
    8 x 20
    8 x 20
    10 x 16

Scottcurlmaskin:
    12
    12
    12
    12 (något sånt iaf)

Benspark:
    12
    12
    12
    8
    12

Bamsecurls:
    15
    15
    15

Dips:
    40 x bw

Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.