Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 861 total)
  • Author
    Baboom wrote:
    Roligt att ni orkade ta er ända ut till mina kvarter!

Diggar Era interna fighter sinsemellan, kryddade tillvaron en hel del.
    Sen självklart Andreas ständiga tävlande när han insåg att han kunde hämta hem matchen…

// Bajalådan

Vänta bara till jag är är skadefri…då skola Najaden darra8)

Andreas Guiance wrote:
    Vänta bara till jag är är skadefri…då skola Najaden darra8)

När du är skadefri sitter jag och Baboom i rullstol och tävlar om vem som kan trycka ut gäddhänget bäst i en side tricep.

:pop:

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    När du är skadefri sitter jag och Baboom i rullstol och tävlar om vem som kan trycka ut gäddhänget bäst i en side tricep.

:pop:

MVH

Haha tragiskt men sant:(

Andreas Guiance wrote:
    Haha tragiskt men sant:(

Äh, upp med hakan. Du har ju mig och Dessan att köra gubbrehab med, så kan vi mota på allt tungt helvete på din lillebror och Frizzo istället, som är lite mer lämpade för den sortens verksamhet.

:D

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Äh, upp med hakan. Du har ju mig och Dessan att köra gubbrehab med, så kan vi mota på allt tungt helvete på din lillebror och Frizzo istället, som är lite mer lämpade för den sortens verksamhet.

MVH

Hehe mm det låter bra. Vet inte om jag vågar träna med Frizzo igen dock…senast höll jag på att kosta honom ett diskbråck – mina skador smittar:yikes:

Andreas Guiance wrote:
    Hehe mm det låter bra. Vet inte om jag vågar träna med Frizzo igen dock…senast höll jag på att kosta honom ett diskbråck – mina skador smittar:yikes:

Det ska inte vara något problem, fortsätt gå på anger management-kursen så ska du se att det här med karatesparkar i ländryggen vid passning är ett minne blott!

:ph34r:

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Det ska inte vara något problem, fortsätt gå på anger management-kursen så ska du se att det här med karatesparkar i ländryggen vid passning är ett minne blott!

:ph34r:

MVH

Ibland blir jag så avundsjuk på att han är så grov bara:(

Bra jobbat i chinsen Andreas. Några till så blir det iväg på chins SM för dig nästa år ;)

Du får krya på alla skadorna nu!

Quote:

Fet chans!

MVH

Petter__Jonsson wrote:
    Bra jobbat i chinsen Andreas. Några till så blir det iväg på chins SM för dig nästa år ;)

Haha mjo en eller två till så;)

Nej men hmm…jag kanske kan klara 20 eller ngt sånt…om jag kör dem först och satsar på det. Vilket så klart är tragiskt om man kollar vad jag väger, men man gör så gott man kan:D

Tack för övrigt; jag behöver det;)

Marcus Syvertsen wrote:
    Fet chans!

MVH

Haha vafan är detta…jag tänker börja rapportera dina inlägg nu för personangrepp:rtfm:

Andreas Guiance wrote:
    Haha vafan är detta…jag tänker börja rapportera dina inlägg nu för personangrepp:rtfm:

Ja gud ja, jag trakasseras ju som vanligt.

:happy:

MVH

Andreas Guiance wrote:
    Haha mjo en eller två till så;)

Nej men hmm…jag kanske kan klara 20 eller ngt sånt…om jag kör dem först och satsar på det. Vilket så klart är tragiskt om man kollar vad jag väger, men man gör så gott man kan:D

Tack för övrigt; jag behöver det

20 är ju bra! Med lite pririteringsträning på det så har du säkert ett gäng till :emo-thumb

Vad man väger spelar väll egentligen ingen roll, alla har ju sin kroppsvikt att förfytta. Hur man än vrider och vänder på det så är ju tex en 70 kiloskille som gör 25 chins bättre än en 95 kiloskille som gör 24 :p

Petter__Jonsson wrote:
    Vad man väger spelar väll egentligen ingen roll, alla har ju sin kroppsvikt att förfytta. Hur man än vrider och vänder på det så är ju tex en 70 kiloskille som gör 25 chins bättre än en 95 kiloskille som gör 24 :p

Det beror lite på hur vikten är fördelad. Jag är ju 90% överkropp och 10% ben, vilket gör det lite pinsamt att jag inte dödar en sån som Marcell ”Platz” Kezdy i chins:D

Men ja vafan…jag var mycket sämre på chins förut så jag är faktiskt rätt nöjd ändå – man får tävla mot sig själv:)

Andreas Guiance wrote:
    Det beror lite på hur vikten är fördelad. Jag är ju 90% överkropp och 10% ben, vilket gör det lite pinsamt att jag inte dödar en sån som Marcell ”Platz” Kezdy i chins:D

Men ja vafan…jag var mycket sämre på chins förut så jag är faktiskt rätt nöjd ändå – man får tävla mot sig själv:)

Bra att du kommit till insikt med att i jämförelse med mig är helt värdelös. Fortsätt tävla mot dig själv, så behöver du inte gråta dig till sömns om nätterna.

Alternativt visa att du faktiskt gör dig förtjänt av ditt gymkort och börja träna som en man, kanske kan haka på och visa lite basics om du pröjsar…

*hetsa big A inför nästa pass* :D

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.