- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 oktober, 2007 at 22:35 #808126Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Roligt att ni orkade ta er ända ut till mina kvarter!
Diggar Era interna fighter sinsemellan, kryddade tillvaron en hel del.
Sen självklart Andreas ständiga tävlande när han insåg att han kunde hämta hem matchen…// Bajalådan
Vänta bara till jag är är skadefri…då skola Najaden darra8)
30 oktober, 2007 at 22:37 #808127Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Vänta bara till jag är är skadefri…då skola Najaden darra8)När du är skadefri sitter jag och Baboom i rullstol och tävlar om vem som kan trycka ut gäddhänget bäst i en side tricep.
:pop:
MVH
30 oktober, 2007 at 22:41 #808128Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:När du är skadefri sitter jag och Baboom i rullstol och tävlar om vem som kan trycka ut gäddhänget bäst i en side tricep.:pop:
MVH
Haha tragiskt men sant:(
30 oktober, 2007 at 22:45 #808129Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Haha tragiskt men sant:(Äh, upp med hakan. Du har ju mig och Dessan att köra gubbrehab med, så kan vi mota på allt tungt helvete på din lillebror och Frizzo istället, som är lite mer lämpade för den sortens verksamhet.
MVH
30 oktober, 2007 at 23:00 #808130Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Äh, upp med hakan. Du har ju mig och Dessan att köra gubbrehab med, så kan vi mota på allt tungt helvete på din lillebror och Frizzo istället, som är lite mer lämpade för den sortens verksamhet.MVH
Hehe mm det låter bra. Vet inte om jag vågar träna med Frizzo igen dock…senast höll jag på att kosta honom ett diskbråck – mina skador smittar:yikes:
30 oktober, 2007 at 23:02 #808131Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hehe mm det låter bra. Vet inte om jag vågar träna med Frizzo igen dock…senast höll jag på att kosta honom ett diskbråck – mina skador smittar:yikes:Det ska inte vara något problem, fortsätt gå på anger management-kursen så ska du se att det här med karatesparkar i ländryggen vid passning är ett minne blott!
:ph34r:
MVH
30 oktober, 2007 at 23:27 #808132Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Det ska inte vara något problem, fortsätt gå på anger management-kursen så ska du se att det här med karatesparkar i ländryggen vid passning är ett minne blott!:ph34r:
MVH
Ibland blir jag så avundsjuk på att han är så grov bara:(
30 oktober, 2007 at 23:38 #808133Anonym anvandareMemberBra jobbat i chinsen Andreas. Några till så blir det iväg på chins SM för dig nästa år
Du får krya på alla skadorna nu!
30 oktober, 2007 at 23:39 #808134Anonym anvandareMemberQuote:Du får krya på alla skadorna nu!Fet chans!
MVH
30 oktober, 2007 at 23:42 #808135Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Bra jobbat i chinsen Andreas. Några till så blir det iväg på chins SM för dig nästa årDu får krya på alla skadorna nu!
Haha mjo en eller två till så
Nej men hmm…jag kanske kan klara 20 eller ngt sånt…om jag kör dem först och satsar på det. Vilket så klart är tragiskt om man kollar vad jag väger, men man gör så gott man kan:D
Tack för övrigt; jag behöver det;)
30 oktober, 2007 at 23:43 #808136Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Fet chans!MVH
Haha vafan är detta…jag tänker börja rapportera dina inlägg nu för personangrepp:rtfm:
30 oktober, 2007 at 23:45 #808137Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Haha vafan är detta…jag tänker börja rapportera dina inlägg nu för personangrepp:rtfm:Ja gud ja, jag trakasseras ju som vanligt.
:happy:
MVH
30 oktober, 2007 at 23:48 #808138Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Haha mjo en eller två till såNej men hmm…jag kanske kan klara 20 eller ngt sånt…om jag kör dem först och satsar på det. Vilket så klart är tragiskt om man kollar vad jag väger, men man gör så gott man kan:D
Tack för övrigt; jag behöver det
20 är ju bra! Med lite pririteringsträning på det så har du säkert ett gäng till :emo-thumb
Vad man väger spelar väll egentligen ingen roll, alla har ju sin kroppsvikt att förfytta. Hur man än vrider och vänder på det så är ju tex en 70 kiloskille som gör 25 chins bättre än en 95 kiloskille som gör 24 :p
31 oktober, 2007 at 00:06 #808139Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Vad man väger spelar väll egentligen ingen roll, alla har ju sin kroppsvikt att förfytta. Hur man än vrider och vänder på det så är ju tex en 70 kiloskille som gör 25 chins bättre än en 95 kiloskille som gör 24 :pDet beror lite på hur vikten är fördelad. Jag är ju 90% överkropp och 10% ben, vilket gör det lite pinsamt att jag inte dödar en sån som Marcell ”Platz” Kezdy i chins:D
Men ja vafan…jag var mycket sämre på chins förut så jag är faktiskt rätt nöjd ändå – man får tävla mot sig själv:)
31 oktober, 2007 at 00:14 #808140Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Det beror lite på hur vikten är fördelad. Jag är ju 90% överkropp och 10% ben, vilket gör det lite pinsamt att jag inte dödar en sån som Marcell ”Platz” Kezdy i chins:DMen ja vafan…jag var mycket sämre på chins förut så jag är faktiskt rätt nöjd ändå – man får tävla mot sig själv:)
Bra att du kommit till insikt med att i jämförelse med mig är helt värdelös. Fortsätt tävla mot dig själv, så behöver du inte gråta dig till sömns om nätterna.
Alternativt visa att du faktiskt gör dig förtjänt av ditt gymkort och börja träna som en man, kanske kan haka på och visa lite basics om du pröjsar…
*hetsa big A inför nästa pass*
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.