Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 861 total)
  • Author
    Marcell Kezdy wrote:
    Bra att du kommit till insikt med att i jämförelse med mig är helt värdelös. Fortsätt tävla mot dig själv, så behöver du inte gråta dig till sömns om nätterna.

Alternativt visa att du faktiskt gör dig förtjänt av ditt gymkort och börja träna som en man, kanske kan haka på och visa lite basics om du pröjsar…

*hetsa big A inför nästa pass* :D

Haha ah shit…det är där vi lägger ribban alltså. Vi får se hur det låter när du sitter i en Boston Crab nästa gång på gymmet:whistle:

Andreas Guiance wrote:
    Det beror lite på hur vikten är fördelad. Jag är ju 90% överkropp och 10% ben, vilket gör det lite pinsamt att jag inte dödar en sån som Marcell ”Platz” Kezdy i chins:D

Men ja vafan…jag var mycket sämre på chins förut så jag är faktiskt rätt nöjd ändå – man får tävla mot sig själv:)

Bättre det än att vara som jag 40% överkropp 10% ben och 50 saknade % :p

Gör du 20 chins är det bra oavsett! Som sagt lite mer prio på dem så blir de fler :)

Petter__Jonsson wrote:
    Bra jobbat i chinsen Andreas. Några till så blir det iväg på chins SM för dig nästa år ;)

Fet chans :P

Big A, du får se till att Big D skriver, piska på henne ! :-D

Yo Hombre
    När får vi se en ny video ?

Michan22 wrote:

Jag orkar inte skriva upp mina pass :D Andreas får ta hand om det istället. Jag har viktigare saker för mig, typ att skriva skit i min blogg.. eller något :

Michan22 wrote:

Hehe ja det är lite dåligt med uppdateringar från hennes sida…jag får skälla på henne;)

Vanessa Frykman wrote:
    Yo Hombre
    När får vi se en ny video ?

Hmm mja jag måste fixa någon som kan starra i den först bara…får väl lura med mig Dessan på ett pass i hooden snart:emo-thumb

Andreas Guiance wrote:
    Hmm mja jag måste fixa någon som kan starra i den först bara…får väl lura med mig Dessan på ett pass i hooden snart:emo-thumb

Du hade faktiskt chansen igår att stajla på ett hardkår gym!

Baboom wrote:
    Du hade faktiskt chansen igår att stajla på ett hardkår gym!

Jag ville inte få dig och Marcus att framstå som otränade genom att jämföras med mig på film:whistle:

Andreas Guiance wrote:
    Jag ville inte få dig och Marcus att framstå som otränade genom att jämföras med mig på film:whistle:

Önskar att alla var lika varma och mänskliga som du :happy:

Dessan var lite sjuk idag så jag cyklade förbi henne med godis, heroisk som jag är;) Sedan cyklade jag och tränade på SATS Globen. Min polare där som är PT (och som ställer fördomarna om SATS-PT:s på skam) var snäll nog att ta sig en titt på min axel och konstaterade att jag lider av inklämningssyndrom (dvs impingement), vilket också var vad jag själv hade misstänkt. Men det var skönt att få medhåll. Han vill sätta mig på ett rejält rehabprogram – både för axel och alla andra skador. Och han har naturligtvis rätt…vi får se om jag har disciplin nog att hålla mig ifrån vanlig träning dock:|

Körde ett slappt pass när jag ändå var där:

Hantelpullovers:
    8 x 32
    8 x 32
    8 x 32

Extremt långsamma stretchflyes:
    10 x 11
    10 x 11

Samma sak fast kabelflyes:
    10
    10

Olika kabelgrejer för triccar:
    20
    20
    20

Olika kabelgrejer för cuffarna:
    20
    20
    20
    20
    på varje arm och utan vila mellan seten…

Magmaskin:
    30
    30
    30

Hörredu mister popular, inte funderat på att åka något till Uppsala? Vill gärna få äran att träna ett pass med big A.:D Vi kan ta ett fint, trevligt ryggpass med mycket marklyft, eller kanske armar.

Mantus wrote:
    Hörredu mister popular, inte funderat på att åka något till Uppsala? Vill gärna få äran att träna ett pass med big A.:D Vi kan ta ett fint, trevligt ryggpass med mycket marklyft, eller kanske armar.

Hmm var länge sen jag var i Uppsala faktiskt…så det börjar väl bli dags:)

Annars får du haka på mr Satan nästa gång han ska till huvudstaden så kan vi dra något pass och även ta med fjortisarna (Marcus och Frizzle mah nizzle):emo-thumb

En gråsäl med juridikutbildning, en hårig moderator och en vevglad norrlänning med psykologikunskaper…

Sounds tempting, vad hände med den gamla idén om en BODY-middag? :D

MVH

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.