Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 861 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Hmm var länge sen jag var i Uppsala faktiskt…så det börjar väl bli dags

Annars får du haka på mr Satan nästa gång han ska till huvudstaden så kan vi dra något pass och även ta med fjortisarna (Marcus och Frizzle mah nizzle)

Båda alternativen låter förträffliga.:) Hoppas det blir av, jag har ju vissa plikter gentemot min kära särbo också men någon helg skall det väl kunna smitas undan.:D Sedan finns självklart hela jullovet också, i mitt fall från den 14 december till ca 9-12 januari. Långt jullov rocks.:buttrock:

Marcus Syvertsen wrote:
    En gråsäl med juridikutbildning, en hårig moderator och en vevglad norrlänning med psykologikunskaper…

Sounds tempting, vad hände med den gamla idén om en BODY-middag? :D

MVH

Med era sk kulinariska skapelser färskt i minne så ser jag helst att ni lämnar eventuell tillagning till mig. Annars låter en middag frestande, eller en härlig buffé på en trevlig kinarestaurang kanske. :P Vi kan ju alltid väga oss före och efter och se vem som gått upp mest i vikt, ättävlingar är de noblaste tävlingarna i världen.

Körde ett litet lätt helkroppspass. Fanns inte så mycket ledigt så jag fick ta det som stod till buds:

Dips:
    12 x bw
    12 x bw+20
    12 x bw+30
    25 x bw

Chins:
    10 x bw
    10 x bw
    10 x bw

Benspark:
    12
    12
    12

Repcurls supersetade med bamsecurls:
    12+8
    12+8
    12+8

Facepulls:
    12
    12
    30

Pushdowns med stång:
    15
    8 x fullt mag.!!1

Tränade med Marcell och Dessan idag…mycket v-form att hantera på en och samma gång. Eftersom jag har hört att nya direktiv från IFBB gör gällande att en mer päronliknande form ska premieras framöver skrattade jag mest åt dem och deras löjliga midjor dock:devil:

Passet var ngt i den här stilen:

Stångrodd supersetat med marklyft:
    8+8 x 60
    8+8 x 60
    8+8 x 60

Arnoldpressar:
    8 x 20
    10 x 20
    12 x 20

Hantelflyes:
    12 x 11
    12 x 11
    12 x 11

Hantelcurls:
    28 x 11
    10 x 17

Magmaskin:
    15
    15
    15

Dips:
    24 x bw (bara för att Marcell la av efter 23 med en krånglande axel:whistle:)

För att få en bra fördelning i journalen tänkte jag att jag kunde stå för passen och Dessan för bilderna. Rätt man på rätt plats typ. Kastar upp en liten back-double-bi på henne.

Och så en liten latspread när jag ändå är i farten.

Och sist men inte minst en till svartvit.

Blev ett snabbpass (30 min) innan Hammarby-Kiel som jag snart ska iväg på (misstänker att det kommer att bli bland det fetare draget på länge:emo-thumb):

Smala latsdrag:
    8 x 70
    8 x 90
    8 x 80

Lutandehantelflyes:
    15 x 11

Väldigt så välstädat du hade, Andyman! Nylig visitation av någon kvinnlig släkting? Eller är det rent av Dessan som varit barmhärtig? Och en liten söt sminkspegel på skrivbordet också. Flickornas Andy är välförsedd när han får dambesök. Och duschats hade det visst också…

Janpeter Sangborn wrote:
    Väldigt så välstädat du hade, Andyman! Nylig visitation av någon kvinnlig släkting? Eller är det rent av Dessan som varit barmhärtig? Och en liten söt sminkspegel på skrivbordet också. Flickornas Andy är välförsedd när han får dambesök. Och duschats hade det visst också…

Haha lugn nu – det där är hemma hos Dessan;)

Hos mig står inga sminkspeglar (bara helkropps med tillhörande downlight:whistle:).

Andreas Guiance wrote:
    Haha lugn nu – det där är hemma hos Dessan;)

Hos mig står inga sminkspeglar (bara helkropps med tillhörande downlight:whistle:).

…och chinsstång á la TV-shop i dörröppningen, 180cm ifrån golvet, och hushållspappersrulle bredvid sängen, och dammsugare utan munstycke i vardagsrummet framför de två 42” väggmonterade tv-apparaterna.

Rena onanistlyan! :D

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    …och chinsstång á la TV-shop i dörröppningen, 180cm ifrån golvet, och hushållspappersrulle bredvid sängen, och dammsugare utan munstycke i vardagsrummet framför de två 42” väggmonterade tv-apparaterna.

Rena onanistlyan! :D

MVH

Jag vet inte om jag ska vara mest förolämpad över att du anklagar mig för synd eller att du tror att jag skulle ha 42 tums teveapparater i vardagsrummet;)

Andreas Guiance wrote:
    Jag vet inte om jag ska vara mest förolämpad över att du anklagar mig för synd eller att du tror att jag skulle ha 42 tums teveapparater i vardagsrummet;)

Hur stora var de där två asen då?

;)

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Hur stora var de där två asen då?

;)

MVH

96″ of pure pleasure baby;)

Andreas Guiance wrote:
    96″ of pure pleasure baby;)

För allas vetskap nu, så är det alltså 46+50” inte 2×96”.

Försök inte lura mig gosse, jag inga konster tål… :whistle:

MVH

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.