- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 juli, 2007 at 14:42 #807406Anonym anvandareMemberMelin wrote:No brain, no pain :buttrock:
Nu vill vi se träningspics med ocensurerat fightingface:pop:Imorgon är en fet photosession inplanerad:emo-thumb
11 juli, 2007 at 14:43 #807407Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Imorgon är en fet photosession inplanerad:emo-thumbFår vi se den i Juli-utgåvan av BODY måntro?
Synd att en så rar pojk som Andreas ska vara Hammarby-ligist..:p11 juli, 2007 at 14:47 #807408Anonym anvandareMemberMelin wrote:Får vi se den i Juli-utgåvan av BODY måntro?
Synd att en så rar pojk som Andreas ska vara Hammarby-ligist..:pHaha ni får nog se den här rätt omgående…vet inte om Alex är så sugen på att plocka med spektaklet i tidningen:D
Med den här ryggen hade jag inte kunnat va ligist ens om jag hade velat:cry:
/Andreas ”KGB” Guiance
11 juli, 2007 at 14:54 #807409Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Haha ni får nog se den här rätt omgående…vet inte om Alex är så sugen på att plocka med spektaklet i tidningen:DMed den här ryggen hade jag inte kunnat va ligist ens om jag hade velat:cry:
/Andreas ”KGB” Guiance
Har aldrig JP eller Jörgen propsat för att du ska upp på scen ngn gång?
11 juli, 2007 at 14:57 #807410Anonym anvandareMemberMelin wrote:Har aldrig JP eller Jörgen propsat för att du ska upp på scen ngn gång?Jodå, som pausunderhållning i något slags clownroll;)
11 juli, 2007 at 15:17 #807411Anonym anvandareMemberJag är borta i ett par veckor och du hinner starta journal? Bäst att ha på sig vinterstövlar och mössa när jag blir gammal för helvetet måste väl ha frusit till is nu.
11 juli, 2007 at 15:26 #807412Anonym anvandareMemberMantus wrote:Jag är borta i ett par veckor och du hinner starta journal? Bäst att ha på sig vinterstövlar och mössa när jag blir gammal för helvetet måste väl ha frusit till is nu.
Ja vafan…man måste ju göra sitt för att bryta den allmänna sommarstiltjen som alltid råder på forum:emo-thumb
11 juli, 2007 at 15:33 #807413Anonym anvandareMemberDessan wrote:Ah, sweet dude! Eftersom folk läser mellan raderna så kan jag lika gärna ge dig lite massage så kanske ryggen mår bättre sen.
Ska se hur jag mår efter mitt benpass om någon timme! woho.Det ytterst eventuella kompisskapet skiter jag i. Inte min sak. MEN nu kom ännu ett bevis för Andymans dekadenta och bortklemade leverne. Är det inte middag hos farmor, syrran eller annan valfri släkting, så är det hemhjälp, personal shopper och gudvetallt. Åsså ska han få massage också de få gånger han upplever det som vi andra tycker är fullt naturligt: MAN BLIR TRÖTT AV TRÄNING. Diskbråck? Jag är skeptisk.
11 juli, 2007 at 15:36 #807414Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Jodå, som pausunderhållning i något slags clownroll;)Asså, nu har du nog missuppfattat oss. Bara för att vi vill se dig iförd en fin fitnessdress betyder det inte att vi ser det som någon form av underhållning. Snarare tvärtom faktiskt.
11 juli, 2007 at 15:37 #807415Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Ja vafan…man måste ju göra sitt för att bryta den allmänna sommarstiltjen som alltid råder på forum:emo-thumbDu menar det som kommer i sig av att vi dagdrönare med CSN-bidrag tvingas arbeta för brödfödan?:p
11 juli, 2007 at 15:37 #807416Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Det ytterst eventuella kompisskapet skiter jag i. Inte min sak. MEN nu kom ännu ett bevis för Andymans dekadenta och bortklemade leverne. Är det inte middag hos farmor, syrran eller annan valfri släkting, så är det hemhjälp, personal shopper och gudvetallt. Åsså ska han få massage också de få gånger han upplever det som vi andra tycker är fullt naturligt: MAN BLIR TRÖTT AV TRÄNING. Diskbråck? Jag är skeptisk.Busted:o
11 juli, 2007 at 15:37 #807417Anonym anvandareMemberMantus wrote:Du menar det som kommer i sig av att vi dagdrönare med CSN-bidrag tvingas arbeta för brödfödan?:pHaha något sånt ja;)
11 juli, 2007 at 15:42 #807418Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Asså, nu har du nog missuppfattat oss. Bara för att vi vill se dig iförd en fin fitnessdress betyder det inte att vi ser det som någon form av underhållning. Snarare tvärtom faktiskt.Om inte annat kan det kanske hjälpa stackarna som förätit sig på bars att snabbt bli av med dem;)
11 juli, 2007 at 15:48 #807419Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Om inte annat kan det kanske hjälpa stackarna som förätit sig på bars att snabbt bli av med dem;)Vi tänkte mer använda dig som reklam för häcksaxar, trimmers, Veet eller någon annan hårborttagningsprodukt
11 juli, 2007 at 16:32 #807420Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Vi tänkte mer använda dig som reklam för häcksaxar, trimmers, Veet eller någon annan hårborttagningsproduktJag räknar med att du då tar på dig funktionärsrollen och ombesörjer själva rakningen så reklamen inte får motsatt verkan:nod
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.