Andreas och Dessan bygger med <3

Home Forums Dagböcker Andreas och Dessan bygger med <3

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 861 total)
  • Author
    Melin wrote:
    No brain, no pain :buttrock:
    Nu vill vi se träningspics med ocensurerat fightingface:pop:

Imorgon är en fet photosession inplanerad:emo-thumb

Andreas Guiance wrote:
    Imorgon är en fet photosession inplanerad:emo-thumb

Får vi se den i Juli-utgåvan av BODY måntro? :P
    Synd att en så rar pojk som Andreas ska vara Hammarby-ligist..:p

Melin wrote:
    Får vi se den i Juli-utgåvan av BODY måntro? :P
    Synd att en så rar pojk som Andreas ska vara Hammarby-ligist..:p

Haha ni får nog se den här rätt omgående…vet inte om Alex är så sugen på att plocka med spektaklet i tidningen:D

Med den här ryggen hade jag inte kunnat va ligist ens om jag hade velat:cry:

/Andreas ”KGB” Guiance

Andreas Guiance wrote:
    Haha ni får nog se den här rätt omgående…vet inte om Alex är så sugen på att plocka med spektaklet i tidningen:D

Med den här ryggen hade jag inte kunnat va ligist ens om jag hade velat:cry:

/Andreas ”KGB” Guiance

Har aldrig JP eller Jörgen propsat för att du ska upp på scen ngn gång? ;)

Melin wrote:
    Har aldrig JP eller Jörgen propsat för att du ska upp på scen ngn gång? ;)

Jodå, som pausunderhållning i något slags clownroll;)

Jag är borta i ett par veckor och du hinner starta journal? Bäst att ha på sig vinterstövlar och mössa när jag blir gammal för helvetet måste väl ha frusit till is nu.
    :D

Mantus wrote:
    Jag är borta i ett par veckor och du hinner starta journal? Bäst att ha på sig vinterstövlar och mössa när jag blir gammal för helvetet måste väl ha frusit till is nu.
    :D

Ja vafan…man måste ju göra sitt för att bryta den allmänna sommarstiltjen som alltid råder på forum:emo-thumb

Dessan wrote:
    Ah, sweet dude! Eftersom folk läser mellan raderna så kan jag lika gärna ge dig lite massage så kanske ryggen mår bättre sen.
    Ska se hur jag mår efter mitt benpass om någon timme! woho.

Det ytterst eventuella kompisskapet skiter jag i. Inte min sak. MEN nu kom ännu ett bevis för Andymans dekadenta och bortklemade leverne. Är det inte middag hos farmor, syrran eller annan valfri släkting, så är det hemhjälp, personal shopper och gudvetallt. Åsså ska han få massage också de få gånger han upplever det som vi andra tycker är fullt naturligt: MAN BLIR TRÖTT AV TRÄNING. Diskbråck? Jag är skeptisk.

Andreas Guiance wrote:
    Jodå, som pausunderhållning i något slags clownroll;)

Asså, nu har du nog missuppfattat oss. Bara för att vi vill se dig iförd en fin fitnessdress betyder det inte att vi ser det som någon form av underhållning. Snarare tvärtom faktiskt.

Andreas Guiance wrote:
    Ja vafan…man måste ju göra sitt för att bryta den allmänna sommarstiltjen som alltid råder på forum:emo-thumb

Du menar det som kommer i sig av att vi dagdrönare med CSN-bidrag tvingas arbeta för brödfödan?:p

Janpeter Sangborn wrote:
    Det ytterst eventuella kompisskapet skiter jag i. Inte min sak. MEN nu kom ännu ett bevis för Andymans dekadenta och bortklemade leverne. Är det inte middag hos farmor, syrran eller annan valfri släkting, så är det hemhjälp, personal shopper och gudvetallt. Åsså ska han få massage också de få gånger han upplever det som vi andra tycker är fullt naturligt: MAN BLIR TRÖTT AV TRÄNING. Diskbråck? Jag är skeptisk.

Busted:o

Mantus wrote:
    Du menar det som kommer i sig av att vi dagdrönare med CSN-bidrag tvingas arbeta för brödfödan?:p

Haha något sånt ja;)

Jorgen wrote:
    Asså, nu har du nog missuppfattat oss. Bara för att vi vill se dig iförd en fin fitnessdress betyder det inte att vi ser det som någon form av underhållning. Snarare tvärtom faktiskt.

Om inte annat kan det kanske hjälpa stackarna som förätit sig på bars att snabbt bli av med dem;)

Andreas Guiance wrote:
    Om inte annat kan det kanske hjälpa stackarna som förätit sig på bars att snabbt bli av med dem;)

Vi tänkte mer använda dig som reklam för häcksaxar, trimmers, Veet eller någon annan hårborttagningsprodukt

Jorgen wrote:
    Vi tänkte mer använda dig som reklam för häcksaxar, trimmers, Veet eller någon annan hårborttagningsprodukt

Jag räknar med att du då tar på dig funktionärsrollen och ombesörjer själva rakningen så reklamen inte får motsatt verkan:nod

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 861 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.