- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 november, 2007 at 10:30 #813045Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Ser Coolt ut Samir!
Mattias var tuggtobaken stark? Vad var det för märke?
ZONE
Denna var det och den var stark:|
16 november, 2007 at 10:30 #813046Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Ser Coolt ut Samir!Mattias var tuggtobaken stark? Vad var det för märke?
ZONE
Red Man enligt dina rekommendationer.
Edit: Mattias är tydligen speedad av tobaken så han hann före.
16 november, 2007 at 10:41 #813047Anonym anvandareMemberStark??? Smakar ju sött ju!!
Du e soft!ZONE
16 november, 2007 at 10:49 #813048Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Stark??? Smakar ju sött ju!!
Du e soft!ZONE
Söt smak men stark för kroppen, blev snurrig ju:D
Trodde jag vart härdad som snusar 2 dosor General om dagen.
Men jag jobbar på det skall ta en feting portion nu:emo-thumb16 november, 2007 at 10:54 #813049Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Söt smak men stark för kroppen, blev snurrig ju:DTrodde jag vart härdad som snusar 2 dosor General om dagen.
Men jag jobbar på det skall ta en feting portion nu:emo-thumbJag kände ingenting…Men det e klart var ju yr hela tiden ändå! Ler. Men läste på nätet att om du har en Red man i käften & tuggar då & då får du i dig lika mycket nikotin som typ 4.5 cigaretter på typ en timme…Inte så sunt så jag kör det bara när jag deffar.
Hjälpte mig som f-n under deffen…Red man innehåller dock lite socker..men som Palle sa: -Blir ju ändå så små mängder + att tuggtobaken gör ju allt mycket coolare så kör den du! Han hade ingen aaaaning om hur mycket jag tuggade dock..LOL..men blev ju tight ändå så! Hade Redman i dygnet runt ända tills jag började min 4 dagars fyllning..då slutade jag cold turkey & havnt touched the stuff since then….
ZONE
16 november, 2007 at 12:27 #813050Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Jag kände ingenting…Men det e klart var ju yr hela tiden ändå! Ler. Men läste på nätet att om du har en Red man i käften & tuggar då & då får du i dig lika mycket nikotin som typ 4.5 cigaretter på typ en timme…Inte så sunt så jag kör det bara när jag deffar.Hjälpte mig som f-n under deffen…Red man innehåller dock lite socker..men som Palle sa: -Blir ju ändå så små mängder + att tuggtobaken gör ju allt mycket coolare så kör den du! Han hade ingen aaaaning om hur mycket jag tuggade dock..LOL..men blev ju tight ändå så! Hade Redman i dygnet runt ända tills jag började min 4 dagars fyllning..då slutade jag cold turkey & havnt touched the stuff since then….
ZONE
En kanna kaffe & en näve burners borde ge tillräcklig tugghastighet för att nå nikotindoser där det ända man behöver i matväg är lite beef jeerky & en spann protein nån gång var 14e dag.:p
Nått för viktväktarna kanske?
16 november, 2007 at 16:06 #813051Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Jag kände ingenting…Men det e klart var ju yr hela tiden ändå! Ler. Men läste på nätet att om du har en Red man i käften & tuggar då & då får du i dig lika mycket nikotin som typ 4.5 cigaretter på typ en timme…Inte så sunt så jag kör det bara när jag deffar.Hjälpte mig som f-n under deffen…Red man innehåller dock lite socker..men som Palle sa: -Blir ju ändå så små mängder + att tuggtobaken gör ju allt mycket coolare så kör den du! Han hade ingen aaaaning om hur mycket jag tuggade dock..LOL..men blev ju tight ändå så! Hade Redman i dygnet runt ända tills jag började min 4 dagars fyllning..då slutade jag cold turkey & havnt touched the stuff since then….
ZONE
Tobak ska va handrullad… Inte blöt i munnen:|
16 november, 2007 at 16:40 #813052Anonym anvandareMemberFrida: Läste att du städade non stop från 6? sen hem å städa? :up:
Vet du vad… Då får jätte gärna komma hem till mig å städa med!
Jag kan baka bullar åt dig!!! *hehe*
Hoppas att du känner dig riktigt riktigt kry snart!
Ha en trevlig helg på er…16 november, 2007 at 19:02 #813053Anonym anvandareMemberNästa helg får vi ta en mini ätarkväll med film på nya skärmen, gick fint att koppla in den fast ett minimum med intag av kolhydrater under dagen:|
16 november, 2007 at 19:35 #813054Anonym anvandareMemberOj oj porrigt värre Mattias:up:
16 november, 2007 at 19:48 #813055Anonym anvandareMemberBörjar se riktigt bra ut det där Mattias, ska bli kul å se dig på Lucian.
Själv sitter man i publiken, blekast å tjockast *S*
Kör hårt nu sista tiden å gör som Guru-Palle säger så går det bra :up:
16 november, 2007 at 21:42 #813056Anonym anvandareMemberThe_Stack wrote:Börjar se riktigt bra ut det där Mattias, ska bli kul å se dig på Lucian.Själv sitter man i publiken, blekast å tjockast *S*
Kör hårt nu sista tiden å gör som Guru-Palle säger så går det bra :up:
Palle äger mitt liv just nu:yikes:
17 november, 2007 at 00:40 #813057Anonym anvandareMemberVad roligt att det blev klart till slut med lägenheten! Ett jätte grattis
till er Frida och Palle!:yahoo:Själva hållr vi på med våran, eran tur att hålla tummarna nu!
Kunde inte komma förbi, Liam har sovit hela kvällen! Vill inte väcka honom när han nu sover.
Mattias:
Nu bör de akta sig, du blir farlig!:emo-thumb/Peter
17 november, 2007 at 07:20 #813058Anonym anvandareMemberPeter Singer wrote:Vad roligt att det blev klart till slut med lägenheten! Ett jätte grattis
till er Frida och Palle!:yahoo:
/PeterThanks[/b]
Jo vi har haft mycket tur miss o jag…
väntar bara på ett datum nu:)
Sen blir allt mycket enklare:up:Mattias jobbar hela helgen…. Skönt för oss… Blir ett tungt benpass på söndag!!
Take care / Palle
17 november, 2007 at 09:12 #813059Anonym anvandareMemberVar ute en kort runda med världens slöaste hund ….
Hon är stor motståndare till cardio…ha ha [/b]Mattias rasade ner till 80kg efter veckan slit… Skönt för han att få äta massor idag… [/b]
Johan o Linda sliter på bra dom med…kommer o bli fina, bara två veckors ”hardcore” kvar :up:[/b]
Frida håller på o göra sig klar…. (Ska fotas för ett nytt träningsklädsmärke) Händer massor av kul nu hela tiden…love it!![/b]
Take care / Palle
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.