- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 november, 2007 at 10:17 #813060Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Palle äger mitt liv just nu:yikes:
Been there, done that… I feel for you…
:pZONE
17 november, 2007 at 10:18 #813061Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Been there, done that… I feel for you…
:pZONE
Känns helbra det här, Palle har stenkoll på allt.
17 november, 2007 at 10:20 #813062Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Känns helbra det här, Palle har stenkoll på allt.
Palle är Sveriges Chad Nicholls…FAST GROV!
Mycket kunskap i den sjuka hjärnan!:emo-thumb
ZONE
17 november, 2007 at 11:37 #813063Anonym anvandareMemberA typical view during the last 2 weeks of my diet…
On the phone getting directions from Palle at the hotell room the night before the show..ZONE
17 november, 2007 at 12:37 #813064Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Mycket kunskap i den sjuka hjärnan!
:emo-thumb
ZONE
Ha ha
Gamla synder mixat med envishet o inspiration…17 november, 2007 at 21:27 #813065Anonym anvandareMemberPalle wrote:Johan o Linda sliter på bra dom med…kommer o bli fina, bara två veckors ”hardcore” kvar :up:[/b]
Ser väldigt mkt framemot dessa två kommande veckor…helst dina sjukt plågande dagar av i stort sett nollning av kollisarna, efter dagen med hela 100g carbs.. älskar perioden onsdag från kl 19.00 – Lördag morgon … underbart att känna att man nästan håller på att dö!
Jag är inte ironisk… jag ser verkligen framemot att plåga sönder mig mot slutet nu Palle!
You rock Big Boss!!
BTW: jag har jordens gravidmage just nu, ser helt sjukt ut!
MVH// JOHAN
18 november, 2007 at 00:05 #813066Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Ser väldigt mkt framemot dessa två kommande veckor…helst dina sjukt plågande dagar av i stort sett nollning av kollisarna, efter dagen med hela 100g carbs.. älskar perioden onsdag från kl 19.00 – Lördag morgon … underbart att känna att man nästan håller på att dö!Jag är inte ironisk… jag ser verkligen framemot att plåga sönder mig mot slutet nu Palle!
You rock Big Boss!!
BTW: jag har jordens gravidmage just nu, ser helt sjukt ut!
MVH// JOHAN
Syns aldrig på dig att du mår dåligt:up:Bara glad o full av energi hela tiden.. De roliga börjar nu…Bara o njuta av dom sista veckorna.
18 november, 2007 at 00:14 #813067Anonym anvandareMemberPalle wrote:Syns aldrig på dig att du mår dåligt:up:Bara glad o full av energi hela tiden.. De roliga börjar nu…Bara o njuta av dom sista veckorna.Ska njuta varje sekund av dessa 2 veckor..som Johan Ås säger: ”Dieten är en rolig period i sitt liv, man lär sig mkt om sig själv.”
Klok man den där Johan Ås .. :up:
18 november, 2007 at 00:48 #813068Anonym anvandareMemberJag får nog gå lågt i morgon Palle, vägde mig nyss och vågen visade 89,2kg:o
Får nog sova sittandes med då jag inte kan andas när jag ligger ned, har sådant tryck så det känns till och med i ögonen:D
Blir grymt o köra ben tidigt i morgon.
18 november, 2007 at 01:20 #813069Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Jag får nog gå lågt i morgon Palle, vägde mig nyss och vågen visade 89,2kg:oFår nog sova sittandes med då jag inte kan andas när jag ligger ned, har sådant tryck så det känns till och med i ögonen:D
Hahahahaha…blir -90 för dig nu!! Själv har jag bara lyckats gå upp 3kg..trots att jag ätit ordentligt idag..dock relativt bra mat, men mycket! Men du vännen…klockan är ju bara 01.15 nu…jag ska nog hinna upp nåt kilo till innan sängen ropar.. tryck i ögonen? Jag har tryck på ett helt annat ställe :p Linda är rätt glad över det…….:whistle:
Vilken tid kör du imorgon? Tänkte försöka ta mig in till gymmet efter morgon cardion
Peace bro
Mvh Johan18 november, 2007 at 01:53 #813070Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Hahahahaha…blir -90 för dig nu!! Själv har jag bara lyckats gå upp 3kg..trots att jag ätit ordentligt idag..dock relativt bra mat, men mycket! Men du vännen…klockan är ju bara 01.15 nu…jag ska nog hinna upp nåt kilo till innan sängen ropar.. tryck i ögonen? Jag har tryck på ett helt annat ställe :p Linda är rätt glad över det…….:whistle:Vilken tid kör du imorgon? Tänkte försöka ta mig in till gymmet efter morgon cardion
Peace bro
Mvh JohanJag är där vid 9-tiden ca.
Skall rulla i säng nu ät lugnt nu Johan:p
18 november, 2007 at 02:50 #813071Anonym anvandareMemberDet är nåt fel…igen…
Jag har ätit som en häst hela dagen o kvällen o natten.. 86.3 imorse…uppe på 89.4 under kvällen…nu väger jag 87.8 :what:
Fattar ingenting…hur fan kan man gå ner i vikt under kvällen trots att man äter som F**? Maten måste ju väga en del i magen tycker man….
18 november, 2007 at 07:56 #813072Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Det är nåt fel…igen…Jag har ätit som en häst hela dagen o kvällen o natten.. 86.3 imorse…uppe på 89.4 under kvällen…nu väger jag 87.8 :what:
Fattar ingenting…hur fan kan man gå ner i vikt under kvällen trots att man äter som F**? Maten måste ju väga en del i magen tycker man….
Jag har samma bekymmer med biffen här hemma…. behåller inte maten han heller…allt ligger i högar o pölar på golvet när vi vaknar…
Kommer in på gymmet o kollar hur du ser ut vid elva tiden..
18 november, 2007 at 07:59 #813073Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Jag får nog gå lågt i morgon Palle, vägde mig nyss och vågen visade 89,2kg:oFår nog sova sittandes med då jag inte kan andas när jag ligger ned, har sådant tryck så det känns till och med i ögonen:D
Ojj 9,2 kg plus… (måste vart en stor portion sushi) :up:
18 november, 2007 at 08:10 #813074Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:tryck i ögonen? Jag har tryck på ett helt annat ställe :p Linda är rätt glad över det…….:whistle:Vilken tid kör du imorgon? Tänkte försöka ta mig in till gymmet efter morgon cardion
Peace bro
Mvh JohanF-n så great att ni kan ägna er åt lite gemensam cardio… Lär ju va roligare än när jag kollar på!! (Ser dom ihop på cardiomaskinerna ibland)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.