- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 november, 2007 at 14:58 #813135Anonym anvandareMember
Lite nya bilder som jag tagit idag.
24 november, 2007 at 14:59 #813136Anonym anvandareMember…..
24 november, 2007 at 15:01 #813137Anonym anvandareMembersista för idag.
25 november, 2007 at 02:14 #813138Anonym anvandareMember=ätardag som bekant, men idag har jag jobbat och Miss har varit på dagstripp t Trollhättan så det blev en rätt så lugn ätardag för oss båda.
På kvällen åkte jag & Biffen hem till Johan och Linda (Bella är bortadopterad i helgen), vi käkade tacos, äppelpaj och massa annat gott (Linda är en mästarinna i köket ) Sent på kvällen anslöt min NYA miss vårt sällskap (kall, blöt & tilltufsad ville hon ej låta sej plåtas utan mössa, men hårkreationen är riktigt cool, bilder på helheten kommer givetvis komma såsmåningom…):
[img=http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/frida002.jpg]
25 november, 2007 at 08:24 #813139Anonym anvandareMemberHaha tufft, fick långt hår bara sådär:p
25 november, 2007 at 12:50 #813140Anonym anvandareMemberBenen igår kväll.
25 november, 2007 at 13:57 #813141Anonym anvandareMemberfan vilken festlig läsning:Drolig dagok
25 november, 2007 at 16:00 #813142Anonym anvandareMemberSkulla villja ser mer rygg och lite mer triceps.
Personligen tycker jag även det ser bättre ut när man håller i fingrarna istället för underarmen i Side Triceps. Det är väl bara en smaksak dock.
25 november, 2007 at 17:14 #813143Anonym anvandareMemberVad f** Palle varit i Trollhättan… kunde bjudit dig på ris och kyckling
25 november, 2007 at 17:39 #813144Anonym anvandareMemberDu är seriöst så snygg Frida!! När gymmandet sätter igång för mej igen efter min skada är det viljan att få en kropp som din som kommer ta de där extra kilona och få mej att kämpa extra mkt.
Hur länge har du tränat seriöst?
Ta hand om er!25 november, 2007 at 17:54 #813145Anonym anvandareMemberCoolt med håret! Frida du har inte glömt vad du skulle fixa åt mig sen va? :emo-thumb
Hoppas ni haft en riktigt bra helg!!
/ J
25 november, 2007 at 21:30 #813146Anonym anvandareMemberFrida körde städcardio blandat med flyttpackning hemma… Blir ett benpass i morgon för miss!!
Jag o Johan körde igenom benen tungt! Johan körde sitt tyngsta hackliftpass någonsin…(två veckor innan hans debut) Carbs är underskattat:up:
Kul att se honom ta i lite utan att ansiktet färgas grönt grått o avslutas i en blek grimas…Hans narcisistiska drag blir mer o mer dominanta… de possitiva med de är att han förmodligen lyckas o spegla sig i form ha ha.. så farligt är de inte, bara jag som känner mig blekfet bland alla dietande tävlingssjälar…Gymmet är fullt av dom nu..ger superatmosvär o energi åt alla oss andra!Trött efter dagen slit.. De ligger en sexig långhårig tjej o väntar på mig
Peace / Palle
25 november, 2007 at 22:14 #813147Anonym anvandareMemberJAG Narcisistisk..?? 👿
Rår väl inte för att att spegeln gillar mig… gnäll på den istället!!
Tack för ett bra pass, det va gött att trycka i hacken.. ont som f-n i knäna just nu bara…men men, imorgon är det bra igen. Jag e klar med all cardio idag, ville bara informera
Vi ligger i soffan o kollar tv..så skönt..
Hälsa den långhårige amazonen nu! See you tomorrow boss.
25 november, 2007 at 22:29 #813148Anonym anvandareMemberPalle wrote:Frida körde städcardio blandat med flyttpackning hemma… Blir ett benpass i morgon för miss!!Jag o Johan körde igenom benen tungt! Johan körde sitt tyngsta hackliftpass någonsin…(två veckor innan hans debut) Carbs är underskattat:up:
Kul att se honom ta i lite utan att ansiktet färgas grönt grått o avslutas i en blek grimas…Hans narcisistiska drag blir mer o mer dominanta… de possitiva med de är att han förmodligen lyckas o spegla sig i form ha ha.. så farligt är de inte, bara jag som känner mig blekfet bland alla dietande tävlingssjälar…Gymmet är fullt av dom nu..ger superatmosvär o energi åt alla oss andra!Trött efter dagen slit.. De ligger en sexig långhårig tjej o väntar på mig
Peace / Palle
Om du känner dig blekfet, då är jag lönnfet:(
Tack för hjälpen med 2sista repsen för ryggen. Kan lungt
säga att det kändes när vi tömde resten av vardagsrummet ikväll, är precis klara. Nu skall bara skiten tillbaka i slutet av veckan.Det blr intressant och se Frida i långt hår:pop:
/Peter
27 november, 2007 at 00:03 #813149Anonym anvandareMemberJag körde ett bra bröstpass idag.. avslutade med några set vader..
Allt funkar bra nu känns tydligt att vågen visar lite mer..Massor av styrka o energi i dom kilorna…För frida var de bendag.. Hon har ju lite svårt o lasta på fullt ut, nu när hennes rygg dummar sig igen.. Benen är ju inget hon behöver prioritera men de är ju alltid roligare o köra max!!
Verkar som om den är på g o bli lite bra snart…då öser vi på fullt så länge de funkar… Kommer o bli lite mer massage för nedre delen av ryggen ett tag ( lätt o fuska med den biten)I morgon blir de axlar..
Peace / palle
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.