ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

Home Forums Dagböcker ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 447 total)
  • Author

Inte fasiken ska man behöva se ut som Dolly Parton för att göra bra ifrån sig i bf?
    Varför inte pröva? Hade varit kul att se dig på en bf scen tror du skulle mycket bra ifrån dig!

~Frida~ wrote:
    I morse vägde jag 64.4..jag vägde in på 63.9 på LP 2006 (långt ifrån hård, men ändå…)
    Jag måste nog höja maten ytterligare!?!

Ovanligt o behöva tjata om mer mat… Dom flesta tjejer skulle ha riktigt svårt o hålla formen med ditt kcal intag ha ha.. Mer är bättre nu.. Kommer o göra dig hårdare när dieten börjar om några veckor..

Love / Palle

marals76 wrote:
    Inte fasiken ska man behöva se ut som Dolly Parton för att göra bra ifrån sig i bf?
    Varför inte pröva? Hade varit kul att se dig på en bf scen tror du skulle mycket bra ifrån dig!

Vem vet??
    Personligen tycker jag en rejält genomtränad kropp med bra separationer, även under midjan är viktigast. Deffinitivt svårare att skaffa, än några hg plast istället för bröstmuskulatur…
    Självklart är de helheten som avgör… Mycket glitter o bling kring den grenen.

Peace / Palle

Palle wrote:
    Vem vet??
    Personligen tycker jag en rejält genomtränad kropp med bra separationer, även under midjan är viktigast. Deffinitivt svårare att skaffa, än några hg plast istället för bröstmuskulatur…

Peace / Palle

Kunde inte sagt det bättre själv:up:

marals76 wrote:

Nej, det behöver man inte. Se bara på Linda Fodor, all natural :emo-thumb

Tycker oxå det vore kul att få se dig på en BF scen Frida, kör på vetja :nod

Jag håller med dom andra tror du skulle lyckas bra i BF!
    Du e grym Frida! Kör hårt nu!:emo-thumb

Mycket trevligt gym ni har också kommer snart förbi å kör ett pass igen
    Kramar// Ida =P

Axlar för mig o Bröst för miss..ett bra pass för oss båda… Styrkan ökar o motivationen blir större..

LÄNGTAR TILL NYÅR = DIETSTRART

Ska bli kul med Lp med…en hel del killar o tjejer som börjar komma iform..:up:

Vilar i morgon

Take care / Palle

~Frida~ wrote:
    Jag ”uppfann” en ny (för mej) övning -en bensknäböj (i MASKIN m STÖD) där jag lägger det ”fria” benet i en vinkel på det arbetande benets knä samtidigt som jag har stöd för rygg och trycker nedåt m händerna på handagen för motstånd och bromsar med det arbetande benet och går så djupt som möjligt. Utan vikt men min gluteus känner att den lever idag :emo-thumb

Den måste man ju få se en bild på:p
    Satt och funderade på hur den gick till, men jag kommer inte på riktigt hur den ser ut.

Palle wrote:
    Vem vet??

Peace / Palle

Fridas hårdhet på benen är mycket imponerande…ja, hennes form överhuvudtaget är imponerande.:)

Jag hoppas verkligen att du har rätt i det du skriver Palle…stora tuttar och låg fettprocent brukar ju vanligtvis inte funka så bra i kombination (inte utan plastinlägg i vilket fall) å jag tycker absolut att man kan se bra ut ändå! Tycker att det vore bedrövligt om man skulle behöva lägga sig under kniven för att platsa på BF-scenen…operera sig é väl ingen sport!?!

Vet att byggningen kanske känns roligare och mindre glitter å bling…men till Frida: Tror absolut att du skulle kunna göra bra ifrån dig även i BF…precis så oopererad som du är;) (Hoppas jag i alla fall med tanke på att jag inte heller har några planer på att stoppa in extramaterial i min kropp;))

Keep up the good work!

Vill du köra BF, så ska du köra BF, oavsett bröststorlek:evil:

Camilla Öhman wrote:
    Fridas hårdhet på benen är mycket imponerande…ja, hennes form överhuvudtaget är imponerande.:)

Jag hoppas verkligen att du har rätt i det du skriver Palle…stora tuttar och låg fettprocent brukar ju vanligtvis inte funka så bra i kombination (inte utan plastinlägg i vilket fall) å jag tycker absolut att man kan se bra ut ändå! Tycker att det vore bedrövligt om man skulle behöva lägga sig under kniven för att platsa på BF-scenen…operera sig é väl ingen sport!?!

Vet att byggningen kanske känns roligare och mindre glitter å bling…men till Frida: Tror absolut att du skulle kunna göra bra ifrån dig även i BF…precis så oopererad som du är;) (Hoppas jag i alla fall med tanke på att jag inte heller har några planer på att stoppa in extramaterial i min kropp

Keep up the good work!

Snäll du är:) Kör hårt nu!! Kommer o bli bra!!![/b]

Fridas fysik skulle utan tvekan fungera bra på en BF scen! Hon har de jag tycker är viktigt8) axlar rygg o ben med rejält djup i magen…
    Personligen vill jag lite mer än så o hoppas att vi ska kunna visa upp miss riktigt hård o torr till våren. Jag gillar ytterligheter.. o den form jag föredrar passar bättre på byggarscenen. Men de är helt klart lockande med Bf även om de för mig inte känns riktigt färdigarbetat rent form mässigt där…
    De är mycket möjligt att de blir en sådan typ av satsning framöver…
    Vad de gäller kirurgiska ingrepp är jag ingen motståndare.. Allt som leder till de bättre är ju possitivt i min värld.. (mer är inte smartare alla gånger)
    Helheten är nästan omöjlig o slå i vilket fall!!

Ska relaxa med en fet garre…ger perfekt harmoni innan sängen.

Take care / Palle

Under 100g kolhydrater i 3 veckor:|

Tryck ändå:up:

….

……

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.