ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

Home Forums Dagböcker ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 447 total)
  • Author

ser riktigt bra ut mattias:up:

Morgonformen före 90min cardio:up:

Mattias, börjar ta sig rejält nu :up:

Hur mycket kardio i veckan kör du nu, hur har det sett ut tidigare under deffen, har ni gradvis ökat kardion eller har den legat på samma nivå genom hela deffen? Vart lite nyfiken :)

Lycka till!

:D Hejsan hoppsan…här händer grejer! Ser ju riktigt bra ut Mattias!!!

Jag kommer heja på dig på lördagen…å förmodligen springa på dig backstage på söndagen;)

Inte långt kvar nu…å glöm för allt i världen inte vår buffédate helgen efter tävlingarna!

Palle wrote:
    Snäll du är:) Kör hårt nu!! Kommer o bli bra!!![/b]

Fridas fysik skulle utan tvekan fungera bra på en BF scen! Hon har de jag tycker är viktigt8) axlar rygg o ben med rejält djup i magen…
    Personligen vill jag lite mer än så o hoppas att vi ska kunna visa upp miss riktigt hård o torr till våren. Jag gillar ytterligheter.. o den form jag föredrar passar bättre på byggarscenen. Men de är helt klart lockande med Bf även om de för mig inte känns riktigt färdigarbetat rent form mässigt där…
    De är mycket möjligt att de blir en sådan typ av satsning framöver…
    Vad de gäller kirurgiska ingrepp är jag ingen motståndare.. Allt som leder till de bättre är ju possitivt i min värld.. (mer är inte smartare alla gånger)
    Helheten är nästan omöjlig o slå i vilket fall!!

Ska relaxa med en fet garre…ger perfekt harmoni innan sängen.

Take care / Palle

Jag skrev inte så för att vara snäll…utan för att jag tycker så!;)

Sen får jag väl tillägga att jag inte heller é emot sillisar…men jag tycker faktiskt att det är lite snett att det skulle premieras…även om jag inte är dummare än förstå att det kanske kan ge en viss fördel för helhetsintrycket.

Ska bli kul att se Frida på scenen igen…oavsett vilken gren det blir!

Ha´re gött!

Homan wrote:
    Det ser bra ut mattias. ska bli kul som fan på FF.;)
    ha det bra
    Homan

Japp det skall bli jättekul:emo-thumb

Ses backstage.

Ett bra ryggpass idag… körde chins igen,har jag inte gjort sen vi tränade på Gullmars! Helt klart en av de bästa övningarna..Underbart att axeln är ok så de går o öra på fullt nu igen.
    Miss körde axlar, hon tycker själv att hon är helt slät men mina spioner säger annat (vi kan ej träna tillsammans just för tillfället :cry:) , hon körde tyngre än på länge vilket innebär att hon äter som jag säger hon ska :emo-thumb

Mattias är lite halvtaskig nu…Testar o låter han dricka Whisky ikväll…borde funka.. Blir helt klart roligare o va sjuk med några dl whisky innan sängdax

Johan o Linda kämpar o gnäller sig igenom cardion… Linda verkar mer nöjd nu…båda ser lite roligare ut för varje dag..kommer o bli great!
    Ska se om jag får några bilder på dom (& ev oxå på Miss) i morgon…
    Peace / Palle

Palle wrote:
    Ett bra ryggpass idag… körde chins igen,har jag inte gjort sen vi tränade på Gullmars! Helt klart en av de bästa övningarna..Underbart att axeln är ok så de går o öra på fullt nu igen.
    Miss körde axlar, hon tycker själv att hon är helt slät men mina spioner säger annat (vi kan ej träna tillsammans just för tillfället :cry:) , hon körde tyngre än på länge vilket innebär att hon äter som jag säger hon ska :emo-thumb

Mattias är lite halvtaskig nu…Testar o låter han dricka Whisky ikväll…borde funka.. Blir helt klart roligare o va sjuk med några dl whisky innan sängdax

Johan o Linda kämpar o gnäller sig igenom cardion… Linda verkar mer nöjd nu…båda ser lite roligare ut för varje dag..kommer o bli great!
    Ska se om jag får några bilder på dom (& ev oxå på Miss) i morgon…
    Peace / Palle

whiskeyn slog bra de må jag säga:drunk:

Feber och halsont än, varvar whiskey med c-vitamin, vitlökskapslar och massa zink.

lite mer kolhydrater igår och idag gör gott för kroppen innan tömningen börjar i morgon.

That´s some nice wheels man :). Hoppas du blir frisk snart. Trevlig helg.

MVH cesse

Håller på att laga tömningsmaten nu.

Mattias L wrote:
    Håller på att laga tömningsmaten nu.

Låter bra…Försök o bli frisk nu… mer whisky o c-vitamin

Se till o få i dig rejält av de overksamma Glutaminet med… :P

Take care / Palle

Palle wrote:
    Låter bra…Försök o bli frisk nu… mer whisky o c-vitamin

Se till o få i dig rejält av de overksamma Glutaminet med… :P

Take care / Palle

Precis vaknat utan feber, utan halsont pigg och laddad för cardio:emo-thumb

Mattias L wrote:
    Precis vaknat utan feber, utan halsont pigg och laddad för cardio:emo-thumb

GLUTAMIN[/b]:up:emo-thumb

Långt ifrån de vi brukar käka…
    Underbart med lite relax o harmoni… Nästa helg är de ju tävling för mattias o några till…:D Sen flyttar vi, de är great!! Där efter Dietstart!! Vi har äntligen lyckats o bestämma oss för när vi ska tävla.. Sen ett kort stopp för jul o nyår… Efter nyår blir de Bara massor av de vi alltid mår bäst av Kyckling o ris:|

Ska se om de blir några kul matbilder o lägga ut..

Take care / Palle

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.