ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

Home Forums Dagböcker ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 447 total)
  • Author

Gillar ”AnimalPak touchen”, på trådnamnet, hardcore!:emo-thumb

Övrigt ser de grymt ut Och RIKTIGT kul läsning =)! Take care!

//mathiash

~Frida~ wrote:
    Idag har det varit en bra dag!

Jag och Palle hade ett roligt och givande möte tidig morgon, nu är det bara att vänta och se vad det resulterar i.
    Jag tog tag i vår städskrubb/omklrum/förråd på gymmet och började försöka få den i ordning, har ej hunnit klart men att börja var ett steg i rätt riktning!

Sen körde jag och Linda armar -satan vad stark hon e bruttan!! :worship:
    Jag ser LITE roligare ut nu men långt ifrån kul. Fast det visar att jag även där är på rätt riktning. Palle tog några bilder som han förmodligen slänger upp ikväll när han kommer hem

Eddie: Du har så rätt :emo-thumb.

Jag ser fram emot att se Camilla på bf-scenen, det kommer faktiskt hjälpa mej i mitt beslut om vilken gren jag ska välja t våren då jag tycker Camilla har en mer muskulös fysik än jag & går ”hon hem” i bf så är jag garanterat för liten för bb (även om jag nu bestämt mej t 98% =:bb2:, jag är inte så superkvinnlig av mej after all…)
    Tyvärr får jag nöja mej att se bilder efteråt (det är väl inte fotoförbud på ff oxå?) så du kan väl vara schysst & ta med kameran? Ta några pics på Mattias oxå;)

Ja jag ska hålla koll på Mattias så han inte visar flinten för mycket så inte blixtarna blänker tillbaks och bländar dommarna och så ska jag fota endel de lovar jag.
    Lycka till med ditt val.

Mvh Eddie.

~Frida~ wrote:
    Jag är så ledsen över att jag ej kan gå på LP 😥

Vad nu då?
    Måste du hålla gymmet öppet eller?

Exhale Freddan wrote:
    Vad nu då?
    Måste du hålla gymmet öppet eller?

Vi kommer o ha öppet som vanligt[/b]:up::up:

10-18 för alla… Varje helg..

Vi vill ge alla maximal utvecklingsmöjlighet…

Take care / Palle

Ps Kommer även o finnas en av världens starkaste strongman hos oss på måndag kväll….

Oj vad din rygg breddats Frida, måste kännas härligt att träningen resulterar i DEN ryggen..
    Hoppas du mår bra..kram P :up:

Tja babies!
    Kommer och köttar hos er under helgen!
    Take care!
    /Jojjo.

Eddie The Monster wrote:
    Ja jag ska hålla koll på Mattias så han inte visar flinten för mycket så inte blixtarna blänker tillbaks och bländar dommarna och så ska jag fota endel de lovar jag.
    Lycka till med ditt val.

Mvh Eddie.

Köpt carnubavax som jag skall polera upp flinten med så den lyser snyggt:emo-thumb

Mattias L wrote:
    Köpt carnubavax som jag skall polera upp flinten med så den lyser snyggt:emo-thumb

Haha du är skön Mattias.
    Lycka till nu.

Eddie.

Har inte orkat skriva så mycket denna veckan men jag har tömt nu i 4 dgr och börjar fylla försiktigt idag, hade feber 3 av de 4 tömningsdagarna som gjorde det jobbigt.

I måndags var jag och vaxade mig, det blev snyggt resultat och fick inga röda märken eller utslag men det gjorde:frust: ont.

Dags och vila lite, man blir trött av kolhydrater:pop:

Ska bli kul att träffas till helgen mattias.. lycka till sista dagarna.
    Slår dig en signal i kväll och kollar läget:up:

Träning jobb flytt allt känns bra nu…..
    Dietstart o förberedelser för nästa års tävlingar drar igång helgen efter vår flytt 16dec!!! Passar oss kanon med två rejäla ätardagar i början av dieten (jul o nyårsafton)…. Sen är de bara o invänta formen o våren…lär komma ungefär samtidigt :emo-thumb

OLIMP Sport Nutrition gjorde vår dag ännu roligare o definitivt vår kommande satsning mycket lättare.

De ska sponsra oss!!! Nu behöver vi bara fokusera på stenhård träning o diet… Känns helt underbart o kunna använda i deras produkter som jag anser vara otroligt effektiva och prisvärda!
    Vi kommer äntligen att kunna maximera effekten av allt slit på gymmet… Inga mer bortransonerade produkter..

Livet är kul!!!:fun:

Ett stort TACK till er Olimp för att ni tror på oss!!
    -Alex & Johannes, ni har gjort vår kommande storsatsning möjlig![/b]

Mvh Palle & Frida

Palle wrote:
    Träning jobb flytt allt känns bra nu…..
    Dietstart o förberedelser för nästa års tävlingar drar igång helgen efter vår flytt 16dec!!! Passar oss kanon med två rejäla ätardagar i början av dieten (jul o nyårsafton)…. Sen är de bara o invänta formen o våren…lär komma ungefär samtidigt :emo-thumb

OLIMP Sport Nutrition gjorde vår dag ännu roligare o definitivt vår kommande satsning mycket lättare.

De ska sponsra oss!!! Nu behöver vi bara fokusera på stenhård träning o diet… Känns helt underbart o kunna använda i deras produkter som jag anser vara otroligt effektiva och prisvärda!
    Vi kommer äntligen att kunna maximera effekten av allt slit på gymmet… Inga mer bortransonerade produkter..

Livet är kul!!!:fun:

Ett stort TACK till er Olimp för att ni tror på oss!!
    -Alex & Johannes, ni har gjort vår kommande storsatsning möjlig![/b]

Mvh Palle & Frida

Skall bli kul och skönt att kunna ge lite hjälp till för ALL UNDERBAR HJÄLP jag fått av er under min diet:emo-thumb

Välkommna in i ”gänget”, det här kommer bli hur bra som helst!!:up:

Jättetrevligt att lära känna er och doggarna, nu är vi mer sugna på valpar än någonsin. Och tack för ett kanongym! Inspirationen har börjat flöda igen, även om jag inte kan köra för fullt än. Men så fort jag är me i matchen igen får det allt bli några ”old school hardcore pass” Palle! Blir perfekt en bit in i eran diet:emo-thumb

Ha det gött så ses vi på gymmet!

/ Tobbe

Roligt att ni fått till det med Olimp. Jäkligt bra produkter.:up:

Mattias:
    Hoppas nu också att det går bra för dig på LP.
    Kan inte komma på LP så jag håller tummarna:emo-thumb

Och även träningen blir lidande denna veckan för mig:(
    Vi flyttar äntligen tillbaka till våran lägenhet,jippi!

Frida: Skall se om jag kan komma förbi en stund till helgen med Liam.

/Peter

Vi kommer tyvärr inte ner ,jobbar som VANLIGT helg..*suckar*…
    Hoppas på lite bilder iaf som NI kanske lägger upp:)..
    Hoppas vi ses framöver,vi är några som kommer o tränar någon helg hos ER.
    Vet inte riktigt när bara men vi höres.
    Sköt om dig/er..kramis P

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.