ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

Home Forums Dagböcker ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 447 total)
  • Author

Baby you are cool as hell as a Tomb girl! Stora boots & snaggad skalle is the way to go for ya!

Love you guys!
    ZONE

Frida: Varför blir det bf istället för bodybuilding?

~Frida~ wrote:
    Upp tidigt och i till jobbet för sol + ett axelpass. Passet gick kanon, nya Massacra är faktiskt helt otroligt effektiv ;)

Vi börjar dieta inför våren nu. Egentligen har vi satt startdatum till 16/12, men vi ser ingen anledning till att inte börja idag…?

I går hade jag bestämt mej för att det blir en bf-satsning för mej detta år.

Idag efter jobbet var jag till frissan och skulle byta mitt hår till ett bättre och med waxkeratinfästen ist för lim (kliade, var stora och jobbigt att inte kunna nå in till sin egna hårbotten). Att ta ur limhåret var det värsta jag varit med om :| Jag är rätt stryktålig men efter några timmars slit och frustrerande drag och borstning av underbara Carro (”Carolax”) så blödde min hårbotten (INTE Carro och de andra frisörtjejernas fel), det gjorde mindre ont de gånger hårrötterna följde med ur än då de inte gjorde det…Efter en lång överläggning med mig själv (och två samtal till nära och kära) beslöt jag att åter bli ”pojken Frida”. Så nu är mitt långa hår borta :(

Det första som flög in i min hjärnbalk och som ännu ligger där och gnager var/är ”nu kan jag inte ställa mej på bf-scenen”.
    Sen rannsakade jag mej själv och räknade efter hur många månader som e kvar, VILL jag spara så har jag så pass långt att jag kan göra en snygg frisyr med extensions precis innan tävling, fast varför ska jag göra fölängning egentligen? JAG är väl mer än mitt hår? Och det växer ju ut i sinom tid om jag så vill, dessutom utan att fingrarna fastnar på vägen då man drar dem genom ”hårsvallet”

Visst, jag har kännt mej MKT kvinnligare dessa få veckor då jag haft mina extensions, men samtidigt så förändrar ju inte jag som FRIDA mej beroende på vilken färg eller längd mitt hår har!!

Nu ska jag lägga detta grubbleri och min lätta utseendefixering (när det gäller ansikte o hår, jag kunde nämligen inte heller sluta stirra på min kran till näsa när jag satt där i frisörstolen framför spegeln)[/b]
    och satsa allt mitt krut på att förbättra min fysik och se till att glänsa på scenen, med kort ELLER långt hår!!

Nu e det Cesar på 4+ och alla tre vovvarna (har Zeke ikväll) sitter redan som klistrade -de älskar det programmet :D

Kan ju säga så här att det var ju inte det smartaste du gjort… Tjejen i fråga (inget namn sagt) är en mytoman från Trollhättan som förstört mer en bara ditt hår. Så nu vet du det tills nästa gång.

carrolax wrote:
    Jag säger som Åsa, ”Du behöver inget hår till det ansiktet….”

Du är otroligt vacker Frida, och passar kanon i kort hår, och ändrar du dig så är det bara att sätta i nytt hår så fort du vill :D

kram c.

Världens vackraste ögon..Nu lyser dom igen!!!

zonecapone wrote:
    Baby you are cool as hell as a Tomb girl! Stora boots & snaggad skalle is the way to go for ya!

Love you guys!
    ZONE

Till våren kommer de o bli en riktigt cool look på miss… Vår Värld är annorlunda 8)

Take care bro

Tackar så mycket för träningspaset:worship:

Hela du glänser ju Frida så varför oroa dig för hårlängden?!
    Det är väl tur då att BF inte handlar om vilket hårsvall man har ;)
    Jag håller tummarna för dig ändå!
    Kram

Palle wrote:
    Till våren kommer de o bli en riktigt cool look på miss… Vår Värld är annorlunda 8)

Take care bro

Soo true bro..soo true…
    Next year a phat project is ON for Mr.Capone too!
    Keepin`it a secret for now though…:)

Peace!
    ZONE

zonecapone wrote:

Love you guys!
    ZONE

Öööö jag tror nog att de är Tomboy du menar ;)

Nah menar den där snaggade blonda cartoon baben med stora boots & vapen…kanske heter något annat?

ZONE

zonecapone wrote:
    Nah menar den där snaggade blonda cartoon baben med stora boots & vapen…kanske heter något annat?

ZONE

??

Eddie The Monster wrote:
    Jaha du menar Lara Croft i Tombraider.
    Ja hon är ju inte slående lik direkt.

Nej en annan cartoon babe.. Blond nästan skinnad & MYCKET elakare!

ZONE

Zone: Tank girl!
    [img=http://img.photobucket.com/albums/1003/pierreandre/tanky-copie.jpg]Frida: ska bli kul att se dig på scen, du får låta domarna omformulera ”kvinnlighet”, vafan, är kvinnlighet bara långt hår och stora bröst eller? :nono:

Tack för gratispasset under FF Mattias :emo-thumb Provade alla axel och tricepmaskiner och alla var grymma speciellt dipsmaskinen som du tipsade om. Jag kommer tillbaka nästa gång jag är i GBG.

Ett stort plus för välskötta omklädningsrum!

Fed up wrote:
    Zone: Tank girl!
    [img=http://img.photobucket.com/albums/1003/pierreandre/tanky-copie.jpg]Frida: ska bli kul att se dig på scen, du får låta domarna omformulera ”kvinnlighet”, vafan, är kvinnlighet bara långt hår och stora bröst eller? :nono:

Yeaah!!! Tank girl!!!

ZONE

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.