ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

Home Forums Dagböcker ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 447 total)
  • Author
    ~Frida~ wrote:
    Eddie & Zone: :D Jag fattar ingenting av vad ni menar ;)

Du vet Frida jag ser alltid folk jag träffar som seriefigurer eller som något ur en film eller i en annan tidsepok etc… Första gången jag träffade dig var du 100% en Tank girl! Shes all YOU! Inte meningen att du ska ha hår & bli en ”vanlig” babe fattar du väll!

ZONE

zonecapone wrote:
    Du vet Frida jag ser alltid folk jag träffar som seriefigurer eller som något ur en film eller i en annan tidsepok etc… Första gången jag träffade dig var du 100% en Tank girl! Shes all YOU! Inte meningen att du ska ha hår & bli en ”vanlig” babe fattar du väll!

ZONE

Så sant…. vanlig ha ha ha ha ha ha ha…. Jag trivs med en tjej som håller formen året runt…. Hard tight strong
    Kvinnligheten sitter inte i det som kan deffas eller klippas bort…

Take care / Palle

carrolax wrote:
    ???? ;)

Frida rockar fett oavsett frisyr!!! Snygg, charmig och propotionerlig, det är inte många brudar som är.. (oavsett om dom står på scenen eller ej…)

För mkt fokus på detta ämnet nu känns det som..

Frida du e GREAT!!!

?.

Yeah..cuz really..hår är samma material som tånaglar..död vävnad som mest är i vägen & som är rätt äckligt igentligen… LOL!

ZONE

Exhale Freddan wrote:
    Tackar så mycket för träningspaset:worship:

Kul att du kom förbi:up::up:

RbN33 wrote:
    Roligt att se att ni krigar på Palle & Frida!
    Har ju hänt en heldel nu senaste året?
    Visar att erat slit inte varit förgäves ni har ju ändrat om lite förutom träningen vilket är roligt att se.
    Hoppas ni får vara friska o krya och får en bra Jul och Önskar er ett riktigt Gott Nytt År.

Har hänt massor av kul hela året….
    Vi har haft tur på många sätt8)
    Har aldrig vart mer inspirerande att börja dieta… På söndag är de allvar igen, Miss har redan tjuvstartat… (massor av planer för hennes debut)

Olimp gör de hela ännu roligare…Massor av bra produkter, som verkligen fungerar :up::up:

Take care / Palle

RbN33 wrote:
    Roligt att se att ni krigar på Palle & Frida!
    Har ju hänt en heldel nu senaste året?
    Visar att erat slit inte varit förgäves ni har ju ändrat om lite förutom träningen vilket är roligt att se.
    Hoppas ni får vara friska o krya och får en bra Jul och Önskar er ett riktigt Gott Nytt År.

Mattias ser bra ut nu när Palle värkar kicka dig lite i arslet du har gjort stora förändringar följer dig!:emo-thumb

Palle är grymt duktig och inspirerande:emo-thumb

Vill mer än gärna ha han som coach nästa gång jag skall upp.

Looking good! Är de mtgp som ni tänkt upp då eller väntar ni rent av till sm eller dom nästkommande? :)

Och mattis långa ? :)

!!!!!
    Jag hade snaggat mej och förstorat min näsa *5 för din kropp!! Konstigt att inte ens du som är så snygg är nöjd. Människan är väl en missnöjd varelse..:ike:

Jag förstår att din syn på dej själv inte förändras hur mkt än alla skriver hur snygg du är här, för man är oftast otroligt bestämd när det gäller sin egen åsikt om sej själv, men ändå, jag var tvungen att kommentera.

Och som din egen Palle sa.. kvinnlighet sitter inte i vad som kan deffas eller klippas bort, kvinnlighet sitter i kraften hos kvinnan och jiiisses vad mkt kraft du verkar ha:D

Ta hand om dej Frida!!

Fredrik.J wrote:
    Looking good! Är de mtgp som ni tänkt upp då eller väntar ni rent av till sm eller dom nästkommande? :)

Och mattis långa ? :)

Jag skall vila från tävlingar några år och försöka bli lite grov nu, går nog bra med Palle som piskar mig att köra tungt.

Kommer att väga fullt i -90kg om 5-6 år:emo-thumb

Jaha, du har bestämt dig! Då är det bara att köra! Det där med håret hos frissan lät plågsamt, ajaj. Och varför se ut som alla andra på scen? När man kan utmärka sig:P (och dessutom se bra ut) Kör ditt race! Kram.

Så lång tid ska det inte behöva ta… se till få in så ni kan köra kronlyft/marklyft så kommer du växa styggt:up:

Mattias L wrote:
    Jag skall vila från tävlingar några år och försöka bli lite grov nu, går nog bra med Palle som piskar mig att köra tungt.

Kommer att väga fullt i -90kg om 5-6 år:emo-thumb

hemligt wrote:
    Tack för gratispasset under FF Mattias :emo-thumb Provade alla axel och tricepmaskiner och alla var grymma speciellt dipsmaskinen som du tipsade om. Jag kommer tillbaka nästa gång jag är i GBG.

Ett stort plus för välskötta omklädningsrum!

:D:D:D

hemligt wrote:
    Tack för gratispasset under FF Mattias :emo-thumb Provade alla axel och tricepmaskiner och alla var grymma speciellt dipsmaskinen som du tipsade om. Jag kommer tillbaka nästa gång jag är i GBG.

Ett stort plus för välskötta omklädningsrum!

Kul med så mänga tävlande som tränade här under helgen:up:

Märks att Göteborg är sveriges byggarmecca!

Coolt frida!! Då ses vi på scen!!:emo-thumb

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.