ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

Home Forums Dagböcker ANIMAL ZONE…shut the f*** up & GO HARDCORE

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 447 total)
  • Author
    Mattias L wrote:
    Min svullomage

Samir och Micke är skyldiga:|

Haha, ja inte var det sådana magar vi visade för de tacksamma tanterna på förmiddagen!:p

Men visst ser man grövre ut med lite svullotryck.

Mattias L wrote:
    Frida har fullt upp med alla hundarna.

haha fy fan jag har aldrig sett något sånt innan. Riktigt cool jacka till hunden, den militär jackan :D

Vart kan man fixa sånna? Finns det till större hundar?

MVH

Ett tungt kul pass..
    Våra friviktsmaskiner gör att de går o köra ordentligt tungt utan pass. Så de blir inga mesträningar även om vi kör var för sig nu!!
    Har aldrig förstått varför man ska köra lätt ibland.. Strikt helt ok, men lätt nä inget för mig…

Kroppen känns glad nu. Frida ser roligare ut med… mycket fylligare o finare direkt!! Bra mat är smart… :up:
    Några veckor kvar … Sen blir de betydligt mindre käk ha ha!

Peace / Palle

Vilken tid bör man träna för att inte missa Mattias the leg monster?
    Funderar på att svänga förbi gymmet idag och testa köra bröst och axlar hos er =)

Samir wrote:
    Vilken tid bör man träna för att inte missa Mattias the leg monster?
    Funderar på att svänga förbi gymmet idag och testa köra bröst och axlar hos er =)

Jag kör nog vid 13:00 tiden idag men jobbar från 16:00-20:00.

Kom förbi o kör ett pass:up:

Palle wrote:
    Strikt helt ok, men lätt nä inget för mig…

Så här ska man må efter varje set eller hur var det Palle? :emo-thumb

Mattias L wrote:
    Jag kör nog vid 13:00 tiden idag men jobbar från 16:00-20:00.

Kom förbi o kör ett pass:up:

Soft.
    Jao. Jag ska bara ta mig upp ur sängen och ta tag i mig själv först. Men jag glider förbi senare =)

små damer =)

Mattias L wrote:
    Löparvader.

ojoj inte illa!!

FRIDA:

Ja alltså man har ju alltid sett på TV sånna små hundar med ”kläder” så har man den där ”WTF” faktorn. Men den militär jackan är verkligen något jag aldrig sett tidigare, såg häftigt ut (även om man vet att de inte behöver jacka :D)

Det stämmer vi har en Rottweiler. Undrar hur det hade sett ut på den haha.
    Jag ska kolla in länkarna sen ikväll när jag är hemma igen.

Tack för tipsen :up:

//Mario

Johannes-S wrote:
    Så här ska man må efter varje set eller hur var det Palle? :emo-thumb

Kul bild:)!

Konstigt att man mår bra av o må dåligt:P

Palle wrote:
    Kul bild:)!

Konstigt att man mår bra av o må dåligt:P

Jag håller ju kameran så jäkla snett haha! Men det ser kanske ut som du känner dig… ”var är golvet”

~Frida~ wrote:
    CMG: Biffen ska oxå få bli en cooling när han blir större men jag varken vill el får köpa de dyrare kläderna till honom nu medan han växer, han byter ju storlek från dag t dag som det är nu! Här har han en äkta Drag Queen väst iaf :D (Nelly hade sprungit av sej sin tröja, hon har oxå massor med fina)

[img=http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/Ny005.jpg]
    Förresten så finns det BILLIGA och snygga hundkläder på RUSTA, det täcket Nono hade m reflexen kostar 49:- och jag har köpt dödskalletröjor t mina för 49:- och en ascool väst för 59:- el likn…[/b]

Har Nellys ägare nåt tips på jackor/täcken/liknande som passar på en tax? Jag har jättesvårt att hitta nåt som sitter bra och inte slutar mitt på ryggen liksom. Doris är skitkräsen och vägrar röra sig om de inte sitter helt perfekt. Jag sydde ett eget täcke till henne för ett tag sen men det har hon vuxit ur+att det inte satt perfekt det heller. Jag är för dålig på att sy.

~Frida~ wrote:
    Vad kul att du trivs tjejen!!! Ses snart igen, må bäst så länge!

Jääää, dyker nog upp på Lucia helgen och köttar ett eller två pass :up:

Sköt om er så länge!;)

Tror att våra lite oregelbundna träningsmöjligheter är bra för massan.. En del supertidiga pass ibland mitt på dagen om vi inte kör sent på kvällen… styrkan är alltid bra o både Frida och jag får bra tryck…Vitargo gör enorm skillnad..(för oss)
    Mattias ser sakta bättre ut… En tråkig fas med nästan ingen mat nu ha ha!! Känner sig förmodligen bara liten o kass! Hoppas han håller ut o låter den mjuka sidan brinna upp…
    Dax o sova

Take care / Palle

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.