- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 december, 2006 at 22:11 #84321Anonym anvandareMember24 december, 2006 at 22:11 #829747Anonym anvandareMember
Alltid händer det något kul i vår vardag!! Nu är det snart ett nytt år, å vi har all nya mål och förväntningar…Jag och Silvia har varit som ett par:) den senaste tiden. Innan Sm bodde jag hoss sivle, å hon var det bästa stödet jag kunnat ha. Hade aldrig klarat mig igenom hela detta året dietandes om det inte varit för henne.
Lagat min mat, masserat mina ömma muskler, å peppat mig när jag mått kass.På Sm var hon min coach å skötte det med glans!! En skön pingla som jag e glad att jag lärt känna.
24 december, 2006 at 22:41 #829748Anonym anvandareMemberEfter nästan ett helt års diet har jag nu tillåtit mig att äta som fasen!!! Har från 58 kg gått upp till 72:buttrock:
Det mesta är ju vatten, men det e garanterat lite fett där oxåJag älskar julen, å är glad att jag får äta, dricka å känna mig riktigt social med mina kära.
Men snart är det ett nytt år, å då ska det köras på för fullt8)
En av våra hundar…
24 december, 2006 at 23:27 #829749Anonym anvandareMemberbilder från ff:emo-thumb
24 december, 2006 at 23:32 #829750Anonym anvandareMemberFattar inte varför vi fitness brudar allti ska få tävla på söndagen…. hela lördagen ska man bara vänta å vänta…
Men vi hade allt lite bus för oss… drack en massa espresso i baren oxå, tror vi skrämde bort matgästerna:o såg ut som skitiga uteliggare!!
24 december, 2006 at 23:34 #829751Anonym anvandareMemberMin diet inför min första (och hittills enda) BF tävling kommer alltid att förknippas med Anna, hon har betytt enormt mycket för mig. Eftersom vi dietade samtidigt och var och är ungefär lika galna så kom vi varandra nära!
Cardioa ihop på morgonen, nojja ihop på eftermiddagen, gymma ihop på kvällen, hungra ihop på kvällskvisten och äta ihop på ätardagen:p
24 december, 2006 at 23:41 #829752Anonym anvandareMemberKOMMENTAR TILL BILDEN OVAN MED NAGLARNA: På lördags kvällen tar jag lösnaglar på mig för första gången och det är ju sådana klipp och klista, gör-det-själv-variant och jag ojjar mig över hur klumpig och tafatt man blir och vad naglar nu kan spela för roll när det är kroppen man ska se på (jaja jag vet, helhet osv, men come on…?)
De åkte i alla fall av söndag eftermiddag, allihop!!
25 december, 2006 at 12:04 #829753Anonym anvandareMemberSå snygga dina ben va Silvia :worship: grymt!:emo-thumb
25 december, 2006 at 12:44 #829754Anonym anvandareMemberKul bilder och snygga brudar som jag hoppas få se mer av i framtiden.
Grym utstrålning du hade på scen Anna, du syntes verkligen.
Silvia-det måste varit dig jag sprang på på mässan, hann inte fatta vem det var.Anna
p.s anna: låter som att min form e ungefär samma har inte fått den kommentaren än bara….
25 december, 2006 at 15:00 #829755Anonym anvandareMemberETTAN: Jo, benen är bra. Tror att de byggts upp från den tiden jag dansade för jag har inte ”gymmat” dem så mycket. Utfall är favoritövning!!!
ANNA A: Jo, det var jag som mumlade något till dig på mässan!
Och vad gäller formen så liknar min också tomtemors för tillfället:D Igår kväll vägde jag 67,5kg (tävling runt 57 tror jag) Det är såklart mycket vätska också, i början av förra veckan käkade jag bra mat i 2 dgr och då tappade jag 5kg! Så vi får se var jag landar om ett par dagar! Jag är en allt eller inget-person, det har blivit mycket mat och nästan ingen träning, men min slappeperiod tog slut igår kväll och det känns jätteskönt! Nu är jag taggad inför nya mål, det kommer nog bli ett spännande 2007!
25 december, 2006 at 15:43 #829756Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Kul bilder och snygga brudar som jag hoppas få se mer av i framtiden.Grym utstrålning du hade på scen Anna, du syntes verkligen.
Silvia-det måste varit dig jag sprang på på mässan, hann inte fatta vem det var.Anna
p.s anna: låter som att min form e ungefär samma har inte fått den kommentaren än bara….
Vi vill se mer av Anna A också!!!!!!
Lägg gärna in bilder oxå, alltid kul att se!
Mvh Anna25 december, 2006 at 16:03 #829757Anonym anvandareMemberFör mig finns det en kille som betyder otroligt mycket för mig! Ahmad. Han har stöttat mig å hjälpt mig otroligt mycket.
Ahmad vet precis vad som aks sägas å när. Inte en gång han har tyckt att jag har varit jobbig, när jag har gnällt å surat (jag kan sura oxå.. ) Han har bara vänt på situationen, å jag har fått tillbaka kämpar glöden!!Bäst på att lägga färg e han oxå!!
Utan Ahmed vet jag inte hur det hade gått!!
Tack min vän!Ghassan, som oxå stöttat å peppat!! Kommer alltid med tips på nya övningar på gymmet. Å ger mig lugn, Ghassan, är gymmets Boddha
25 december, 2006 at 20:15 #829758Anonym anvandareMemberVad gäller Ahmad så kan jag inte låta bli att tänka på Aroha, som på DC, tydligen får lite hjälp backstage av Ahmad som coachar Anna. Aroha är en av de få som missat Ahmads framgångar och har ingen aning om vem han är och kallar honom för ”färgpersonen” i sin journal, he he :p .
Ahmad är i alla fall en ödmjuk och hjälpsam kille! Ganska diskret på gymmet men på scenen trollbinder han och fångar alla!
27 december, 2006 at 09:32 #829759Anonym anvandareMemberHär är Annas omtalade filttofflor. De absolut fulaste jag sett!
27 december, 2006 at 22:03 #829760Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Här är Annas omtalade filttofflor. De absolut fulaste jag sett!Mmmmmmm vilka fina….tofflor
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.