- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 februari, 2007 at 21:14 #829881Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:Åhh en butik.Nice, kanske man kan webshoppa lite hos dig då:pop:
eller??Ingen webshopping, nä…
27 februari, 2007 at 21:16 #829882Anonym anvandareMemberGrymmeGreger wrote:Tjenamoss Silvia!Ett tips i vinterhalkan: Det finns broddar (kanske t.o.m. på
löplabbet i Malmö)
[http://www4.marathon.se/news/article.cfm?NewsId=185147]Tackar GrymmeGreger, men snön har smält! Och vi ska inte ha mer snö eller is härnere i Malmö utan det är snart dags fö vår!!!
28 februari, 2007 at 22:03 #829883Anonym anvandareMemberBlev ett ok pass i dag. Håller styrkan bra! trots allt.
känns lite jobbigt bara att gå hem å till gymmet nu med tanke på idiot mannen som springer runt å hugger kvinnor här:nono:
men hoppas han åker fast bums!
1 mars, 2007 at 12:44 #829884Anonym anvandareMemberDen siste idioten är inte född i än :nono:
Förr eller senare så går han på fel kvinna och gräver sin egen grav.Anna Lübeck wrote:Blev ett ok pass i dag. Håller styrkan bra! trots allt.känns lite jobbigt bara att gå hem å till gymmet nu med tanke på idiot mannen som springer runt å hugger kvinnor här:nono:
men hoppas han åker fast bums!
1 mars, 2007 at 17:37 #829885Anonym anvandareMemberHar nyss kommit hem från skogen där jag och min tävlingspartner Max har cyklat och sprungit i snö och gegga. Kallt och skitkul! Har fått låna en bra cykel av en jättesnäll vän. Kommer antagligen köpa en egen cykel så snart jag har råd för det känns som att jag kommer hålla på med där här. För er som inte vet det så ska jag köra min första multisporttävling om ca 7v. Idag var första gången jag cyklade på en mountainbike och jag har fortfarande inte paddlat kanot…. Men det känns väldigt bra och framförallt roligt. Kan garantera att den hungern jag känner nu efter ca 3h ute i skogen inte är att leka med så jag ska fylla på lite till nu Kämpa på folks för det gör jag:)
4 mars, 2007 at 00:10 #829886Anonym anvandareMemberBilder från morgonens cardio. Vanligtvis tar jag en kortare runda med Kayleigh för att sedan jogga på egen hand, en Golden på 6 år vill mest rulla sig i vattenpölarna:) , men idag blev det lite back/intervallträning, då kan hunden ligga medans jag flåsar upp och ner för backarna. Behöver nog inte tillägga att det är bad som gäller efteråt…
18 mars, 2007 at 22:30 #829887Anonym anvandareMemberHej.
Har varit mycket på sistone.Tycker jag har jobbat dygnet runt.
men tränas görs det för fullt!! lite var stans. kul.Jobbet går bra.. börjar få koll på läget nu.. å Silvia säger att jag e en bra chef:)
vikten ligger på samma… 67, men jag har tappat en del fett å det e skönt.
har en tid tung träning framför mig nu, å drar i gång så det ryker efter västerås… Då ska jag å min nyfunna tränings vän göra STOR verk!! (Eller hur?!)
Ska bli kul å se er alla i västerås, å ska bli kul att döma!!!
ha det bäst alla…
ska bli bättre på att hänga här18 mars, 2007 at 22:46 #829888Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:En annan klen påg:| , även han heter Jimmy och kommer från Malmö.Jimmy är en stor mofo. Han klev in på GG i Malmö en gång när jag skulle ha mig några bars. Fan vad obefintlig jag kände mig.
18 mars, 2007 at 22:57 #829889Anonym anvandareMemberüberbiffen wrote:Jimmy är en stor mofo. Han klev in på GG i Malmö en gång när jag skulle ha mig några bars. Fan vad obefintlig jag kände mig.ha ha ha
då blev det ett par extra bars då19 mars, 2007 at 08:36 #829890Anonym anvandareMemberser bra ut Anna!
19 mars, 2007 at 08:52 #829891Anonym anvandareMemberTack tack
Men vafför tar det sån tid…
Skulle man inte bara kunna vakna upp en morgon å vara perfekt…
NÄÄÄÄ, vid eftertanke, så älskar jag ju det här.. längtar efter kycklingen, vikterna, plågandet, mjölksyran,…. HELA tiden.!!
Min kropp är byggd för att vara aktiv de fl timmarna på dygnet…
Spelar nästan ingen roll vad jag gör, bara det e jobbigt, å roligt!I dag blir det Ryggen som ska bli omhändertagen! gött gött..
Lite trist bara, trivs inte så bra på gymmet nu… Det börjar bli lite sunkigt med underhållet av maskiner å så.. men men
bara lite trist när man mitt i ett drag, sitter med handtaget i näven, å rumpan på golvet..ska försöka fota lite i kväll. Kör ett pass med en av mina favvo klienter:up:
Hej pastej19 mars, 2007 at 11:46 #829892Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Hej.
men tränas görs det för fullt!! lite var stans. kul.Jobbet går bra.. börjar få koll på läget nu.. å Silvia säger att jag e en bra chef:)
har en tid tung träning framför mig nu, å drar i gång så det ryker efter västerås… Då ska jag å min nyfunna tränings vän göra STOR verk!! (Eller hur?!)
ha det bäst alla…
ska bli bättre på att hänga härHelvete kvinna grym form du har .
19 mars, 2007 at 16:56 #829893Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Hej.
ha det bäst alla…
ska bli bättre på att hänga härGrym form :emo-thumb
Skönt att vinterpälsen ville släppa… Kör hårt.
Kramen19 mars, 2007 at 19:33 #829894Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Tack tackbara lite trist när man mitt i ett drag, sitter med handtaget i näven, å rumpan på golvet..
HAHA nej förlåt…menade inte att va skadeglad…
har fröken domare bestämt sig hur hon ska ta sig upp till västerås??
19 mars, 2007 at 21:05 #829895Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:HAHA nej förlåt…menade inte att va skadeglad…har fröken domare bestämt sig hur hon ska ta sig upp till västerås??
nee.. vet inte.
du då? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.