- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 mars, 2007 at 15:36 #829911Anonym anvandareMember
Nej Du har helt rätt!!
Det ligger i Linköping.22 mars, 2007 at 18:13 #829912Anonym anvandareMemberTack för komplimangerna för benen!!! Får väl ta åt mig för det är väl det enda jag har, ben och rumpa. Kan dock säga att jag är ganska svag i benspark, men däremot ganska stark i utfall, vilken även är min favoritövning, så det är väl gluteus som är stark då… (Alltför underskattad muskel i gymvärlden…) Ska bli kul börja köra ben igen, har kört dem 2 ggr de senaste 4 månaderna…
Har nyligen fattat beslutet att INTE köra multisport för att jag insett att jag inte hinner träna löpning, cykling, paddling och även inlines, klättring och bygga och förbereda fritt program inför fitness samtidigt…. som jag har 2 jobb som ska betala hela kalaset. Sedan årsskiftet har jag i princip bara jobbat och tränat och då har jag inte ens hunnit träna så mycket som jag velat. Och ska jag göra något så gör jag det till 100%, därför känns det inte lönt att bara göra 1 multitävling tex. Eventuellt fortsätter jag med löpningen bara för att underhålla, har sprungit 23 km som längst och utan problem.
Kommer alltså köra fitness på SM och det ska bli riktigt roligt att få sätta ihop ett fritt program. Och bygga på de jävla klena axlarna:D Ja, det känns som ett bra beslut även om det visar att jag inte är någon stålkvinna8)
22 mars, 2007 at 18:23 #829913Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Tack för komplimangerna för benen!!! Får väl ta åt mig för det är väl det enda jag har, ben och rumpa. Kan dock säga att jag är ganska svag i benspark, men däremot ganska stark i utfall, vilken även är min favoritövning, så det är väl gluteus som är stark då… (Alltför underskattad muskel i gymvärlden…) Ska bli kul börja köra ben igen, har kört dem 2 ggr de senaste 4 månaderna…Har nyligen fattat beslutet att INTE köra multisport för att jag insett att jag inte hinner träna löpning, cykling, paddling och även inlines, klättring och bygga och förbereda fritt program inför fitness samtidigt…. som jag har 2 jobb som ska betala hela kalaset. Sedan årsskiftet har jag i princip bara jobbat och tränat och då har jag inte ens hunnit träna så mycket som jag velat. Och ska jag göra något så gör jag det till 100%, därför känns det inte lönt att bara göra 1 multitävling tex. Eventuellt fortsätter jag med löpningen bara för att underhålla, har sprungit 23 km som längst och utan problem.
Kommer alltså köra fitness på SM och det ska bli riktigt roligt att få sätta ihop ett fritt program. Och bygga på de jävla klena axlarna:D Ja, det känns som ett bra beslut även om det visar att jag inte är någon stålkvinna8)
Bra beslut! :emo-thumb
Så spännande med fitness, din gren helt klart.
You rock girl.
Kram22 mars, 2007 at 18:28 #829914Anonym anvandareMemberBra att du bestämt dig. Det hade inte funkat bra att jobba så mycket som du gör och samtidigt satsa fullt på så jobbiga grenar.
:up:
22 mars, 2007 at 21:20 #829915Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Tack för komplimangerna för benen!!! Får väl ta åt mig för det är väl det enda jag har, ben och rumpa. Kan dock säga att jag är ganska svag i benspark, men däremot ganska stark i utfall, vilken även är min favoritövning, så det är väl gluteus som är stark då… (Alltför underskattad muskel i gymvärlden…) Ska bli kul börja köra ben igen, har kört dem 2 ggr de senaste 4 månaderna…Har nyligen fattat beslutet att INTE köra multisport för att jag insett att jag inte hinner träna löpning, cykling, paddling och även inlines, klättring och bygga och förbereda fritt program inför fitness samtidigt…. som jag har 2 jobb som ska betala hela kalaset. Sedan årsskiftet har jag i princip bara jobbat och tränat och då har jag inte ens hunnit träna så mycket som jag velat. Och ska jag göra något så gör jag det till 100%, därför känns det inte lönt att bara göra 1 multitävling tex. Eventuellt fortsätter jag med löpningen bara för att underhålla, har sprungit 23 km som längst och utan problem.
ÅÅÅ vad kul att du ska köra fitness silvia! det hade jag missat! behövs jufler i den grenen, verkligen…
slit inte ut dig på jobben nu bara…23 mars, 2007 at 07:40 #829916Anonym anvandareMemberHej och tack för att ni bryr er!
TEE: Du vet säkert någon som kan hjälpa mig med musiken:| Hör av mig när jag vet vad jag vill ha.
JÖRGEN: Your’re so damn right! Ville inte inse det innan… är ju inte så förnuftig, nej8)
MIA: Läser din blogg ibland, riktigt givande!
Det känns faktiskt lite tomt ändå, jag menar innan så var det liksom ofta moronträning, antingen 1 eller 2 mil eller bara intervall… får ”ställa om mig” lite. Ska kolla ifall jag har möjlighet låna salen på gymmet de morgnar jag har tid att lattja lite med det fria.
Sedan känns det inte alls bra gentemot min partner heller, inte alls…
Men beslutet är rätt, så nu är det bara att köra!
Idag blir det lite styrka och mycket jobb, lördag, söndag, jobb 6-18 ingen träning, blääää, fom nästa vecka ska jag få in mycket mer träning i schemat!30 mars, 2007 at 12:22 #829917Anonym anvandareMemberPå besök hos mina kära vänner i stockholm…
Blev ett pass på Delta gym :up:
Kanon mysigt Gym, å gött med riktig mat efteråt som serveras där.30 mars, 2007 at 12:24 #829918Anonym anvandareMemberen till
30 mars, 2007 at 12:40 #829919Anonym anvandareMemberDelta rocks :emo-thumb
Kul att se att flera av inventarierna fastnat på bild oxå *fniss*
30 mars, 2007 at 12:42 #829920Anonym anvandareMemberå lite med silvan… Hon e en KÄMPE!!!! Såå imponerad av den tjejen!!!:up:
30 mars, 2007 at 12:46 #829921Anonym anvandareMemberHugg i
30 mars, 2007 at 12:49 #829922Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Delta rocks :emo-thumbKul att se att flera av inventarierna fastnat på bild oxå *fniss*
30 mars, 2007 at 12:49 #829923Anonym anvandareMemberJag tror nog allt att jag såg en bild från Gymbolaget där. :emo-thumb
30 mars, 2007 at 12:51 #829924Anonym anvandareMemberJay wrote:Jag tror nog allt att jag såg en bild från Gymbolaget där. :emo-thumbJa det stämmer!!! ha ha ha
va där i går.
ska se om det inte blir mer bilder därifrån i helgen:p30 mars, 2007 at 12:53 #829925Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Ja det stämmer!!! ha ha ha
va där i går.
ska se om det inte blir mer bilder därifrån i helgen:pVilka hökögon jag har. :buttrock:
Vore kul som tusan.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.