Anna & Silvias galna dagar

Home Forums Dagböcker Anna & Silvias galna dagar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 311 total)
  • Author
    Anna Lübeck wrote:
    På besök hos mina kära vänner i stockholm…
    Blev ett pass på Delta gym :up:
    Kanon mysigt Gym, å gött med riktig mat efteråt som serveras där.

Ha ha ha Anna du valde bästa tjockis/svullo bilden på mig! inte för att jag e i tävlingsform precis………..:pop:
    mvh Matte….

jensak wrote:
    Ha ha ha Anna du valde bästa tjockis/svullo bilden på mig! inte för att jag e i tävlingsform precis………..:pop:
    mvh Matte….

Du e snygg vilken vikt du än ligger på:emo-thumb

Anna Lübeck wrote:
    Du e snygg vilken vikt du än ligger på:emo-thumb

Visst är han det… Snyggast i hela världen min älskling….

Jätte kul att ha dig här gumman, verkligen… Bra träningspass vi hade oxå… Ses ju igen nästa vecka så ligg kvar hos din älskling och låt han ta hand om dig nu när du är sjuk…

Massa pussar och kramar från din homie

:)

Dee wrote:
    Visst är han det… Snyggast i hela världen min älskling….

Jätte kul att ha dig här gumman, verkligen… Bra träningspass vi hade oxå… Ses ju igen nästa vecka så ligg kvar hos din älskling och låt han ta hand om dig nu när du är sjuk…

Massa pussar och kramar från din homie

Ja vi ses snart.
    han tar hand om mig bra:) hihihi
    vet du vilket hotell ni ska bo på?

Fan det e inte ofta jag blir sjuk, men nu har fökylningen varit å hälsat på!!!:(

man trycker i sig en jäkla massa antioxid, vitlök, å ja alla andra frisk grejjer, men i bland kvittar det.. blir sjuk ändå!!

Skulle blivit en tokig tränings helg, men nehe… Hoppas snart man e på fötter igen!

Nu e det inte länge kvar till västerås.
    Fan… kör gärnet nu alla!!! Ta bilder å njut av formen!!

Å en sak till!!!!
    DET ÄR SKOJ!! VI ÄR FIGHTERS!! VI ÄLSKAR DETTA!!!

VAR GLAD!! (om inte, så har du valt fel sport)

Anna Lübeck wrote:
    Fan det e inte ofta jag blir sjuk, men nu har fökylningen varit å hälsat på!!!:(

man trycker i sig en jäkla massa antioxid, vitlök, å ja alla andra frisk grejjer, men i bland kvittar det.. blir sjuk ändå!!

Skulle blivit en tokig tränings helg, men nehe… Hoppas snart man e på fötter igen!

Nu e det inte länge kvar till västerås.
    Fan… kör gärnet nu alla!!! Ta bilder å njut av formen!!

Å en sak till!!!!
    DET ÄR SKOJ!! VI ÄR FIGHTERS!! VI ÄLSKAR DETTA!!!

VAR GLAD!! (om inte, så har du valt fel sport)

Anna,
    Härlig inställning! :emo-thumb Krya på dig så ses vi nästa helg!
    Mvh,
    Mirre

Nu när det snackas om fighters så måste jag skriva lite…

Hela grejen handlar liksom om att kämpa eller att jobba för ett mål, sen spelar det ingen roll hur man ser ut, vilken placering man får eller hur många kg man lyfter. Det är själva kämpandet som ger tillfredsställelse. Det är även därför som jag, fastän jag kanske är lite klen (på överkroppen då) vill tävla. Det är ju hela resan dit, dvs träningen, byggandet, deffen, morgonpromenaderna, poseringstränandet och att lära känna sin kropp, som är kul. Sen om man kommer på 5:e eller 16:e plats på tävlingsdagen, spelar mindre roll.

Som idag, gick jag till gymmet efter en att ha jobbat hela dagen och endast sovit 2,5h. Var på fest igår, (händer så sällan nuförtiden) drack dock inte så mycket men trodde jag skulle vara svag pga sömnbristen. Tvärtom var jag jäkligt stark och träningen kändes bra och kul som fan. Sen om det var min mentala inställning (är på bra humör idag) eller de 10 frallorna mm jag åt tidigare idag, det vet jag inte. Mat är bra!!!’

Nu är det snart tävlingsdags och tyvärr kan jag inte kolla denna gången, eftersom Anna åker upp, vi jobbar ihop och jag stannar i butiken. Har själv suttit i publiken och vet hur man reagerar ibland som åskådare. Tycker man ska komma ihåg att alla har olika förutsättningar och tävlar på olika villkor men de flesta har kämpat hårt för att stå där på scenen, så please ge en extra applåd eller pepp till atleterna som kör sina fria eller kanske står på en scen i minimala kläder för första gången i sitt liv.

Är jag lite blödig idag kanske? Måste vara sömnbristen… jepp, godnatt o glöm inte kämpa!

Nu vill jag inte mer!!!!

Hjälp mig bli av med min förkylning!!!

Ge mig lite huskurs recept..:fever: :helpme:

Se min kur på [www.sethronland.nu] gå in på Fytomedicin
    Den är inte god men mycket effektiv :up:

Tack vännen!!!!!:up:

så Himmla kul att få vara omkring på tävlingarna… se å lära, mötas å språka, dela på upplevelser…
    Är det inte väldigt bra att vi alla har varann!!! Vem i denna värld skulle annars förstå vilka vi var å vad vi sysslade med. Det e så skönt att få vara i en miljö, där det e helt ok att prata Bara om träning å allt därtill utan att man ska känna sig extrem, konstig eller onormal.

Jag älskar allt som har med träning att göra, å en tävlingshelg som denna ger mig mycket motivation å inspiration att fortsätta kämpa å glöda!
    Jag hoppas ni oxå kan känna så!

Nu kör vi gärnet till nästa tävling!!! :yahoo:

Anna Lübeck wrote:
    så Himmla kul att få vara omkring på tävlingarna… se å lära, mötas å språka, dela på upplevelser…
    Är det inte väldigt bra att vi alla har varann!!! Vem i denna värld skulle annars förstå vilka vi var å vad vi sysslade med. Det e så skönt att få vara i en miljö, där det e helt ok att prata Bara om träning å allt därtill utan att man ska känna sig extrem, konstig eller onormal.

Jag älskar allt som har med träning att göra, å en tävlingshelg som denna ger mig mycket motivation å inspiration att fortsätta kämpa å glöda!
    Jag hoppas ni oxå kan känna så!

Nu kör vi gärnet till nästa tävling!!! :yahoo:

helt rätt anna!! skönt att komma in i ”sin värld” när det är tävling! :)
    hoppas provdömningen gick bra, om du nu var med….såg dig på håll men fick aldrig tillfälle att säga hej , tyvärr

Synd att jag missade helgens tävlingar, men har blivit lite extra taggad bara av att höra kommentarer och se bilder. Jag åker kanske och tittar på Loaded i Danmark, är i alla fall riktigt sugen…

Har börjat leta musik samt träna lite inför det fria programmet i fitness. Har mycket jobb framför mig… Någon på gymmet (Ronny, tror jag) kommenterade att det antagligen var trevligare form av träning än intervaller tex. Jodå, kanske inte lika mycket blodsmak som intervall, däremot är det inte så motiverande att se att man tex bara kan lyfta benet upp till 90 grader när det senaste minnet är att man kunnat lyfta det upp till näsan för att sänka det långsamt…

Har även fått lite ont i armbågen, tror att det kan vara en slemsäcksinflammation.. Inte bra och jag vill inte riktigt vila heller nu, men det smärtar knappt under träning så jag har ignorerat armbågen (mycket smart) och kört på ändå:|

Efter en lång helg med fantastiska resultat kännde patrik att han va trött på att ta det lugnt..
    Det blev ett power training hard core pass i skogen!!
    Jag hängde på så gott jag kunde:|

Romerska krysset!!! waah inte lätt…

Här avslöjar Patrik hemligheten till sina fantastiska magmuskler oxå.. vi kallar övningen flying abs…

Dock var hästridningen ett svårt moment!!!

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 311 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.