Anna & Silvias galna dagar

Home Forums Dagböcker Anna & Silvias galna dagar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 311 total)
  • Author

Att vakna på morgonen och känna att du e otroligt tacksamm för att du fått livet, är underbart!!
    Japp!!! en ny dag, nya mål, nya tag… Energi, glädje.. Hur ska timmarna räcka till allt!!
    Börjar tänka på tränings passet redan, men det slår mig att jag ju har bestämt mig för att leva i nuet… Ha ha ha
    Tänka träning sen, kaffe å nyheter nu..

Visst är det svårt, men det är ju så viktigt att ha lite distans. Att ha tid att uppleva allt omkring dig och att vara där just då!!

Flummig morgon:D

Mår toppen! Är så glad att jag har hälsan å får leva ett sunt liv!

I DAG SKA JAG FIRA… ska nog gå baklänges till jobbet ha ha ha det har jag aldrig gjort!!:| :up: Å det kan säkert pigga upp folk!

Anna Lübeck wrote:
    Att vakna på morgonen och känna att du e otroligt tacksamm för att du fått livet, är underbart!!
    Japp!!! en ny dag, nya mål, nya tag… Energi, glädje.. Hur ska timmarna räcka till allt!!
    Börjar tänka på tränings passet redan, men det slår mig att jag ju har bestämt mig för att leva i nuet… Ha ha ha
    Tänka träning sen, kaffe å nyheter nu..

Visst är det svårt, men det är ju så viktigt att ha lite distans. Att ha tid att uppleva allt omkring dig och att vara där just då!!

Flummig morgon:D

Mår toppen! Är så glad att jag har hälsan å får leva ett sunt liv!

I DAG SKA JAG FIRA… ska nog gå baklänges till jobbet ha ha ha det har jag aldrig gjort!!:| :up: Å det kan säkert pigga upp folk!

haha,dagen första skratt kom nu..jag hoppade upp för trappan i morse:up:

Energi och glädje?? Yeah, right.. :|

Grejen är att Anna varit förkyld de senaste två veckorna och kollar just nu upp tid för att kolla om det är bihålsinflammation och så dillar hon om att ”vara frisk”? Hm, tror att den där hockeyspelaren kan ha något med saken att göra;)

ja ja ja, men av ngn anledning så känner jag mig ändå frisk å pigg!!! Om det e hockyspelaren…?? ja, då e det 5-0 till honom;) :D

kärlek läker!!!

Äntligen dags för benträning!!!!
    Ska bli sååå underbart att få komma igång. Fick besked att jag inte har bihålsinf… tackar!!
    Så nu öser vi!!!!
    ledig i dag så ska ta en sol tur, en fika,å sen gymma:)
    Tja

Ni menar Micke hockeyspelaren? Eller?

nej nej… denna menar vi;)
    Världens snyggaste Hockyspelare om man frågar mig!!!!!

Så glad man blir av att läsa i eran tråd ;) :nod
    Njut av våren!! Nu ska jag ut på balkongen och sola lite till 8)

Kramar Lina

sola… det vill jag med… hinner inte korna ska mjölkas å locket ska läggas på brunnen :)

får hoppas det e sol när jag e ledig oxå!!!

kram kram lina

Körde ett riktigt dunderpass axlar i dag.. satte två Pb..
    ska köra enligt ett nytt upplägg nu, ska bli spännande. Innleds med tung träning nu.. Kul Kul
    Sen bar det ner till dans salen med silvia. Kollade när hon filade på sitt fria fitness program:up:
    Om man ändå vore sååå vig. Ska försöka fånga någon vig pose på bild å visa er.

hoppas solen skiner många dagar nu!!!
    //Anna

Har tillbringat dagarna med att ÄTA!!! kul, men jobbigt. Försöker ligga på massa kolisar ett tag. jobb jobb å träning.

Silvia har blivit riktigt stark, å det e kul å se!!

ska snart dra i hop ngn trevlig strand fest med gymmet, så fort väder tillåter, å alla e givet vis välkommna!! Återkommer om det.

från ryggträningen i går…

OJ OJ OJ!!! Cyklade ner på stan, drabbades av ett hysteriskt delikato sug, stannade på ett fik, å fick tag e en helt galet stoor choklad boll!! det måste ha varit minst 300g smör i den!!!!!
    Himmelskt god!!:P

Lite sol på det, å min helg är underbar!!!
    (Saknar Dig!!!!)

Bra massa på damerna här ser jag. Lovar gott inför höstens projekt:emo-thumb

OAAAA!!
    Bara kolla, ni kan förstå att denna helgen va en historisk helg va:P

Å här kan man förstå lite bättre, hur stora de är Mrs Olympia å Wolf!!!!!

Och när man får stå mitt e mellan de två finaste pojkarna i min värld, då e man en lycklig Anna!!

coolt Anna!

hur går tävlingsplanerna i år? ff af som gäller? när börja du diet?

tävlingsplanerna går bra. Planerat dieten till den 2juli.
    får se lite hur träningen går, men af har jag tänkt, lite bf å bb med om jag får som jag vill:)
    Själv, hur e läget å vad blir det för dig?

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 311 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.