Anna & Silvias galna dagar

Home Forums Dagböcker Anna & Silvias galna dagar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 311 total)
  • Author

:D Det ska synas att man tränar hårt! :emo-thumb

Mirre wrote:
    :D Det ska synas att man tränar hårt! :emo-thumb

Precis! Det går inte att vara snygg på de sista repsen (och antagligen inte på de första heller, för min del:D )

Anna, som har kameran är lite busig nu när vi inte bor på samma ort längre och lägger ut de värsta bilderna på sin kompis och de lite ”skönare” på sig själv. Men ok, det bjuder jag på! och hämnden är ljuv…[/b]

grym fighting face silvia !!! I love it så ska det va !!!!

Silvia wrote:
    Precis! Det går inte att vara snygg på de sista repsen (och antagligen inte på de första heller, för min del:D )

Anna, som har kameran är lite busig nu när vi inte bor på samma ort längre och lägger ut de värsta bilderna på sin kompis och de lite ”skönare” på sig själv. Men ok, det bjuder jag på! och hämnden är ljuv…[/b]

Man ska våga bjuda på sig själv! :emo-thumb
    Apropå sjuka miner: Bjuder på ett kort där jag missade spiken med hammaren i en femkamp som utspelades på midsommar. våga möt den minen på scenen, tjejer! :D ;)

hi hi hi 8)

Anna Lübeck wrote:
    Efter lite träning får man unna sig lite gott!!!:P

Underbar bricka där duu! :P

Anna Lübeck wrote:
    jag var bara tvungen…. förlåt silvia ;)

haha klockrent. och silvia som klagade på att JAG tog i med läpparna =)

Så mysigt ni verkar ha haft det ;)

KUL journal och KUL träningen! Lycka till! /J.

Vilken intressant journal med mycket bilder det är alltid skoj :)

Så, kommer man få äran att möta dig på Sm i bf? Eller är det bara byggning som gäller? Vilket som, hoppas det går bra för dig, du är grym på scenen.

//Rosie

Nu går det att följa diet och träning på [www.metrobloggen.se/fitness]

Tjena, tjena! Det var länge sen jag skrev här, känner att det är dags nu…

Ska alltså köra fitness (jo den här ”gamla” varianten som ingen kör längre och ingen ens tittar på…) på SM och eftersom ingen kommer notera fitnessklassen (vet fortfarande inte hur många vi blir, kanske max 3st) så är jag ju tvungen att i alla fall ställa mig på scenen med de stora brudarna på söndagen i BF också:P

Det är fantastiskt hur mycket man kan lära sig om sig själv, sin kropp och sin mentala påverkan. Detta är min andra tävling och min andra diet. Den första dieten hade jag ett schema som jag följde till punkt och pricka och blev nöjd med resultatet/hårdheten. Tror att det är bra att ha ett schema att följa i alla fall den första dieten, så att man har något att utgå ifrån, sedan kan man börja pröva nya vägar för att hitta något som verkligen passar en själv.

Denna dieten har jag helt och hållet gått på känn och är positivt överraskad! Det är inte så att jag vill säga att min form är grymt bra eller så, utan poängen är att jag är glad över att jag hittat ett sätt att äta på och dieta som fungerar, dvs jag tappar fett och är pigg och äter mat som jag tycker är god och det bästa av allt- jag äter stora volymer mat! Har mycket mer energi än under min ”off-period” i våras! Hela jag mår mycket bättre så jag kommer absolut att fortsätta så här även efter tävling, bara äta lite mer.

Har tappat mycket de senaste dagarna så bestämde mig för att experimentera lite i köket i morse. Fick ihop ett riktigt bra bröd (ok, lite torrt för icke-dietande människor, men då är det bara att lägga till lite olja). Ingredienserna: äggvita, bake-pro, fibrex, linfrö, vetegroddar, morot, kvarg, bakpulver, bikarbonat, kummin, kanel, kardemumma, dvs nästan bara protein:)

Gjorde även en kaka på äggvita, lite gula, kakao, kvarg, morot, bake-pro, jordnötssmör, kanel… Konsistensen blev fin, dock lite besk (ville inte ha sötningsmedel) men god att äta med kvarg utblandat med Funlight lime!

Föredrar detta sättet att äta på än de traditionella ätardagarna jag haft innan. När jag äter mycket snabba kolhydrater så får jag bara mersmak medans prottebaken mättar bättre.

Nu pallar ni inte läsa mer:D Ha en bra dag och glöm inte att kämpa! Det är det viktigaste av allt!

grattis silvia till att du hittat en livsstil som passar dig!!! det är hemligheten till att lyckas med att tävla ofta OCH trivas med det! det ska inte vara en plåga att gå på diet…varför dietar man då?
    imponerande att du REDAN hittat ditt sätt! för mig tog det ett par år och 3-4 dieter…
    ska bli riktigt skoj att se dig köra F och Bf. Jo då, visst kollar vi F :)
    kör hårt nu så ses vi snart ju!!

Silvia,

Fitness är ju roligast att kolla på!:emo-thumb Grattis till att du har hittat ditt sätt och lycka till!
    Mvh,
    Mirre

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 311 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.