Anna & Silvias galna dagar

Home Forums Dagböcker Anna & Silvias galna dagar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 311 total)
  • Author

Silvia: Kul att det känns så bra – det är så det skall vara! :up:

Och jag håller med Mirre om att Fitness är ju det som är roligast att kolla på. Ska bli spännande att se på er klass om några veckor, för det känns som att Fitness har fått ett rejält uppsving med tanke på deltagarantalet de senaste åren.

Eftersom jag har mina traditionella ätar dagar kvar kommer jag att äta upp allt vad Silvia äger, då jag nu flyttar in i diet lyan igen:D

Anna Lübeck wrote:
    Eftersom jag har mina traditionella ätar dagar kvar kommer jag att äta upp allt vad Silvia äger, då jag nu flyttar in i diet lyan igen:D

Fast jag tror nog inte att man är intresserad av det som finns i mitt skafferi när man har traditionella ätardagar… det mest spännande lär väl vara bakingredienser o några frön eller nötter… Med de enorma mängder mat jag äter (volym) känns det som om det är ätardag varje dag. Det gäller bara att veta hur man ska fixa till maten;)

Lite uppdatering här nu tjejer!:emo-thumb
    Eller det kanske ska det smygas nu nu när ni närmar er toppform!?:)

Kör hårt…

Ses!
    Ronnie

Håller tummarna för dig idag Anna.. :up:

Mvh Veronica

Tack, jag har lagt ut och skrivit om mitt sm i min blogg.. Välkommna in.

Bra jobbat Anna!
    Bara å kötta på framöver och aldrig aldrig ge upp!
    Rock ON!
    Jääääää /J.

Anna Lübeck wrote:
    Tack, jag har lagt ut och skrivit om mitt sm i min blogg.. Välkommna in.

Som jag har väntat..
    Ska kika in på en gång:D

Vill gärna lägga in bilder, men jag väntar lite.
    Såg er knappt på scen, men väl bakom.
    Ni är bra underbara och jag önskar er verkligen den framgång ni fick och får.
    Synd bara att jag inte såg Silvia, men jag hoppas hon hoppar upp igen nästa år och då utan att vara halvt förlamad.

Mer kärlek och glädje till er:up:

Grattis till era framgångar

FEVER wrote:
    Vill gärna lägga in bilder, men jag väntar lite.
    Såg er knappt på scen, men väl bakom.
    Ni är bra underbara och jag önskar er verkligen den framgång ni fick och får.
    Synd bara att jag inte såg Silvia, men jag hoppas hon hoppar upp igen nästa år

Som hastigast fick man träffa en lite solblekt?, för tidigt ute? jultomte på SM:) Kommer lägga upp det fria här så småningom… Jag skulle alltså föreställa vampyr, ifall någon missat det. Hade fixat hörntänder också men kunde ej använda dem då de inte satt fast ordentligt… Några bilder

Såååå grymt jobbat [/b]Silvia!! :up: Glad att du valde att köra till slut för det var riktigt kul att se ditt fitness program. Stark och otroligt vig på samma gång….själv kämpar man med att nå tårna med fingrarna utan att böja benen 😮

Nu får du vila och ta hand om ryggen så hoppas jag att vi ses på FF 8)

Imponerande.

Quote:
    Nu får du vila och ta hand om ryggen så hoppas jag att vi ses på FF 8)

Kan säga att jag är riktigt trött på att vila nu och tyvärr verkar det inte som vila hjälper heller, för det har inte blivit bättre. Jag offrade ryggen för förstaplatsen;) Klart vi ses på FF, du på scen och jag i publiken;)

maskin wrote:
    Imponerande.

Tack!

Lägger upp lite scenbilder från fitnessen då…

…och lite till….

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 311 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.