- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 oktober, 2007 at 22:18 #830031Anonym anvandareMember
… och prisutdelning…
20 oktober, 2007 at 22:22 #830032Anonym anvandareMemberKul att träffa dig på hotellbuffén på kvällen! Stort grattis till den fina vinsten. Ta hand om ryggen nu.
20 oktober, 2007 at 22:39 #830033Anonym anvandareMember..och då kan jag lika gärna lägga ut studiobilderna också. Trevligt att titta på när man är X antal kg tyngre och man tror att man är fet som en kossa fastän det bara gått en vecka sedan bilderna togs:D
Ser att jag ser bättre ut på scenbilderna än på studiobilderna. Scenbilderna är från finalen på eftermiddagen, studiobilderna togs på förmiddagen. Har inte sett några bilder från förbedömningen än. Det är mycket möjligt att det såg bättre ut senare på dagen, då jag var lite för sparsam med laddningsmaten dagen innan. Då vet man det till nästa gång…
21 oktober, 2007 at 00:39 #830034Anonym anvandareMemberGud vad snygg du var och ditt fria verkade vara något som man inte skulle missat !
Grattis och ta hand om ryggen nu.
Hoppas vi kan prata snart igen ! :happy:
21 oktober, 2007 at 11:30 #830035Anonym anvandareMemberSilvia
wow vilka snygga bilder! Och helt klart var du bäst på scenen också. Ditt fria var outstanding och du ska ha en extra eloge för att du tävlade trots att du hade så ont i ryggen.Once again riktig snygga bilder
21 oktober, 2007 at 19:18 #830036Anonym anvandareMemberAFanatic wrote:Kul att träffa dig på hotellbuffén på kvällen! Stort grattis till den fina vinsten. Ta hand om ryggen nu.Tack detsamma. Där buffé finns, där finns jag:) Trots att det var middagsbuffé åt jag bara bröd och ost. Och så har i princip hela veckan sett ut. Snabba kolisar är som knark för mig, mättar inte alls, tvärtom vill jag bara ha mer. Mår inte så bra av det i längden heller.
Tävling i sikte?
21 oktober, 2007 at 19:19 #830037Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Silvia
wow vilka snygga bilder! Och helt klart var du bäst på scenen också. Ditt fria var outstanding och du ska ha en extra eloge för att du tävlade trots att du hade så ont i ryggen.Once again riktig snygga bilder
Gracie! Blir det LP för dig?
21 oktober, 2007 at 19:24 #830038Anonym anvandareMemberRiktigt FINA bilder Silvia!
Lycka till m ryggen!
Mvh/ Johanna B.22 oktober, 2007 at 20:33 #830039Anonym anvandareMemberFasiken va fin du är på bilderna, Silvia! Och ditt fria är i mina ögon helt underbart :worship: , kan ju bara bli ennu mera inspirert av detta. Dags att lägga ut film på det fria nu, måste bara kolla vilket nätställe filmerna kan laddas upp till först.
Vi hörs snart!
Kramar
22 oktober, 2007 at 21:54 #830040Anonym anvandareMemberGrattis igen Silvia!!
du var faktiskt ännu snyggare i verkligheten på scen då färgen kom ännu bättre till sin rätt än vad de gör på bilder…
du var stencool i det fria!! attityd!! o dina snygga ben kom fram bra där
vi ses på ff!! i publiken…
23 oktober, 2007 at 07:56 #830041Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Riktigt FINA bilder Silvia!
Lycka till m ryggen!
Mvh/ Johanna B.Hej och tack! Har inte riktigt koll på vem du är:D men vet att du kör hårt:D så du får väl komma fram och hälsa på mig vid nästa tävling, ok?!
23 oktober, 2007 at 08:46 #830042Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Tack detsamma. Där buffé finns, där finns jag:) Trots att det var middagsbuffé åt jag bara bröd och ost. Och så har i princip hela veckan sett ut. Snabba kolisar är som knark för mig, mättar inte alls, tvärtom vill jag bara ha mer. Mår inte så bra av det i längden heller.Tävling i sikte?
Hehe men då får du se till att få bättre valuta för buffén nästa gång då. Du blir inte konstig i magen av allt mjöl sådär efter en lång diet? Det blev iaf jag, men jag löste det med godis istället. :whistle:
Tävling finns i sikte, men det lär dröja ett tag till.
23 oktober, 2007 at 14:46 #830043Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Hej och tack! Har inte riktigt koll på vem du är:D men vet att du kör hårt:D så du får väl komma fram och hälsa på mig vid nästa tävling, ok?!vi ses på FF07, i publiken!
Ha de bäst och krya på dig m ryggen!
Mvh / Johanna Berggrenps.helt rätt ang. min träning såklart:emo-thumb, hårdare än hårdast:).ds
23 oktober, 2007 at 17:43 #830044Anonym anvandareMember..Bättre sent än aldrig va? GRATTIS till Fitness-GULD!! :yahoo:
Jag var ju tyvärr ej på plats och beskådade SM in real life, men nu har jag äntligen fått se era fria program. Du gjorde det skitbra som ställde upp med ryggvärk o allt. Förstår att du inte kunde hålla dig från scenen när du hade arbetat så med ditt fria+diet. Riktigt coolt program!! Hur mycket övade du på ditt program? Gjorde du koreografin själv eller fick du hjälp av någon? Är själv lite sugen på Fitness en dag därför jag är extra nyfiken. :p
Hoppas ryggen reder ut sig snart!!
Kram Emelie
24 oktober, 2007 at 04:14 #830045Anonym anvandareMember[QUOTE=AFanatic;411304 Du blir inte konstig i magen av allt mjöl sådär efter en lång diet? [/QUOTE]
Klart jag blir, men det är sånt man får ta:D (vissa dagar och tydligen veckan efter tävling:|)
Det är dock slut på magmisshandeln nu! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.