Anna & Silvias galna dagar

Home Forums Dagböcker Anna & Silvias galna dagar

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 301 through 311 (of 311 total)
  • Author
    Emelie wrote:
    ..Bättre sent än aldrig va? GRATTIS till Fitness-GULD!! :yahoo:

Jag var ju tyvärr ej på plats och beskådade SM in real life, men nu har jag äntligen fått se era fria program. Du gjorde det skitbra som ställde upp med ryggvärk o allt. Förstår att du inte kunde hålla dig från scenen när du hade arbetat så med ditt fria+diet. Riktigt coolt program!! Hur mycket övade du på ditt program? Gjorde du koreografin själv eller fick du hjälp av någon? Är själv lite sugen på Fitness en dag därför jag är extra nyfiken. :p

Hoppas ryggen reder ut sig snart!!

Kram Emelie

Tack Emelie!
    Klart du ska köra fitness om du är sugen. Det behövs verkligen fler tävlande och jag tycker att det är roligare än BF, man får ju prestera något fysiskt och inte bara ”stå” och så blir det ju lite show också. Dessutom får man lite mer tid i rampljuset. Ifall man inte skulle gå vidare på en BF-tävling, så är allt över efter första bikinironden…

Ja, jag gjorde koreografin själv, har hållit på med dans och jobbat som dansare i flera år. Har dock haft ett uppehåll på 8år men kommer fortsätta ta danslektioner så snart som skadorna lagt sig. Klart att det underlättar om man har någon dans/gymnastikbakgrund, men det är inte tvunget. Kristina är tex fd taekwandomästarinna och Liz har ingen sådan bakgrund, men de har båda gjort sina fria program själva.

Lycka till nu på FF, inte långt kvar, det är bara att kämpa på!

Bara hoppar in och säger Grattis :up: :pop:

Bra jobbat Silvia! Gratulerar! Fina bilder på en vacker kvinna! :)

JimmyW wrote:
    Bara hoppar in och säger Grattis :up: :pop:

Tack detsamma du! Du kan gå hur långt som helst:up: Antar att det blir något besök på Hilton om du inte redan varit där

lovelysmile wrote:
    Bra jobbat Silvia! Gratulerar! Fina bilder på en vacker kvinna! :)

Tackar! Det tar jag verkligen som en komplimang eftersom det kommer från en annan vacker kvinna!

Här ligger då mitt fria ifrån förbedömningen. Vi fick göra samma program 2ggr, den andra gången på finalen bedömdes ej och vi alla tyckte att vi gjorde bättre ifrån oss då. Jag tyckte att utförandet på programmet blev avsevärt bättre. Dock så hade jag problem med att få av mig kappan men det gick med lite våld och jag tappade bara någon sekund och fick en liiiten adrenalinhöjning (+ den som jag hade innan då:P)

[http://www.youtube.com/watch?v=qhxblz8A2q8]

carrolax wrote:
    riktigt grymt Silvia, ditt uppträdande och program va suveränt bra! :up:

/c.

Tack:)

Efter besök hos killen som behandlar mig, förstod jag att det verkligen är rehab som gäller. Had på något vis hoppats att jag skulle kunna börja köra styrka och ta danslektioner nästa vecka. Vet inte varför jag är så orealistiskt optimistisk när det gäller mig själv? Tror att jag är någon superkvinna: Målen nu efter tävling är att fortsätt bygga axlar, gå tillbaka till dansen och ta flera lektioner/v och öva på olika moment som jag kan ha i ett fritt program. Skulle vilja köra fitness igen, men vet inte om detta går. Att träna lite gymnastik eller balansmoment, kräver att varenda muskelfiber är frisk… Måste i alla fall läka helt innan jag börjar, annars är risken att inflammationen blir kronisk… Det som gäller nu är ingen träning som gör ont, det är inte mycket med andra ord. Förutom ryggen så har jag sedan innan även ont i axeln och detta ska röntgas nästa vecka. Det här med vila känns inte så bra, jag är van att köra på 6-7dgr/v:frust:

I helgen ska jag och Anna stå i WNT:s monter på Alltförhälsamässan och det ska bli grymt kul. Kom och hälsa, om ni är där! Här är hon, rond 1

Grymma e ni! :emo-thumb =)

Silvia wrote:
    Det här med vila känns inte så bra, jag är van att köra på 6-7dgr/v:frust:

Även om det inte känns så bra just nu så kommer det kännas bra i framtiden att du gör det nu. Att dra på sig kroniska skador är inget att eftersträva. Bättre att ha lite tråkigt nu än tråkigt resten av livet.

Silvia wrote:
    Klart jag blir, men det är sånt man får ta:D (vissa dagar och tydligen veckan efter tävling:|)
    Det är dock slut på magmisshandeln nu!

”Rosta” is da shit!:D

Jisses Anna vilken enorm utveckling du gjort sen din första tävling.
    Har dock bara sett bilderna från SM, men du ser ruskigt bra ut.

Superfin fysik har du och grymma axlar och rygg.:emo-thumb

Tack så hjärtligt!!! ja, ett par timmar på gymmet har det blivit…:)

Viewing 11 posts - 301 through 311 (of 311 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.