Anna & Silvias galna dagar

Home Forums Dagböcker Anna & Silvias galna dagar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 311 total)
  • Author

SNUTTAN: God fortsättning till dig med!

A-MIA: Jo, man kan väl säga att vi tappat stinget lite eller så har vi bara en återhämtningsperiod, för vi kommer igen:nod

Jag verkar vara en allt-eller-inget-person och sedan tävlingen har det varit mycket mat och lite träning:p Har bestämt mig för att köra BF (Bling & Fjoll) nästa FF också. Eftersom jag är så klen:( som jag är och det inte är superviktigt för mig att placera mig inom detta så är jag sugen på att testa annat också. Givetvis ska det vara i form av tävling! Har Stockholm maraton i juni i tankarna, men löpträningsmässigt har jag inte kommit så långt. Har sprungit 1 mil 1 gång och ca 1,2 mil en gång…

Har även en polare som brukar köra lite multisporttävlingar som eventuellt behöver en ny partner i år… Det skulle jag verkligen vilja prova!

Men än så länge så är det väldigt mycket funderande och mycket lite praktiskt tränande…

Anna har planer hon med, men det får hon själv berätta om!

Den här tråden hade jag missat helt. Keep up the good work era galningar:D

Visst tar det lite tid innan kroppen normaliserat sig efter ett tävlingsår, men nu börjar det så smått rulla på.

Känner mig otroligt laddad å motiverad, och har aldrig varit starkare!

Planerna för i år är många.. å lite suddiga :|
    Nytt Jobb, Flytta, bli sambo å köpa bil!! När det gäller träningen så är första målet SM Af, sen rullar det på:D
    En sak e säkert i alla fall, jag ska inte ligga på latsidan!

Nu ska jag ut å göra dagen. Hunden ut i snön, tåget hem från päronen, sen ett galet, toosigt, skånskt pass! Blir framsida i dag:) Bröst, axlar, biceps yeah!!

Hörs mina vänner!
    Kör försiktigt, å ät mycket frukt

låter som de blir ett pass med maraton jimmy :D kör hårt vi lär ses på gymmet :)

Anna Lübeck wrote:
    sen ett galet, toosigt, skånskt pass! Blir framsida i dag:) Bröst, axlar, biceps yeah!!

Ja!!! Det är ett sant nöje, att få träna med jimsan, han rockar! Hade träningsvärk i bröst många dagar sen sist:)
    :up:
    Japp, ses!

Det snöar helt sjukt mycket här i dag!!!!
    Ska ut å kasta snöboll med jyckarna:D

låter som att det händer mycket i ditt liv anna!!!! vad är det för nytt jobb och var tänker du nu bo?? nyfiken…

kul att du tänker köra sm i AF ju!! :) då ses vi backstage!!

Har ett par alternativ…
    Kanske göteborg om jag hittar lokal till butiken, eller blir det malmö, som väktare:)

Klart vi ses bs å peppar varandra!! Å grattulerar varandra till första platserna:emo-thumb

Vilket gym tränar ni på?

Fed up wrote:
    Vilket gym tränar ni på?

Form & Fitness

Kaptenen i Lödde har ökat på kaloriintaget. Ser fortfarande mycket bra ut:emo-thumb

En annan klen påg:| , även han heter Jimmy och kommer från Malmö.

En till i samma storleksklass, Rabbi har ni sett innan…

Anna Lübeck wrote:
    Kaptenen i Lödde har ökat på kaloriintaget. Ser fortfarande mycket bra ut:emo-thumb

Nä, men Anna har du redigerat bilderna.
    Grymt krabban. Om man ändå hade sett ut så.

Stora killar!!:buttrock: :buttrock: =P

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 311 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.