- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 februari, 2007 at 16:39 #829836Anonym anvandareMember
Kunnde inte sagt det bättre själv …Ghetto as :p
Men sen å andra sidan så skall jag inte kasta sten i glashus
Anna Lübeck wrote:Tyvärr så kommer jag nog inte så långt med tyngden av den söta lilla rumpa som jag besitter just nu..
Fått smeknamnet Ghetto as på gymmet.. Ha ha ha…
Som jimmy brukar säga, det bjuder jag på:buttrock:2 februari, 2007 at 17:58 #829837Anonym anvandareMemberdå är det Anna ”Baloo” lübeck / Silvia ”Svullo” Bengtsson / å ny kandidat i the fat team Jimmy ”Jaba the hut kapten” Jönsson:D
Ha ha ha ha fy sören va kul!!Körde ett bic pass i dag!! Jehoo!! fett va det att få pump i de små armarna. Hi hi
va i klippan hos mina päron å tränade på klippans hard core gym. Bra gamla maskiner. Ett gym att växa i verkligen! Litet men nice!2 februari, 2007 at 18:28 #829838Anonym anvandareMembervissa saker vill man bara se igen å igen å igen…:o
2 februari, 2007 at 18:29 #829839Anonym anvandareMemberroligt att du gilla gymet för det var väll power du var på. hälsningar jörgen
2 februari, 2007 at 18:44 #829840Anonym anvandareMemberförsta tävlingen, å sista… det har hänt grejjer va?
2 februari, 2007 at 21:18 #829841Anonym anvandareMember:nod
Anna Lübeck wrote:första tävlingen, å sista… det har hänt grejjer va?2 februari, 2007 at 23:01 #829842Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:första tävlingen, å sista… det har hänt grejjer va?Det var i västerås va??? redan då tyckte jag att du såg grymt bra ut :up:
2 februari, 2007 at 23:06 #829843Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:första tävlingen, å sista… det har hänt grejjer va?ja verkligen
bra jobbat
3 februari, 2007 at 00:09 #829844Anonym anvandareMemberBara för det är så mycket prat om Ms Ghetto ass. Så här är den rätta termen.
Ms: Ghetto Booty
Mer info hittar ni här: [http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ghetto+booty]
Hehe:emo-thumb
3 februari, 2007 at 10:19 #829845Anonym anvandareMemberjo det va i västerås, nogp -06
men tycker nästan det e snyggare mindre… kvinnligare. Svårt det där, att behålla det slanka kvinnliga med mycket muskler… HmmmI dag blir det hund prommis i det juvliga vädret… I LOVE!!!!
Vad gör ni andra i dag när solen skiner??
3 februari, 2007 at 11:57 #829846Anonym anvandareMemberAnna, hur sjutton har du lyckats bygga så mycket? Du lär ju ha dietat större delen av året!
3 februari, 2007 at 12:53 #829847Anonym anvandareMemberja, det har varit mycket diet, men oxå mycket slit… Det finns en anledning till att min bästa vän skrev vid ett tillf : Anna bli inte arg, men jag har glömt hur du ser ut” Jag kan säga att jag inte gjort annat än tränat å ätit!!! inte ens en fika med vänner hann jag med förra året.
Det va slitigt kan jag säga, men det gav resultat!
Kan oxå säga att jag nästan hela tiden tränat tungt, inga lätta pass, även under sista veckorna.Ahmad har hjälpt mig mycket oxå, skällt på mig när jag mesat, rättat mina övningar, å peppat mig till hundra. Å när man har en sådan förebild vid sin sida kan man inte annat än å göra sitt allra yttersta:)
Vill ju göra honom stolt!Ja, det går om man vill!!
Visst va det din första tävling DC?
Bra hårdhet, å bra potential tycker jag!!!!3 februari, 2007 at 13:01 #829848Anonym anvandareMemberDu har kämpat på riktigt bra under året!
Grym skillnad , benen var det första jag la märke till.Vill passa på att säga att du å Silvia har en skön inställning som ni delar med Er av efter tävling. Efter tävling ser inte ögonen sanningen. Bara de som varit där vet vad jag talar om.
Läser Er tråd ofta..
Anna3 februari, 2007 at 13:15 #829849Anonym anvandareMemberJo det var min första tävling. Överkroppen var väl rätt hård men på rumpan och benen fanns det fett kvar. Är inte det minsta sugen att dieta igen, det är ju så kul att äta, haha! Någon gång ska jag tävla byggning har jag bestämt, men jag lär väl behöva bygga 10 år eller nåt. Om man bara fick vara skadefri så man kan köra ordentligt någon gång! 👿 Jag önskar jag hade en coach som Ahmad, jag skötte min diet och träning helt själv, det var inte så lätt alla gånger.
3 februari, 2007 at 13:37 #829850Anonym anvandareMemberFortsätt med det camilla, för du kommer att komma långt om du lyssnar på dig själv, tror på dig själv.
Visst ska du ta hjälp av andra, men ju mer du prövar av dina egna metoder ju bättre lär du känna din kropp å vad som funka på just dig!!!
Ja, Mat e sanslöst gott!!! Jag har inte slutat frossa än!!!Anna: Kul att du uppmärksammar. det roligaste av allt är att jag sällan tränar ben:) Tror jag har mycket med mig från åren som kampsportare.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.