Anna & Silvias galna dagar

Home Forums Dagböcker Anna & Silvias galna dagar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 311 total)
  • Author

Me and my buddy

Tjena alla biffar!

Anna bygger på och jag själv kommer köra lite gymträning såklart men även mycket konditionsträning. I gymmet är axlar prio nr 1 och rygg nr 2. Är nöjd, även om det är det enda som jag hinner med att köra i gymmet. Ben har jag inte tränat sedan november…

Planen är att köra någon fitnesstävling i slutet av året igen. Den nya stora utmaningen är multisport! Har en polare vars partner inte kan köra i år, behöver jag säga mer? Första tävlingen är SARA [http://www.skaneadventure.nu/] dvs löpning, paddling, cykling.

I dagsläget är ca 14 km, det längsta jag har sprungit och min paddlingserfarenhet består av en introkurs i somras i Malmökanalen. Äger inte ens en cykel, så ifall det är någon som har en mountainbike till salu så kan ni pm:a (cyklar inköpta på ICA Maxi för 999 göre sig icke besvär:) ) Måste även besöka Löplabbet för ett par bra skor.

Eventuella hinder är skador; lite orolig för mina leder, har börjat käka glukosamin och måste påbörja en ny diet för att bli lite lättare. Från och med nu är det 1 ätardag/vecka. Det bästa hittills efter tävlingen är nog 3 ätardagar/vecka (vågar inte gissa på dagsintaget men tror det är över 5000kcal) och ekonomi; jag är fattig som fan, då jag jobbade väldigt lite i höstas. Men vill man så går det, jävligt envis är jag!

Bilden här är från dagen efter FF, dålig kvalitet, men kan garantera att det var den bästa form jag varit i, separationer i quadsen och ådror jag aldrig sett förr…

piggen wrote:
    roligt att du gilla gymet för det var väll power du var på. hälsningar jörgen

Hej!
    jo visst var jag där, och det lär inte bli sista ggn:up: Roger hälsar!

Anna Lübeck wrote:
    första tävlingen, å sista… det har hänt grejjer va?

:worship: :worship: Fortsätt så Anna!
    Du är såå cool!! 8)

Kramar Lina

Silvia wrote:
    Bilden här är från dagen efter FF, dålig kvalitet, men kan garantera att det var den bästa form jag varit i, separationer i quadsen och ådror jag aldrig sett förr…

GRYM!!! :P :up:

Lina wrote:
    :worship: :worship: Fortsätt så Anna!
    Du är såå cool!! 8)

Kramar Lina

Tack Gumman!!!!
    Du e verkligen inte o cool du heller:P
    Det ska snart bli träff, å då hoppas jag ni kan komma!
    Kramen

Anna: mkt bättre ben senaste tävlingen om man jmf bilderna! Visste inte du e från klippan?? jag är från perstorp ju…

Silvia: kul att du ska testa multisport! lycka till!

vi får ta o ses snart tjejer…

jag efterlyser Ulrika Thunberg ff tvåa långa klassen. skicka mig ett pm. Mvh

Mia: Klart vi ska ses… :emo-thumb Vi ses ald för lite!!

piggen wrote:
    roligt att du gilla gymet för det var väll power du var på. hälsningar jörgen

jag har lagt pengar i lådan.. ok?
    gör ett pass i kväll oxå:)

Visst är den underbar… den där timmen precis innan man ska få lyfta skiten!!! Övningsvalen surrar i skallen, adrenalinet börjar pumpa, man funderar på om maten man ätit räcker til osv
    Jag bara älskar!!!
    I dag blir det Rygg!!! å:P å vader.
    ska bli så gött. sen tänkte jag faktiskt både simma, å basta.. hur länge sendan som helst! känns nästan lite pansionärs varning??? Eller gör man sånt fortfarande:D
    sen blir det oxå för omv skull en rulle å lite snacks med familjen:pop:
    Ha det skönt vänner

Anna Lübeck wrote:
    Visst är den underbar… den där timmen precis innan man ska få lyfta skiten!!! Övningsvalen surrar i skallen, adrenalinet börjar pumpa, man funderar på om maten man ätit räcker til osv
    Jag bara älskar!!!
    I dag blir det Rygg!!! å:P å vader.
    ska bli så gött. sen tänkte jag faktiskt både simma, å basta.. hur länge sendan som helst! känns nästan lite pansionärs varning??? Eller gör man sånt fortfarande:D
    sen blir det oxå för omv skull en rulle å lite snacks med familjen:pop:
    Ha det skönt vänner

Känns riktig skönt att lässa dina inlägg i denna tråd Anna. Känner precis likadan och ska köra rygg och vader jag med =) Ha en kanon pass!

Härligt att läsa eran tråd .

kram till er båda
    Vanni

Vanessa Frykman wrote:
    Känns riktig skönt att lässa dina inlägg i denna tråd Anna. Känner precis likadan och ska köra rygg och vader jag med =) Ha en kanon pass!

Härligt att läsa eran tråd .

kram till er båda
    Vanni

En vän sa till mig en gång… Great minds think alike… (saknar honom faktiskt)

Passet blev inte som väntat, men det kan ha varit den där gamla tanten som gjorde det…:evil:
    Av respekt var jag vänlig å flyttade på mig HELA tiden, trots att hon helt plötsligt dök upp bland mina vikter.
    antingen så va hon blind, eller dum…
    Sittande vad maskin, har precis lagt på vikter å vänder mig om för att dricka… WHAT!!! då sitter hon där… ja ja, kör du där, jag gör ngt annat så länge, trodde jag….

ja ja, bättre lycka nästa gång. Kan ju hoppas hon fick något ut av ”vårt pass tillsammans” iaf

kör hårt Vanni:up:

Efter ett par dagar här hos päronen bär det av hemmåt i dag. Kan inte va här för länge, mycket å god mat för länge e inte bra i min dags form…. Får hem å jobba mig ner till en trivselvikt i alla fal Ha ha ha:frust:

I kväll blir det tydligen Ben pass med ”jabba the hut kapten” så om ni inte hör av mig mer så vet ni varför:|
    Om jag överlever så blir det exhale nästa…

På torsdag blir det till att jobba lite i göteborg å hälsa på lite folk där! ska inte glömma kameran denna ggn så ni kan få följa min väg, om det händer ngt skoj.

Karin, kommer å kör ett pass hos dig oxå tror jag:D

Kraaam vänner å NJUT av solen å kärleken

Vet inte hur långt passet blev, men när jag kolla klockan så hade vi kört över 2 timmar…vader, ben , mage.

Balo ..hon är grymt stark :) reppa på 100kg i böjen, synd att ryggen spökade , hade gärna sett 20 kg till…next time :nod next time.

helt sjukt bra ben pass…
    100 kg böjen, kommer inte ihåg, men 7-8 reps… Tack vare kaptens härliga pepp talk!!

Skoj, tränade på athletic, kul med miljöombyte.. fotade lite, så kanske det dyker upp ngn bild.

i Dag ska jag äntligen få träna med min vän Svullo..det va längesedan! Armarna ska det bli!
    se ya8)

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 311 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.