- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 februari, 2007 at 10:06 #829866Anonym anvandareMember
Hallå där TEAM MATE!!!! Hur är det med dig tjejen? Det var ett tag sen vi hördes ….
Självklart är det STOOOOR utveckling på dig från gång till gång… Vi förväntar oss inget annat heller..så allt går som planerat haha… Du har viljan och envisheten .. Det kan BARA bli bäst.
Grabbarna och jag (Svullo big time) skickar hälsningar från Sthlm….
14 februari, 2007 at 20:19 #829867Anonym anvandareMemberhappy happy valentines day
15 februari, 2007 at 17:29 #829868Anonym anvandareMemberMissat den här tråden…Jättekul att se bilder på er tjejer! Och Anna, vilken utveckling du hade förra året. Även fast jag var på NOGP förra året så kände jag knappt igen dig. :p Grymt. Det ska bli kul att följa både dig och Silvia.
18 februari, 2007 at 19:15 #829869Anonym anvandareMemberSå fick hon då sin butik tillslut!… men sagan är långt ifrån avslutad. Jag hoppas ni tittar in och säger hej och shoppar loss, i min lilla kosttillskott och vitaminbutik på triangelns köpcentrum i malmö.
Har tillochmed fått äran att jobba med min bästa vän (silvia du är duktig). Det här kommer göra mig ytterligare en erfarenhet rikare.
(Saknar dieten)Må väl mina vänner!
18 februari, 2007 at 19:36 #829870Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Så fick hon då sin butik tillslut!… men sagan är långt ifrån avslutad. Jag hoppas ni tittar in och säger hej och shoppar loss, i min lilla kosttillskott och vitaminbutik på triangelns köpcentrum i malmö.
Har tillochmed fått äran att jobba med min bästa vän (silvia du är duktig). Det här kommer göra mig ytterligare en erfarenhet rikare.
jasså du har köpt butiken eller?? coolt!!! får komma förbi nästa gång jag är i malmö….träffade stina i helgen men vi åkte till köpenhamn så hann aldrig mad malmoe .
blev ingen flytt då eller??18 februari, 2007 at 21:08 #829871Anonym anvandareMemberGrattis Anna! Lycka till!!
Silvia töm din pm, det gick inte att skicka till dig.
Ha det bra girls.
19 februari, 2007 at 12:47 #829872Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Så fick hon då sin butik tillslut!… men sagan är långt ifrån avslutad. Jag hoppas ni tittar in och säger hej och shoppar loss, i min lilla kosttillskott och vitaminbutik på triangelns köpcentrum i malmö.
GRATTIS TJEJEN!!![/b]
Är det samma butik som du var i tidigare?
Kram kram!19 februari, 2007 at 18:14 #829873Anonym anvandareMemberÅhh en butik.Nice, kanske man kan webshoppa lite hos dig då:pop:
eller??20 februari, 2007 at 07:07 #829874Anonym anvandareMemberDet var ett tag sedan jag skrev här, sitter och dricker morgonkaffe, ska iväg på en liten morgontur snart…
Angående butiken så är det samma butik som Anna jobbade i tidigare. Från början var det inte alls meningen att vi skulle jobba där tillsammans (lång story) men nu är vi där båda två. Kul, men också mycket ansvar för Anna, men det fixar hon (hon har ju världens bästa anställd: )
Så då till min träning som inte är så styrkeinriktad nu, tränar inför multitävlingar som jag och en kille ska köra ihop under året. Snabbt förklarat; sinneslånga pass med löpning, cykling, paddling + diverse annat som klättring, inlines osv. Det är alltså uthållighet jag lägger fokus på nu. Har kastat mig in i detta utan att riktigt veta vad det innebär och i skrivande stund har jag fortfarande aldrig suttit på en mountainbike och inte heller paddlat kanot. Min inställning är ju att jag klarar det ändå, vet inte om det är optimism eller dumhet
Träningen just nu (väntar på att få låna en cykel) består av löpning, både kortare och längre sträckor, ibland lite intervall upp och nerför backar. Det längsta jag sprungit är ca 20km, en gång och det kändes förvånansvärt bra. Styrketräning blir mest axlar och rygg och så sitter jag lite på cykeln på gymmet ibland också.
Har även börjat skärpa till maten (har börjar 10ggr innan och slutat 11 ggr innan i år… Har känt mig som en vandrande soptunna!) nu är det allvar. De som håller på med multisport är riktigt taniga och lätta och det är inte jag… Ställ mig bredvid en multiportare och jag ser ut som en bodybuildare! Ja, allt är relativt!!! För att undvika förslitningsskador och för att lyckas lite bättre med löpning och cykling är det bra om jag tappar 0,5kg/v.
Tycker det ska bli riktigt kul att pröva på något nytt och så tror jag egentligen att jag är en långdistansare och inte en byggare.. och envis som faen…
21 februari, 2007 at 09:49 #829875Anonym anvandareMemberDet låter spännande Silvia! Behöver inte säga att du ska köra så det ryker för det gör du ju ändå. Man kan ju aldrig veta om man inte testar….viljan den har du definitivt :nod
24 februari, 2007 at 07:20 #829876Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Det låter spännande Silvia! Behöver inte säga att du ska köra så det ryker för det gör du ju ändå. Man kan ju aldrig veta om man inte testar….viljan den har du definitivt :nodTack, Emelie! Tyvärr har jag inte alls kunnat köra så mycket den sista tiden, har nämligen två jobb just nu och ligger lite back ekonomiskt:( Ska dock inte klaga, får bara sota för att jag knappt jobbade i höstas. Hade tänkt köra ett långpass löpning i helgen, ja innan jobb då.. (ca 20km är långt för mig) men nu kom den här jäkla snön hit till Skåne och det är för halt för att springa just nu. Tydligen ska det töa imorgon, så jag hoppas på att springa imorgon bitti. Hur går det själv? När är nästa tävling?
26 februari, 2007 at 17:12 #829877Anonym anvandareMemberChristian R wrote:Det kommer bli helt klockrent Silvia ! Glöm inte att du ska upp och tävla i BF igen bara. Jag hejar på dig ju:emo-thumbJojo, ska göra mitt bästa! Kommer antagligen få en cykel (ska låna) i veckan. Har alltså fortfarande inte tränat cykling och inte heller har jag lyckats gå ner i vikt och nu är det mindre än 8 veckor kvar. Ser framför mig hur jag kommer vara som en flåsande valross bland alla tunna multisportare:P
Glömmer köra BF, gör jag inte, det är antagligen enda sättet för mig att komma i sådan form igen! Sen om jag har några muskler kvar, det är en annan femma… Klart du hejar på mig, jag hejar ju på dig veckan innan:) Hör av dig om du ska ner till Skåne snart!
26 februari, 2007 at 21:40 #829878Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Tack, Emily! Tyvärr har jag inte alls kunnat köra så mycket den sista tiden, har nämligen två jobb just nu och ligger lite back ekonomiskt Ska dock inte klaga, får bara sota för att jag knappt jobbade i höstas. Hade tänkt köra ett långpass löpning i helgen, ja innan jobb då.. (ca 20km är långt för mig) men nu kom den här jäkla snön hit till Skåne och det är för halt för att springa just nu. Tydligen ska det töa imorgon, så jag hoppas på att springa imorgon bitti. Hur går det själv? När är nästa tävling?Jepp, det är fullt ös nu för mig :bb: Beroende på resultaten i sommar kommer jag att sikta på en tävling i höst. Men ännu är inget bestämt vilken det blir :ph34r:
20 km är ju självmord….knappt man klarar 10 själv ju! Du är allt en liten galning du Ska bli spännande att se om du fastnar för multisport! Ös på bara :up:
26 februari, 2007 at 21:44 #829879Anonym anvandareMemberHej alla å tack för uppmuntran å glada ord.
Som Chef8) får man då inte mycket tid till annat, så jag har varit borta ett tag, men nu e jag tillbaka… ha ha ha
Dagarna bara passerar i en himla fart, å snart är det dags för bad på stranden!!
Ser verkligen fram mot detta årets utveckling på alla vis.
Ska försöka komma in i rutin nu. Har ju aldrig jobbat heltid, så det blir väl en stor omställning.
butiks tider är ju inte toppen tider dir!hoppas ni alla har det bra.
jag återkommer inom kort!:emo-thumb27 februari, 2007 at 09:36 #829880Anonym anvandareMemberlika trött som jag efter morgon rundan:) vid dessa tillf kan man m gott samvete gå hemifrån.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.