- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 februari, 2007 at 19:53 #855956Anonym anvandareMember
Axelpressar är sjukt tungt *pjuuh* bra pass du gjorde idag, axlar är finfint att träna Ha en bra kväll och kötta brösten imon
21 februari, 2007 at 20:01 #855957Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Axelpressar är sjukt tungt *pjuuh* bra pass du gjorde idag, axlar är finfint att träna Ha en bra kväll och kötta brösten imonTack! Ja det kändes som ett bra pass, otroligt vad humör kan göra för skillnad… Inga rekord idag kanske, men det var skönt att svettas lite
22 februari, 2007 at 10:55 #855958Anonym anvandareMemberAxlar är en favorit för mig också Hur går det med chinsen då?
22 februari, 2007 at 11:21 #855959Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Axlar är en favorit för mig också Hur går det med chinsen då?Testade ju inga sist utan gjorde tunga lats istället, tror det var i fredags. På lördag är det dags igen, då ska jag försöka! Kanske två set chins och två sett lats? hmm… finns ju så många övningar för ryggen
22 februari, 2007 at 18:36 #855960Anonym anvandareMemberSkulle ladda upp med gröt inför passet idag (mkt smidigt mellanmål när man inte är hemma) som jag mikrade i en kopp (lättare att äta då). Gröten svämmade över, det blev väldigt meckigt…
Plana hantelpressar
16kg * 8 trodde det var PB på den vikten, men icke…
16kg * 6 (varav två var med hjälp, tog slut i första setet alltså! haha)
13,5kg * 8-10 kanskeFlies i maskin
Platta 2 * 10
Platta 3 * 9?
Platta 3 * 7
Platta 3 * 10 PB!! Och där brann det mycket i bröstet…Friviktsmaskin för övre bröst
10kg/sida * 8 ca, * 3 setSkulle köra mage också men kom på att jag hade kört lite mage i förrgår och det kändes direkt, så jag la ner magen. Kort men intensivt pass!
Nu mat… Vila imorgon!23 februari, 2007 at 12:54 #855961Anonym anvandareMemberInte så fruktansvärt mycket träningsvärk idag, mest lite stel i bröstmusklerna.. Samt träningsvärk i ljumskarna efter knäböjen i förrgår, antar att det beror på att jag ändrade tekniken lite? skumt iaf, men gött!
Skriver hemtenta hela dagen, lite torrt23 februari, 2007 at 13:10 #855962Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Inte så fruktansvärt mycket träningsvärk idag, mest lite stel i bröstmusklerna.. Samt träningsvärk i ljumskarna efter knäböjen i förrgår, antar att det beror på att jag ändrade tekniken lite? skumt iaf, men gött!
Skriver hemtenta hela dagen, lite torrtStarkt jobbat i pressarna ju :up: Idag då jag skulle ta upp något jag tappat på golvet tänkte jag inte komma upp igen Benen är fortfarande sega.
Så fruktansvärt tråkigt med hemtenta! Hoppas det går bra23 februari, 2007 at 13:14 #855963Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Starkt jobbat i pressarna ju :up: Idag då jag skulle ta upp något jag tappat på golvet tänkte jag inte komma upp igen Benen är fortfarande sega.
Så fruktansvärt tråkigt med hemtenta! Hoppas det går braJorå, det går bra, segt bara. Gör allt annat än att skriva hela tiden…
Hehe, så ska det kännas efter ett pass! :up:
23 februari, 2007 at 22:25 #855964Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Skulle ladda upp med gröt inför passet idag (mkt smidigt mellanmål när man inte är hemma) som jag mikrade i en kopp (lättare att äta då). Gröten svämmade över, det blev väldigt meckigt…Plana hantelpressar
16kg * 8 trodde det var PB på den vikten, men icke…
16kg * 6 (varav två var med hjälp, tog slut i första setet alltså! haha)
13,5kg * 8-10 kanskeFlies i maskin
Platta 2 * 10
Platta 3 * 9?
Platta 3 * 7
Platta 3 * 10 PB!! Och där brann det mycket i bröstet…Friviktsmaskin för övre bröst
10kg/sida * 8 ca, * 3 setSkulle köra mage också men kom på att jag hade kört lite mage i förrgår och det kändes direkt, så jag la ner magen. Kort men intensivt pass!
Nu mat… Vila imorgon!Bra bröstpass bruden!:up: Grattis till PB!
Hmmmm,blev det storstädning i micron sen?Haha!!!
Ha en skön vilo dag imorgon,passa på och njut!!!
Sj ska jag ner och pumpa triceps,sen jobba 13-22!!!Trevlig helg!Kram//s*23 februari, 2007 at 22:59 #855965Anonym anvandareMemberJävlar var du får PB’s tjejen . Stark jobbat!!!
24 februari, 2007 at 09:41 #855966Anonym anvandareMemberGött bröstpass där tjejen. 16 kg i hantelpressarna är helt sjukt mkt!! Jag pallar typ 14 några gånger men håller mig helst till 12,5 orna 😮
Skönt med vila idag, själv ska jag piska benen efter lite för mkt vila i veckan. Satsar på att inte ta mig ur bingen imorgon
kramar24 februari, 2007 at 11:09 #855967Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Bra bröstpass bruden!:up: Grattis till PB!
Hmmmm,blev det storstädning i micron sen?Haha!!!
Ha en skön vilo dag imorgon,passa på och njut!!!
Sj ska jag ner och pumpa triceps,sen jobba 13-22!!!Trevlig helg!Kram//s*Tack 😮 Jo jag ska ha en goo helg, först träna lite rygg bara Å köpa en kudde, jag får typ nackspärr av den jag har…
Micron fick jag diska!! Haha
Hoppas triccarna gick bra! Kram
24 februari, 2007 at 11:11 #855968Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jävlar var du får PB’s tjejen . Stark jobbat!!!Tack!! 😮 Vad kul att du är här och hälsar på!! Har sett att det går riktigt bra för er också!
Jo, det har blivit en del PB’n, tror det beror mycket på att jag åt för lite i höstas, så nu när jag är mer noggrann med att äta innan passet så har kroppen massor att ge, nice! :bb:
24 februari, 2007 at 11:12 #855969Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Gött bröstpass där tjejen. 16 kg i hantelpressarna är helt sjukt mkt!! Jag pallar typ 14 några gånger men håller mig helst till 12,5 orna 😮
Skönt med vila idag, själv ska jag piska benen efter lite för mkt vila i veckan. Satsar på att inte ta mig ur bingen imorgon
kramarTack 😮 Skulle kanske hellre kört med ett par 15kg, men det finns ju inte, så vad gör man… Så ska det låta med laddningen!! Ben är skönt, mina baksidor får sitt tillsammans med ryggen idag…
24 februari, 2007 at 18:14 #855970Anonym anvandareMemberÅh fy tusan – vad ont jag har i ryggen nu. Vet inte om det är bra eller dåligt!
Hade iaf laddat för chinsträning idag, proteinpulver i gröten innan passet
Bidde ingen chins själv, såklart, men jag var närmare än nånsin, ca 1dm kvar. Okej det räknas ju inte, men jag känner iaf att det går framåt!
Chins
1 försök själv
Med hjälp: 7,6,6
Tog såå bra!Marklyft (inte gjort på ett halvår nu)
20*10
40*10
60*6 PB!!!
60*4
50*7
Gah, trött, hoppas jag inte belastade snett här eftersom min rygg är så känslig… det borde iof bli bättre av träningen.Hantelrodd – första gången med remmar – grymt bra!
19kg*10
21kg*7 PB!!
21kg*7
Sittande rodd – 35kg * max bara för att ta ut det sistaStela marklyft
uppvärmning
50kg*9
50kg*8
50kg*7Liggande curl
30kg*6
20kg*8 ny teknik – lyfta hela benen, inte baa från knäna. sög musten ur mig!!
20kg*8Sen struntade vi i vaderna – sjukt trötta!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.