- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 mars, 2007 at 20:28 #856001Anonym anvandareMember
Hoppas att det känns bättre i axeln idag efter massagen. Bålstabilitet låter också som bra tips och det är ju superträning!!
Ta hand om dig och kroppen nu tjejen, kram1 mars, 2007 at 20:38 #856002Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Hoppas att det känns bättre i axeln idag efter massagen. Bålstabilitet låter också som bra tips och det är ju superträning!!
Ta hand om dig och kroppen nu tjejen, kramMm, det var ruggigt skönt med massage men än vet jag inte om jag känner nån förbättring. Kanske imorgon, det brukar ju bli värre först efter massage. Ska ta hand om mig, avstod träning idag och ska till Värmland med min pojkvän på långhelg, så jag kommer typ träna på tisdag igen
Min pojkvän brukar säga åt mig att ta det lite lugnare på gymmet, att jag är för viktkåt. Själv ökade han helt plötsligt 30kg i stela marklyft och i hacklift, haha, han har fegat som fan innan med andra ord
1 mars, 2007 at 20:42 #856003Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Mm, det var ruggigt skönt med massage men än vet jag inte om jag känner nån förbättring. Kanske imorgon, det brukar ju bli värre först efter massage. Ska ta hand om mig, avstod träning idag och ska till Värmland med min pojkvän på långhelg, så jag kommer typ träna på tisdag igenMin pojkvän brukar säga åt mig att ta det lite lugnare på gymmet, att jag är för viktkåt. Själv ökade han helt plötsligt 30kg i stela marklyft och i hacklift, haha, han har fegat som fan innan med andra ord
Det är som du säger det brukar ju inte kännas så bra precis efter men sen blir det bra, jag brukar dock känna precis som att det blir en annan, bra smärta.
Hehe vilken feeg pöjke du har, säg det när han tycker att du e viktkåt! Gå in o kolla i min journal förresten, la in en bild till1 mars, 2007 at 22:00 #856004Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Det är som du säger det brukar ju inte kännas så bra precis efter men sen blir det bra, jag brukar dock känna precis som att det blir en annan, bra smärta.
Hehe vilken feeg pöjke du har, säg det när han tycker att du e viktkåt! Gå in o kolla i min journal förresten, la in en bild tillHah, det säger jag hela tiden, men man kan säga att vi har lite olika träningsfilosofier = svårt att träna ihop, man får bita sig i tungan :frust:
Ska kolla!
1 mars, 2007 at 22:04 #856005Anonym anvandareMemberOmelett måste verkligen vara det lättaste som finns att göra, blanda ihop 1 ägg med 1,5 dl vatten och mjölk (hälften av varje) blanda i lite mjöl så att det tjocknar något typ 2 msk. I med salt och peppar efter behag. Garneringen väljer du själv efter tycke och smak, sååå gott och såå lätt, mums!
2 mars, 2007 at 07:10 #856006Anonym anvandareMemberHmm,låter inte bra det här,stackare!!Men du kanske får gå fler gånger till massören så det släpper varefter!!
Hoppas verkligen att du blir bra snart!!:friends:
Hoppas också att du får en underbar helg i Värmland i helgen!
Vila nu ordentligt när du åker iväg!!!
Ta hand om dig och ha en super mysig/trevlig helg!
Många kramar//S*2 mars, 2007 at 10:17 #856007Anonym anvandareMemberHoppas du får en skön helg! Bra att du vilar från träningen lite tycker jag, då kommer du tillbaka med extra krafter och rockar loss på gymmet sen! :buttrock: Kram!
2 mars, 2007 at 11:10 #856008Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Omelett måste verkligen vara det lättaste som finns att göra, blanda ihop 1 ägg med 1,5 dl vatten och mjölk (hälften av varje) blanda i lite mjöl så att det tjocknar något typ 2 msk. I med salt och peppar efter behag. Garneringen väljer du själv efter tycke och smak, sååå gott och såå lätt, mums!Äter du något till det, typ ris/pasta/potatis? Eller räcker det som det är? Låter gott iaf…
Ha en trevlig helg, nu åker jag till Värmland och vilar :p Axeln är iaf bättre idag
Kram!
2 mars, 2007 at 11:12 #856009Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Hmm,låter inte bra det här,stackare!!Men du kanske får gå fler gånger till massören så det släpper varefter!!
Hoppas verkligen att du blir bra snart!!:friends:
Hoppas också att du får en underbar helg i Värmland i helgen!
Vila nu ordentligt när du åker iväg!!!
Ta hand om dig och ha en super mysig/trevlig helg!
Många kramar//S*Mm, jag vet, min kropp är lite vek av sig ibland! Tror jag tänker gå varannan vecka till massören ett tag, och börja träna lite bålstabilitet också. Men nu ska jag iallafall vila i helgen, och i veckan är jag fit for fight igen! Sen känns det redan bättre också, skönt…
Ha en bra helg, kör hårt som vanligt!!
Kram2 mars, 2007 at 11:14 #856010Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Hoppas du får en skön helg! Bra att du vilar från träningen lite tycker jag, då kommer du tillbaka med extra krafter och rockar loss på gymmet sen! :buttrock: Kram!Precis, fit for fight ska jag vara efter helgen :bb2: Vi kanske ska få montera ihop min kära svärmors nya hemmagym, så jag kanske tjuvtränar redan i helgen, får se…
Kram, och trevlig helg! :friends:
2 mars, 2007 at 13:25 #856011Anonym anvandareMemberHej tjejen!
Fick höra av Frida att vi gått på nån kurs ihop i Linköping. Blev ju såklart nyfiken8) Hittade ingen bild i journalen som man ser ditt ansikte så det blev ju lite svårt att lista ut vem du är:ph34r:
Lycka till med träningen!
Kram Emilia
6 mars, 2007 at 21:27 #856012Anonym anvandareMemberEfter nästan en veckas vila!! Nacken känns bra nu, så det är bara att köra.
Bröst och mage på schemat… svag kände jag mig, så vilan hjälpte inte styrkan iaf…
Bänk
ett misslyckat försök på 50kg
40kg * 4+2
35kg * 8
35kg * 8
inte så konstigt att jag inte tar 50, jag är ju svag!Sneda hantelpressar
13,5 * 7
13,5 * 6
11kg * 10 kanskeFlies, hantlar
9kg * 8
8kg * 8
8kg * 8Friviktspress, övre bröst
10kg/sida * 5 HAHA, helt slut här…
7,5/sida * 6, bara att ge sig…Lutande situps, ”långa”
4 * 12Crunches i maskin, 3 set
Fy tusan så svag jag är 😮
Skoj iallafall – vi har köpt en pilatesboll! Så nu jäklar, den kom med pump och instruktionsskiva, nu ska min kropp börja må bra hade jag tänkt. Jätteskoj att leka med har jag även upptäckt!! :p
6 mars, 2007 at 21:33 #856013Anonym anvandareMemberSkönt att du är back in buisness igen! Du ska se att du nog tar 50 kg snarare än du anar. Hur ser veckan annars ut?
6 mars, 2007 at 22:19 #856014Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Skönt att du är back in buisness igen! Du ska se att du nog tar 50 kg snarare än du anar. Hur ser veckan annars ut?Ja det är kanonskönt! Tror det blir bra att kombinera med pilatesövningar också, då kanske kroppen håller lite längre!
Det blir – förmodligen – träning imorgon, rygg&baksida ben, sen är det armar.. hm, vet inte, blir hur som helst ingen alkohol i helgen (lite tung i huvet i söndags, inte värt det!) så det kan nog bli en hel del träning!
Kram!
7 mars, 2007 at 06:12 #856015Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Skönt att du är back in buisness igen! Du ska se att du nog tar 50 kg snarare än du anar. Hur ser veckan annars ut?:up: Härligt att du är tillbaka tjejen!:up:
Ja,50 kg,det tar du snart,kommer sakta men säkert!
Håller med dig!Inte värt den smärtan man får i huvudet haha!Och ångesten dagen efter av allt man bälljt i sig,hehe!!Hoppas du känner dig något utvilad efter den här veckan?
Åhhh,du har köppt en pilates boll!:up: Dom är roliga!Jag har sj nyligen bara `provat´,jäkligt sköna att ligga och göra crunches på!
Lycka till med träningen den här veckan!
KÖR HÅRT!KRAM//S*[/b] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.