- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 mars, 2007 at 14:36 #856061Anonym anvandareMember
Idag har jag endast promenerad fram & tillbaka till stan :o, hade tänkt simma men hann inte. Mamma & svärmor kommer på besök idag, tills på måndag, så vi ville städa lite i lägenheten och så, läskigt ju!!
Trevlig helg på er!
18 mars, 2007 at 16:40 #856062Anonym anvandareMemberIdag har vi promenerat i typ 3h… men jag skulle vilja träna lite istället!
18 mars, 2007 at 21:28 #856063Anonym anvandareMemberTjena bruden. Härligt pass! Hur tycker du det börjar kännas med chinsen?
Herregud att gå i 3 timmar!
18 mars, 2007 at 22:11 #856064Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Tjena bruden. Härligt pass! Hur tycker du det börjar kännas med chinsen?Herregud att gå i 3 timmar!
Ja det var ingen powerwalk utan mer en turist-visa mamma stan-promenad I snö/regnoväder…
Jo den här gången tyckte jag att jag höll ryggen i bättre ställning liksom, oftast så svajar jag så mycket, eller svanken åker fram så långt liksom, och nu blev det stadigare och det kändes bra! Men själv fixar jag det inte än… 😮 Fast jag blir peppad av dig och tänker fortsätta försöka!!
19 mars, 2007 at 00:14 #856065Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Ja det var ingen powerwalk utan mer en turist-visa mamma stan-promenad I snö/regnoväder…Jo den här gången tyckte jag att jag höll ryggen i bättre ställning liksom, oftast så svajar jag så mycket, eller svanken åker fram så långt liksom, och nu blev det stadigare och det kändes bra! Men själv fixar jag det inte än… 😮 Fast jag blir peppad av dig och tänker fortsätta försöka!!
3 tim… ..Bra Guidning!Hehe!
Bra att chinsen går/känns bättre!Dom kommer sakta men säkert!:up:
Grymt bra jobbat på ditt rygg/biceps pass!!!
Men du vännen?!!!Du får inte skriva så här i journalen:
Tryckte i mig massa lasagne (med standardmjölk + grädde i såsen…) och våfflor sen
Man börjar ju dreggla,haha…..
Take care!Kram//S*19 mars, 2007 at 08:38 #856066Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:3 tim… ..Bra Guidning!Hehe!
Bra att chinsen går/känns bättre!Dom kommer sakta men säkert!:up:
Grymt bra jobbat på ditt rygg/biceps pass!!!
Men du vännen?!!!Du får inte skriva så här i journalen:
Tryckte i mig massa lasagne (med standardmjölk + grädde i såsen…) och våfflor sen
Man börjar ju dreggla,haha…..
Take care!Kram//S*Sorry! Men du får tänka på att vi som äter så inte har din mage eller dina ådror!! Vi ser rätt fluffiga ut i jämförelse, kan man säga…
19 mars, 2007 at 09:47 #856067Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Ja det var ingen powerwalk utan mer en turist-visa mamma stan-promenad I snö/regnoväder…Jo den här gången tyckte jag att jag höll ryggen i bättre ställning liksom, oftast så svajar jag så mycket, eller svanken åker fram så långt liksom, och nu blev det stadigare och det kändes bra! Men själv fixar jag det inte än… 😮 Fast jag blir peppad av dig och tänker fortsätta försöka!!
Jag håller fortfarande på att lära mig tekniken i chinsen. Filip säger till vad jag skall tänka på innan osv, så bara det blir rätt så kanske det blir lite lättare också
19 mars, 2007 at 11:11 #856068Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Jag håller fortfarande på att lära mig tekniken i chinsen. Filip säger till vad jag skall tänka på innan osv, så bara det blir rätt så kanske det blir lite lättare ocksåJa, det är ju mer teknik än man tror! Bara att nöta, och som du säger, bra när man har nån som tittar och rättar till när man kör, det hjälper verkligen!
Kram :friends:
19 mars, 2007 at 21:34 #856069Anonym anvandareMemberIdag körde vi rätt sent, efter middagen. Skönt på nåt vis, för då har man massor av mat i magen!
Bröst, triceps och mage var det…
Bänk
uppvärmning
30kg * 12 * 3 set
Skönt att jag ändå klarade så pass många, utan hjälp, har nån form av uthållighet iaf! :pSupersettade mellan lutande flies i CC och raka flies med armarna framåt i CC
10kg / sida 😮
10 * 3 på båda övningarnaPushdown med rep i CC
30kg * 12 * 3 set
Ok, jag ska köra lätt ett tag nu men detta var lite för lätt…stångpress på bänk
17,5kg * 12
17,5kg * 15
20kg * 15
Hm, rätt lätt?Enarms pulldown i kabel (den tröga varianten)
5kg
12 * 3 set /armSitups:
15 * 4 setHm, det är svårt att veta hur mkt man ska ta när man helt plötsligt ska köra lättare
19 mars, 2007 at 21:35 #856070Anonym anvandareMemberMamma såg en film när jag gjorde chins (eller försökte göra). Hon tyckte jag såg alldeles för ”bullig” ut på ryggen Iof, så har hon lite fel för jag är rätt klen, men ändå!
19 mars, 2007 at 22:05 #856071Anonym anvandareMemberDu lär dig snart tjejen, man måste ju få ha en inväjningstid också även när det gäller vikter på gymmet. Ser ut att ha gått grymt bra annars, högrepsträning är ju också effektivt. Bra med chinsen där, sjukt start att du klarar så många. Gör du fortfarande negativa? Usch o jag sitter här och är hungrig och läser att du har ätit lasagne, suck. Livet är inte rättvist! Kram på dig
19 mars, 2007 at 23:06 #856072Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Du lär dig snart tjejen, man måste ju få ha en inväjningstid också även när det gäller vikter på gymmet. Ser ut att ha gått grymt bra annars, högrepsträning är ju också effektivt. Bra med chinsen där, sjukt start att du klarar så många. Gör du fortfarande negativa? Usch o jag sitter här och är hungrig och läser att du har ätit lasagne, suck. Livet är inte rättvist! Kram på digNej sist gjorde jag vanliga ”med hjälp”, negativa är ju jobbigare dock! Bra grej om man kör själv nån gång… Ja det känns faktiskt helt okej med högrepsträning! Jag är glad
Man ska inte lägga sig och sova hungrig vet du väl, ta lite proteinpulver, det blir man mätt av!!
Kram o gonatt21 mars, 2007 at 07:44 #856073Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Mamma såg en film när jag gjorde chins (eller försökte göra). Hon tyckte jag såg alldeles för ”bullig” ut på ryggen Iof, så har hon lite fel för jag är rätt klen, men ändå!Hehe…Ja mammor är ju mammor!!!(jag är ju det själv*ler*
Du ska bara veta vad min mamma säger och tänker/tycker (nu under dieten)
Har försökt förklara för henne på bästa sätt hur det här går till och att jag måste göra som jag gör!!Nu som först är hon mer förstående…Men hon tycker jag äter alldeles för lite(jag med haha) och att jag blivit sååå smal+hon tycker det ser:| när ådror börjar träda fram,hehe…..
Kör På,Du Är Jätte Duktig!Kram//s*[/b]21 mars, 2007 at 14:37 #856074Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Hehe…Ja mammor är ju mammor!!!(jag är ju det själv*ler*
Du ska bara veta vad min mamma säger och tänker/tycker (nu under dieten)
Har försökt förklara för henne på bästa sätt hur det här går till och att jag måste göra som jag gör!!Nu som först är hon mer förstående…Men hon tycker jag äter alldeles för lite(jag med haha) och att jag blivit sååå smal+hon tycker det ser:| när ådror börjar träda fram,hehe…..
Kör På,Du Är Jätte Duktig!Kram//s*[/b]Haha, förstår att ådror inte direkt är mammornas favorit!! Men jag är ju långt därifrån, tycker själv knappt det syns att jag tränar…
22 mars, 2007 at 08:11 #856075Anonym anvandareMemberOnt i halsen=lite ofrivillig vila
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.