- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 mars, 2007 at 08:44 #856091Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Oh vilket pass! Jag skulle ha dött halvägs igenom det 😮
Du är duktig!!!
Jag passar oxå på att njuta i det underbara vädret nu och på teven sa de att det förmodligen skulle hålla sej nästan hela veckanKram på dej tjejen, sov gott!!
Roligt att du är här hos mig!!
Ja det var hårt! Men jag har ju sänkt vikterna för ryggens skull, det är därför jag orkar köra så många reps, inte van vid 12-14 repetitioner direkt! Mjölksyra…Ja visst är vädret underbart, man blir så glad av det:D
Kram! :friends:
27 mars, 2007 at 13:09 #856092Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Kul att du tittar in! Japp, rutiner funkar bäst för mig, helt klart :nerd:Ryggen går bättre, jag har ju köpt boll och en bok om bollträning och så, och så har jag ju sänkt vikterna på gymmet. Men man vet aldrig, innan de här åtgärderna så var det ju också upp och ner så det kanske kommer en smäll igen snart! Hoppas inte dock…
Hoppas att ryggen blir bra nu efter dina kloka åtgärder. Håller tummarna!!
27 mars, 2007 at 13:14 #856093Anonym anvandareMemberInte konstigt att du är trött i bröst, triceps och axlar efter det där passet höddu! Jag ska nog också börja med lite mer uthållighetsträning nästa vecka när jag har mindre i skolan igen, ska bli skönt. Hur ser veckan annars ut? kram
27 mars, 2007 at 14:05 #856094Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Inte konstigt att du är trött i bröst, triceps och axlar efter det där passet höddu! Jag ska nog också börja med lite mer uthållighetsträning nästa vecka när jag har mindre i skolan igen, ska bli skönt. Hur ser veckan annars ut? kramDet blir nog rygg+biceps i eftermiddag, vila imorgon och sen vet jag inte… Ska köra lite boll också efter instruktioner i boken som jag köpt. Ja uthållighetsträning är bättre än jag hade kunnat tro, jag brukar liksom alltid köra lite tyngre än vad jag tror att jag klarar av, men det här är ju också en utmaning!
När är din tenta?27 mars, 2007 at 15:55 #856095Anonym anvandareMemberSkönt att du kom ur din ”svacka” alla har vi den nån gång mer lr mindre:(
Du kämpar på :emo-thumb
Jag & sambon har en vilovecka nu och de känns gött men jag längtar så efter ett tungt passHa de gott
Krams//Therese
27 mars, 2007 at 17:12 #856096Anonym anvandareMemberBra bröst pass! Hur går det i bänken då?
27 mars, 2007 at 21:22 #856097Anonym anvandareMemberAnnaP wrote:Bra bröst pass! Hur går det i bänken då?Tack! 😮 Har inte höjt vikten nåt mer utan kör på lågintensivt nu och försöker klara 12 rep i varje set, så inte mycket skoj att rapportera där! :frust:
27 mars, 2007 at 21:25 #856098Anonym anvandareMemberATBexter wrote:Skönt att du kom ur din ”svacka” alla har vi den nån gång mer lr mindre:(
Du kämpar på :emo-thumb
Jag & sambon har en vilovecka nu och de känns gött men jag längtar så efter ett tungt passHa de gott
Krams//Therese
Kul att du tittar in!
Ja visst är det så, det kommer och går för alla! Det var bara en liten svacka också, men man blir ju orolig att det är nåt större!
Skönt med vilovecka! När det är planerad vila är det grymt Men visst längtar man efter vikterna… själv är jag sugen på att köra tungt hela tiden, men det är bara att bita ihop och köra sina 12 rep…
Kram!27 mars, 2007 at 21:33 #856099Anonym anvandareMemberRygg & biceps idag, de passen tar alltid lång tid men det är skoj med rygg
Chins med hjälp
10 rep * 3 set
uff, jobbigt redan där!Sittande rodd
40kg * 12 rep * 3 set
Stående rodd i smith
30kg * 12 rep * 2 set
25kg * 14 rep
Körde nog på typ 40kg här i höstas, men jag vågar inte…. 😮Bicepscurl med Z-stång, smalt grepp
Stång + 7,5kg * 12 rep * 3 setKoncentrationscurl med hantel
Olika lätta vikter * 4 set, ca 10-12 rep i varjeFortfarande trött i ryggen
Trevlig kväll!28 mars, 2007 at 08:19 #856100Anonym anvandareMemberSkönt pass det där. uhh 10 reps på chinsen, det är nog bara jag här som har dålig uthållighet icepscurl med EZ stången är så skönt, ahh. Bränner bra den Scottcurl är med nice.
Hoppas att du har lagom träningsvärk idag hehe
Kör hårt bruden28 mars, 2007 at 08:43 #856101Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Skönt pass det där. uhh 10 reps på chinsen, det är nog bara jag här som har dålig uthållighet icepscurl med EZ stången är så skönt, ahh. Bränner bra den. Scottcurl är med nice.
Hoppas att du har lagom träningsvärk idag hehe. Kör hårt brudenJapp, jag gillar också Z-stången, men jag är svag Såg att du hade lagt på 12,5kg förutom stången i ditt sista pass, det är tungt! jag brukar lägga på 10 har jag för mig, men inte om jag ska köra såhär många…
Har lite träningsvärk, men mest i triceps efter i förrgår. Det kommer nog28 mars, 2007 at 10:12 #856102Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Rygg & biceps idag, de passen tar alltid lång tid men det är skoj med ryggBra jobbat med chinsen! Rygg är ju så kul att träna, bränner skönt Hur känns det i kroppen annars nudå?
28 mars, 2007 at 10:26 #856103Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Bra jobbat med chinsen! Rygg är ju så kul att träna, bränner skönt Hur känns det i kroppen annars nudå?Rygg är absolut roligast just nu
Kroppen känns bra just nu, men jag räknar med att det går upp och ner….
28 mars, 2007 at 10:43 #856104Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Japp, jag gillar också Z-stången, men jag är svag Såg att du hade lagt på 12,5kg förutom stången i ditt sista pass, det är tungt! jag brukar lägga på 10 har jag för mig, men inte om jag ska köra såhär många…
Har lite träningsvärk, men mest i triceps efter i förrgår. Det kommer nogMen det är ju inte säkert att dem väger lika mkt, tror att vår baa väger 7 kg så det är inte så mkt. Dessutom gör jag ju bara hälften så många reps som dig, hade nog inte ens klarat 10 kg lägre vikt om jag högreppat. suger på det.
Kramar
28 mars, 2007 at 12:57 #856105Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Men det är ju inte säkert att dem väger lika mkt, tror att vår baa väger 7 kg så det är inte så mkt. Dessutom gör jag ju bara hälften så många reps som dig, hade nog inte ens klarat 10 kg lägre vikt om jag högreppat. suger på det.Kramar
Hur vet man hur mycket stången väger? Irriterande tycker jag, alla har olika svar på den frågan också…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.