- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 mars, 2007 at 23:08 #856106Anonym anvandareMember
Jag har en sån fruktansvärd huvudvärk, undrar lite om någon har satt en kula i mitt huvud utan att jag har märkt det…. 😥
29 mars, 2007 at 05:57 #856107Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Rygg & biceps idag, de passen tar alltid lång tid men det är skoj med ryggChins med hjälp
10 rep * 3 set
uff, jobbigt redan där!Sittande rodd
40kg * 12 rep * 3 set
Stående rodd i smith
30kg * 12 rep * 2 set
25kg * 14 rep
Körde nog på typ 40kg här i höstas, men jag vågar inte…. 😮Bicepscurl med Z-stång, smalt grepp
Stång + 7,5kg * 12 rep * 3 setKoncentrationscurl med hantel
Olika lätta vikter * 4 set, ca 10-12 rep i varjeFortfarande trött i ryggen
Trevlig kväll!Kanon bra jobbat tjejen!!
Kan säga att jag ,Susan ÄLSKAR att köra rygg;) Min favorit muskelgupp!Kanske din med?Säger som Charlotte,bicepscurl med Z-stång är kanonövning,jag med får värsta trycket i armarna av den!!
Kör på,du gör det kanon bra!!Chinsen Mycket Bra Jobbat!!Ha en skön dag!!!Kram//s*29 mars, 2007 at 08:05 #856108Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Jag har en sån fruktansvärd huvudvärk, undrar lite om någon har satt en kula i mitt huvud utan att jag har märkt det…. 😥Jag hade migrän i över en vecka för ett tag sedan, sen hade jag vanlig huvudvärk en vecka efter det..Det är fasen inte kul! Så jag hoppas det går över snabbt :friends:
29 mars, 2007 at 21:25 #856109Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Jag hade migrän i över en vecka för ett tag sedan, sen hade jag vanlig huvudvärk en vecka efter det..Det är fasen inte kul! Så jag hoppas det går över snabbt :friends:Å fy, det lät jobbigt, stackare!! Jag tror inte det var migrän igår, det brukar sätta sig mer på ögonen… Men hur som helst så gick det över efter natten, sov rätt länge, eller åtminstone tillräckligt, så idag har det varit lugnt
29 mars, 2007 at 21:27 #856110Anonym anvandareMemberVilar igår och idag från gymmet, körde lite bollträning imorse dock. Igår var det meningen att vila, idag bara blev det då Köpte nya joggingskor iallafall, kommer knappast ta så många löpsteg i år heller men jag promenerar iallafall. Jättefina!
Ikväll är det god mat och vin med min prins
30 mars, 2007 at 06:03 #856111Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Vilar igår och idag från gymmet, körde lite bollträning imorse dock. Igår var det meningen att vila, idag bara blev det då Köpte nya joggingskor iallafall, kommer knappast ta så många löpsteg i år heller men jag promenerar iallafall. Jättefina!Ikväll är det god mat och vin med min prins
Hehe,svårt ibland att vila helt från träning!
Promenera är ju mycket skönare än att jogga *tycker jag iallafall*Jag tycker det är bra att du promenerar,bättre än att inte röra alls på sig.Man behöver inte jogga,springa ju!*sådant klarar inte jag*
Hoppas du inte får skoskav bara!Brukar man ju få av nya skor Innan man gått in dom!
Mmm,God Mat+ Vin,lät ju hur gott&mysigt som helst!!Hmm,firade ni något speciellt måntro???Trevlig helg på dig tjejen!Kram//S*30 mars, 2007 at 20:25 #856112Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Hehe,svårt ibland att vila helt från träning!
Promenera är ju mycket skönare än att jogga *tycker jag iallafall*Jag tycker det är bra att du promenerar,bättre än att inte röra alls på sig.Man behöver inte jogga,springa ju!*sådant klarar inte jag*
Hoppas du inte får skoskav bara!Brukar man ju få av nya skor Innan man gått in dom!
Mmm,God Mat+ Vin,lät ju hur gott&mysigt som helst!!Hmm,firade ni något speciellt måntro???Trevlig helg på dig tjejen!Kram//S*Mjo, kursen var avklarad, men egentligen var det bara så att vi hade en flaska vin stående
30 mars, 2007 at 20:32 #856113Anonym anvandareMemberBen och Axlar var det idag. Skoj efter 2 dars vila!
Superset mellan:
Baksida axlar, liggande i CC
10kg/sida * 12 rep * 3 setoch:
Hantellyft utåt, armarna i 90 grader
6kg * 12 rep * 3 set PBAxelpress i maskin, frivikt
7,5kg/sida * 12
10kg/sida * 10 Gah!!
7,5kg/sida * 8
7,5kg/sida * 10Drag mot hakan i CC
40kg * 12 rep * 3 set, mjölksyra….Knäböj – länge sen nu!!
20kg * 10 ATG
40kg * 10
50kg * 10 * 2 set
40kg * 10 – lite djupareTestade övning från senaste body, att nån håller i ens smalben och att man faller fritt framåt. Gjorde ett set på kanske 8 rep, och ben+vad krampade nåt så inåt!! Hur jobbigt som helst, är mkt impad av alla som fixar den….
Liggande lårcurl
25 kg * 12 rep * 3 setSittande benspark
20kg * 12
30kg * 10 rep * 3 set
Fan vad svag jag var nudå… 👿Trevlig kväll!! :drinks:
30 mars, 2007 at 20:58 #856114Anonym anvandareMember*längtar redan till bröst&triceps-passet imorgon*
Jag råkade duscha mig i ögat så jag ser nu lagom rödsprängd ut…
31 mars, 2007 at 06:58 #856115Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Ben och Axlar var det idag. Skoj efter 2 dars vila!Superset mellan:
Baksida axlar, liggande i CC
10kg/sida * 12 rep * 3 setoch:
Hantellyft utåt, armarna i 90 grader
6kg * 12 rep * 3 set PBAxelpress i maskin, frivikt
7,5kg/sida * 12
10kg/sida * 10 Gah!!
7,5kg/sida * 8
7,5kg/sida * 10Drag mot hakan i CC
40kg * 12 rep * 3 set, mjölksyra….Knäböj – länge sen nu!!
20kg * 10 ATG
40kg * 10
50kg * 10 * 2 set
40kg * 10 – lite djupareTestade övning från senaste body, att nån håller i ens smalben och att man faller fritt framåt. Gjorde ett set på kanske 8 rep, och ben+vad krampade nåt så inåt!! Hur jobbigt som helst, är mkt impad av alla som fixar den….
Liggande lårcurl
25 kg * 12 rep * 3 setSittande benspark
20kg * 12
30kg * 10 rep * 3 set
Fan vad svag jag var nudå… 👿Trevlig kväll!! :drinks:
Bra kämpat bruden!Grattis till Pb:up:
Visst är det kul att prova lite nya ävningar!Man ska som sagt inte vara rädd för att prova något nytt,Bara bra för kroppen!Hmmm,den övningen lät skapligt jobbig,Hehe..Den måste jag prova någon gång!!Ha en skön kväll!Kram//S*31 mars, 2007 at 11:03 #856116Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Bra kämpat bruden!Grattis till Pb:up:
Visst är det kul att prova lite nya ävningar!Man ska som sagt inte vara rädd för att prova något nytt,Bara bra för kroppen!Hmmm,den övningen lät skapligt jobbig,Hehe..Den måste jag prova någon gång!!Ha en skön kväll!Kram//S*
Tack! Mm den var jobbig… men jag är säker på att den är bra just därför
Snart är det dags för dig Susan, och ojoj, vad spännande!! Är fortfarande helt säker på att det kommer gå hur bra som helst för dig :up:31 mars, 2007 at 15:32 #856117Anonym anvandareMemberIdag var det bröst och triceps, jag var jätteladdat eftersom sista bröstpasset gick bra Tyvärr var jag lite väl ivrig och försökte maxa i bänken (50kg, misslyckade försök) vilket gjorde att resten av passet tog lite stryk. Men men.
Bänk
uppv.
32,5kg * 12, 12, 10 med hjälp på de sista i andra & tredje setetLutande hantelpress
11kg * 12, 12, 10Nedåtlutande hantelpress
11kg * 12, 12, 12Testade lite pullover också, fattar inte riktigt den övningen
Pushdown med lutande stång i CC
30kg * 12 rep * 3 setPushdown med omvänt grepp, en arm, vikt/arm
10kg * 10-12 * 3 setHantellyft över huvudet á la Susan
4kg * 12 * 3 set
supersettade denna med hantellyft framåt för framsida axlar
4kg * 12/arm * 3 setTyckte jag var rätt svag idag, men det beror väl lite på maxningsförsöket, lite på att jag klev upp 1,5h innan och endast hunnit äta frukost. Kul var det iallafall. Och min pojkvän maxade på 90 i bänken
1 april, 2007 at 09:17 #856118Anonym anvandareMemberBra kämpat av dig tjejen! Nu tycker jag det börjar bli dags för lite fler bilder här
1 april, 2007 at 14:07 #856119Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Bra kämpat av dig tjejen! Nu tycker jag det börjar bli dags för lite fler bilder härTack! Ja det har du rätt i… Har lite svårt att ta kort bara, min pojkvän tycker att jag är så fåfäng när jag vill bli fotad så han retas, haha Får muta nån kompis!!
2 april, 2007 at 06:15 #856120Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Bra kämpat av dig tjejen! Nu tycker jag det börjar bli dags för lite fler bilder här+1:emo-thumb
Ja,ta med en kompis som är med bara för att fota!Så fotar hon/han dig när du som minst anar det,bara knäpper på!Det är då det blir som bäst bilder(inte tillgjort)och man kan få så bra bilder när man verkligen tar i och är fokuserad!!
Säg till om du vill ha hjälp:P ..Jag ställer gärna upp!!!*ler*
Kör på,du gör det bra!!Kram//s*
(Tack för det du skrev till mig i din journal tidigare här*kram*) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.