Ännu en träningsjournal

Home Forums Dagböcker Ännu en träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 637 total)
  • Author

Har du hittat nåt bra gym ?

/Therese

ATBexter wrote:
    Har du hittat nåt bra gym ?

/Therese

Näe, men jag har inte kollat runt särskilt energiskt heller om jag ska vara ärlig… :| Det blir nog mest familjetid under påsken. Men om jag får tid över så funderar jag på Delta Gym, det ligger rätt nära här. Nån åsikt?

Marmeladova wrote:
    Näe, men jag har inte kollat runt särskilt energiskt heller om jag ska vara ärlig… :| Det blir nog mest familjetid under påsken. Men om jag får tid över så funderar jag på Delta Gym, det ligger rätt nära här. Nån åsikt?

De är ett riktigt hardcore gym , klockrent ställe. Du kommer inte att bli besviken… Om du skulle bli de så får komma & skälla på mig.:D

ATBexter wrote:
    De är ett riktigt hardcore gym , klockrent ställe. Du kommer inte att bli besviken… Om du skulle bli de så får komma & skälla på mig.:D

Låter härligt :P Får se om det blir nån träning av alls dock, skönt att bara umgås med familjen också… :nod

Som jag trodde – inte blivit nån träning alls sen jag kom till Stockholm i onsdags. Så kan det bli, men det har varit skönt att vila! Känner mig fräsch nu :) Känner mig nästan ”hårdare” nu än innan vilan, men det kanske mer handlar om kognitiv dissonans.. haha :D Allt är relativt.

I Sundsvall blire dock några pass, ska bli skoj!

Efter lång lathet så har jag iallafall gått en rask kvällspromenad runt Sidsjön (sundsvall). Imorgon gör jag ett gästpass på EGO här i stan, armar, ska bli skoj! Oerhört skönt att röra på sig lite igen… :)

Marmeladova wrote:
    Efter lång lathet så har jag iallafall gått en rask kvällspromenad runt Sidsjön (sundsvall). Imorgon gör jag ett gästpass på EGO här i stan, armar, ska bli skoj! Oerhört skönt att röra på sig lite igen… :)

Skönt att vara lat ibland också, då märker man hur rmycket man saknar träningen :) Lycka till på passet!:friends:

Marmeladova wrote:

Mmmmm,härlig miljö du är uteoch går i!!*Jag med vill*
    Sååå kul att köra på nya gym,det ger ju en extra kick tycker jag:up:
    Hoppas allt är bra med dig!Och att din påskhelg varit bra!!
    Kör hårt på EGO idag:P …Kram//s*

SUSAN wrote:
    Mmmmm,härlig miljö du är uteoch går i!!*Jag med vill*
    Sååå kul att köra på nya gym,det ger ju en extra kick tycker jag:up:
    Hoppas allt är bra med dig!Och att din påskhelg varit bra!!
    Kör hårt på EGO idag:P …Kram//s*

Min påskhelg var kanon, träffade familj & släkt och fick ett till kusinbarn ;)
    Känner du till Sundsvall?

Tycker du är uppe lite tidigt för att inte vara på diet längre – sov och njut nu!! :P

Hoppas du mår bra nu när du får äta, kramar!

Äntligen är jag hemma och har tillgång till internet!! är du fortf intresserad av att köra och i så fall när? :)
    Kram

Edit: jag e ju dum som en kokosboll, läste i din journal innan jag kollade min egen så jag såg inte att du skrivit. Visst torsd eller fredag passar mig vilket som jag hade tänkt köra rygg, triceps mage ikväll men i övrigt kan vi köra vad som!
    Kram från en förvirrad Charlotte ;)

Vad härligt med en promenad runt Sidsjön!! Min syster kom precis hem till gbg efter en visit norröver och jag hörde att snön fortfarande ligger kvar på grässläntar. Hur är det runt Sidsjön?

Vad kul med ett gäspass på EGO!! Du får uppdatera här om hur det var sedan. :bb2: :)

Emelie wrote:
    Vad härligt med en promenad runt Sidsjön!! Min syster kom precis hem till gbg efter en visit norröver och jag hörde att snön fortfarande ligger kvar på grässläntar. Hur är det runt Sidsjön?

Vad kul med ett gäspass på EGO!! Du får uppdatera här om hur det var sedan. :bb2: :)

Det var riktigt skoj att gästspela på EGO! Men jag rapporterar in passet lite senare, måste fixa käk och äta först.. :)

Idag körde jag alltså ”hemma” i Sundsvall, på EGO med Sofia Tarberg. Jätteskoj, lärde mig några nya övningar och fick se ett nytt ställe. Sofia är verkligen en rolig och skön tjej, hoppas vi ses fler gånger!

Vi körde armar iallafall:
    Hantecurl:
    12,5kg, 2 set på 10 rep
    14kg: 4 rep, lite trött där..

Z-stång
    Stång + 7,5/sida: 9,9,8

Sittande bamsecurl
    15kg/sida: 7,7,7

Dipsmaskin, 4 set (dvs inte full kroppsvikt)

Kickbacks i CC – tröga varianten. Vikt/arm
    10kg *10
    15kg: 9, 9

Och så en maskin, två set, halvtungt…

Jätteskoj, imorgon blir det bröst och axlar! Fick gå hem efter passet, 40 minuters uppförsbacke i motvind, typ storm. Jättekul verkligen :frust:

Jaaa, det var kul det! Har du nån träningsvärk idag då?? Det har jag…. :D Kör hårt ikväll nurå! Själv måste jag nog vila, förkylningen vill inte ge sig..

:friends:

Sofia wrote:
    Jaaa, det var kul det! Har du nån träningsvärk idag då?? Det har jag…. :D Kör hårt ikväll nurå! Själv måste jag nog vila, förkylningen vill inte ge sig..

:friends:

Jag har träningsvärk, absolut! Mest i biceps :P Sen är jag lite seg i axlarna också, skumt, lyfter lite med dem när det blir tungt…
    Krya på dig nu!!
    Kram :friends:

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 637 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.