Ännu en träningsjournal

Home Forums Dagböcker Ännu en träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 637 total)
  • Author
    Heidi K wrote:
    Du måste ju planera lite bruden, kör inte bröst dagen efter ett armpass :D Bra kämpat ändå tycker jag,inte kul att träna då man inte är helt 100 i kroppen. Fortsätt kämpa! Kram

Kände mig pigg innan, tänkte inte så långt liksom… hehe :| Men egentligen är tanken att bröstpasset ska ligga innan armpasset men jag försökte matcha ihop mig med en kompis förut så det blev omvänt…

Tror ni man kan äta grå köttfärs?

Vi köpte köttfärs i onsdags, skulle tillaga den idag och eftersom den gick ut först idag så stoppade vi inte in den i frysen. Men, den var grå, i princip rätt igenom. Luktade dock inte konstigt alls så efter kontroller hos våra mammor så lagade vi lasagne på den. Min pojkvän blev dock nojig efter ett tag, tyckte lasagnen luktade konstigt och smakade illa. SJälv tyckte jag verkligen att den var kanongod. Nu ligger han i soffan och klagar över magknip, men jag tror det är inbillat.

Vad tror ni??

Wiieee [/b]:yahoo:

Jag har varit ute å sprungit! Är jag sjukt stolt, löpning är verkligen INTE min grej. Lång och smal, borde kunna gå bra, men mitt psyke säger nej efter 3 km. Idag hade jag sällskap iallafall, 3,5km blev det och jag var inte på väg att spy när vi hade kommit runt heller =) Däremot hade jag ont i fötterna men nya skor+nya gjutna inlägg gör nog sitt där.
    Körde lite utfall när vi kom fram, men det var ju inte så jobbigt utan vikt på ju ;) eller så gjorde vi fel, vi gjorde ca 20, kunde ju gjort fler iof.

Jaja, 3,5km jogging blev det iallafall!!:kicking:

Marmeladova wrote:

Bra kämpat! Hur är det med pojkvännen nurå?:D

Marmeladova wrote:

Jag har varit ute å sprungit! Är jag sjukt stolt, löpning är verkligen INTE min grej. Lång och smal, borde kunna gå bra, men mitt psyke säger nej efter 3 km. Idag hade jag sällskap iallafall, 3,5km blev det och jag var inte på väg att spy när vi hade kommit runt heller =) Däremot hade jag ont i fötterna men nya skor+nya gjutna inlägg gör nog sitt där.
    Körde lite utfall när vi kom fram, men det var ju inte så jobbigt utan vikt på ju ;) eller så gjorde vi fel, vi gjorde ca 20, kunde ju gjort fler iof.

+1
    Bra jobbat tjejen!!!
    Hmmm,löpning är verkligen inte min grej!!
    Hmm,kanske du har lite träningsvärk idag?Hehe!!
    Hmmm,hur mår din pojkvän?Är han sjuk efter köttfärsen??Kram//S*

Heidi K wrote:
    Bra kämpat! Hur är det med pojkvännen nurå?:D

Tack :)

Han mår bra, herregud, han är lite fånig med sånt där ;) Men han inbillade sig att han skulle dö, typ. Eller kräkas iaf =)

SUSAN wrote:
    +1
    Bra jobbat tjejen!!!
    Hmmm,löpning är verkligen inte min grej!!
    Hmm,kanske du har lite träningsvärk idag?Hehe!!
    Hmmm,hur mår din pojkvän?Är han sjuk efter köttfärsen??Kram//S*

Han mår fint, det var inget fel på den färsen!

Ingen träningsvärk än faktiskt, löpning är ju inte så jobbigt för benen tycker jag, dvs., när man inte springer längre än 3,5km iallafall. Men jag brukar få lite värk runt höfterna och ljumskarna och så :P

Hade tänkt köra rygg idag men kom inte hem förrän halv sju och skulle laga mat & äta och bli lite pigg, så jag hann inte. Körde lite bollträning nu innan sängdags istället, 30 min ca!

Svår träningsvärk i höfterna idag, najs :)

Marmeladova wrote:

Jag har varit ute å sprungit! Är jag sjukt stolt, löpning är verkligen INTE min grej. Jaja, 3,5km jogging blev det iallafall!!:kicking:

Yeaahh, och du säger att löpning inte är ngt för dig?! Är ju finemang att du sprang 3,5km utan problem!! :emo-thumb När jag började löpträna förrförra sommaren började jag med 10-15min och var typ svimfärdig efteråt. :D

Visst är det härligt att göra utfall ute i det fria. Så gött!! Du får stretcha höftböjjarn ordentligt bara.

Shit tjejen, bra jobbat! 3,5 km är då inte så lite första gången. Och sen utfall efteråt!! Mkt bra jobbat. Lite kul det där med köttfärsen :) haha! kör hårt nu tjejen, du är superduktig

Idag blevdet ett mkt kort ryggpass, hade jättebråttom!!

Uppvärmning
    Sittande rodd, 3 set: 40kg * 12,12,10
    Latsdrag breda, 35kg * många * 3 set
    LAtsdrag smala: 35kg * många * 3 set

Nu ner på stan! Äta ute ett helt gäng… :)

Marmeladova wrote:
    Idag blevdet ett mkt kort ryggpass, hade jättebråttom!!

Uppvärmning
    Sittande rodd, 3 set: 40kg * 12,12,10
    Latsdrag breda, 35kg * många * 3 set
    LAtsdrag smala: 35kg * många * 3 set

Nu ner på stan! Äta ute ett helt gäng… :)

:up: Bättre än inget pass alls!!
    Hoppas ni hade trevligt igår ock käkade gott
    Du får ha en superskön helg vännen!
    Vila eller?
    Sj blir det träning+jobb!!(jobbar natt hela helgen )
    Kram//s*

SUSAN wrote:
    :up: Bättre än inget pass alls!!
    Hoppas ni hade trevligt igår ock käkade gott
    Du får ha en superskön helg vännen!
    Vila eller?
    Sj blir det träning+jobb!!(jobbar natt hela helgen )
    Kram//s*

Det var trevligt och maten var god. Men, två av oss mådde illa efter maten och fick åka hem, själv mår jag lite konstigt idag. Rekommenderar med andra ord inte Platå för mat! Vi andra somnade i princip i baren kl 24 och gick hem då. Har man blivit gammal då eller?

Ingen vila här inte, ska skriva uppsats hela helgen och träna :)

Har precis kört ett bröstpass själv. Hade tänkt köra axlar men jag glömde… :|

Lutande hantelpress supersettat med Lutande Flies:
    11kg * 12 (press)
    7kg * 12 (flies)
    11kg * 12
    7kg * 12
    11kg * 6 😮

Bröstpress i maskin
    INgen aning om vikt men det kändes bra och tungt fast strikt.
    12rep * 3 set

Försökte mig på lite axlar iaf men det gick inte, helt slut efter bröst. Körde några set bara.

Flies i CC
    15kg * många
    10 kg * ännu fler * 2 set

Mår lite illa, ska aldrig mer äta på det där stället. Inte konstigt om man blir trött på gymmet då! har dessutom jobbat som en myra hela veckan, aptrött nu :frust:

Emelie wrote:
    Yeaahh, och du säger att löpning inte är ngt för dig?! Är ju finemang att du sprang 3,5km utan problem!! :emo-thumb När jag började löpträna förrförra sommaren började jag med 10-15min och var typ svimfärdig efteråt. :D

Visst är det härligt att göra utfall ute i det fria. Så gött!! Du får stretcha höftböjjarn ordentligt bara.

Det kanske var för att jag hade sällskapet, är sjukt nöjd själv iallafall :)

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 637 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.