- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 april, 2007 at 17:53 #856196Anonym anvandareMember
Bra jobbat på passet idag tjejen! Alla dagar kan inte vara dina dagar och om du dessutom mår illa och har jobbat i veckan är det fullt förståeligt att du är trött! Fortsätt kämpa på, det är kul att se din kämparglöd! Kram
27 april, 2007 at 19:43 #856197Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Bra jobbat på passet idag tjejen! Alla dagar kan inte vara dina dagar och om du dessutom mår illa och har jobbat i veckan är det fullt förståeligt att du är trött! Fortsätt kämpa på, det är kul att se din kämparglöd! KramTack!! 😮 Värmande ord…
Ja jag mår skitskumt idag verkligen, är lite skakis i kroppen, mår smått illa och magen är i totalt uppror. Ingen alkohol för min del iallafall!
28 april, 2007 at 18:55 #856198Anonym anvandareMemberIdag har jag inte tränat… men köpt träningskläder! Nog så skoj, wiieee
29 april, 2007 at 12:05 #856199Anonym anvandareMemberBrukar inte köra bara axlar, så jag körde på med många övningar!
Axelpress, hantlar
uppv.
11kg * 8
8,5kg * 12 * 3 setBaksida, liggande i CC
15kg/sida * 12
20kg/sida * 12 * 2 set PB!!Baksida i maskin
12 reps * 3 set. Ökade lite i sista, blev tungt…Hantellyft utåt med armen i vinkel
6kg * 12 reps * 3 set
kan nog öka till 7 kg nästa gång…Framsida, hantellyft framåt
4kg/sida * 12 reps/sida * 3 setHantellyft utåt, rak arm
4 kg * 12 rep/arm * 2 setShrugs, ett set.
Inte helt optimalt att köra så många övningar kanske, men sjukt roligt var det Dessutom tog passet ändå inte mer än en timme.
Trevlig söndag, hoppas solen skiner på er!
30 april, 2007 at 09:40 #856200Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Brukar inte köra bara axlar, så jag körde på med många övningar!Vilket pass! Innan jag blev tillsammans med Filip körde jag med många övningar/pass också, tycker det är riktigt skönt att köra så ibland. Hur blir det med träningen denhär veckan? Kram
30 april, 2007 at 13:01 #856201Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Vilket pass! Innan jag blev tillsammans med Filip körde jag med många övningar/pass också, tycker det är riktigt skönt att köra så ibland. Hur blir det med träningen denhär veckan? KramJa det är skoj ibland! Axlar är ju så mycket olika muskler liksom, så jag tänkte att det är lika bra att köra på
Det blir förhoppningsvis armar idag, löpning + ben under de kommande dagarna och sen börjar det om med rygg, bröst etc i slutet på veckan. Kommer jobba onsdag-fredag och då blir det nog nån vilodag…
Hade ni skoj i Danmark?
30 april, 2007 at 13:13 #856202Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Brukar inte köra bara axlar, så jag körde på med många övningar!Axelpress, hantlar
uppv.
11kg * 8
8,5kg * 12 * 3 setBaksida, liggande i CC
15kg/sida * 12
20kg/sida * 12 * 2 set PB!!Baksida i maskin
12 reps * 3 set. Ökade lite i sista, blev tungt…Hantellyft utåt med armen i vinkel
6kg * 12 reps * 3 set
kan nog öka till 7 kg nästa gång…Framsida, hantellyft framåt
4kg/sida * 12 reps/sida * 3 setHantellyft utåt, rak arm
4 kg * 12 rep/arm * 2 setShrugs, ett set.
Inte helt optimalt att köra så många övningar kanske, men sjukt roligt var det Dessutom tog passet ändå inte mer än en timme.
Trevlig söndag, hoppas solen skiner på er!
:up: Grymt bra jobbat,tjejen!!
Mm,visst är det gött att chocka en muskelgrupp ibland?Kötta på rejält och speciellt axlar.Som du säger så kan man ju köra axlar på så många sätt!
Hoppas du får en skön Valborgsmässoafton!!Kram//s*30 april, 2007 at 14:36 #856203Anonym anvandareMemberSUSAN wrote::up: Grymt bra jobbat,tjejen!!
Mm,visst är det gött att chocka en muskelgrupp ibland?Kötta på rejält och speciellt axlar.Som du säger så kan man ju köra axlar på så många sätt!
Hoppas du får en skön Valborgsmässoafton!!Kram//s*Ja, och mina axlar är ju så små också (det vet ju du, du har ju sett dom!!) så det är ju bara att köra liksom
Ha en mysig Valborg själv!! JAg får se om jag hinner träna nåt idag bara…
1 maj, 2007 at 14:00 #856204Anonym anvandareMemberHann med ett skönt armpass igår, det är jag glad för! Ni vet när man inte är sugen men ljudet och lukten inne på gymmet får en att tänka om – gets me every time!!
Började med triceps:
Liggande stångpress:
22,5kg * 12 * 3 set PB!! :bb3:Pulldown i CC – rep
Sittande på lutande bänk med ryggen mot trissan, grymt skön övning!!
30kg * 12 * 3 set nåt sånt, kan ha blivit nån mer rep också…Enarms pulldown, omvänt grepp
10kg/arm, 10-12 reps * 3 setBiceps:
Stångcurl – rak stång
17,5kg * 12 * 3 set
Låga vikter, jag vet, men oerhört strikta och fina. Får prioritera sånt med min knepiga kropp!Repcurl i CC, sittande på lutande bänk vänd mot trissan
~30kg * 12 * 3 set
Också nice, skönt att sitta, skoj med omväxling!!Sen blev det mycket god mat och gott vin hela kvällen! Lite seg idag, sånt man får ta. Har precis beställt protein och Omega 3 från gymgrossisten, slank med en burk Kre-Alkalyn också, får se om vi reagerar nåt bra på den!!
1 maj, 2007 at 20:09 #856205Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Hann med ett skönt armpass igår, det är jag glad för! Ni vet när man inte är sugen men ljudet och lukten inne på gymmet får en att tänka om – gets me every time!!Började med triceps:
Liggande stångpress:
22,5kg * 12 * 3 set PB!! :bb3:Pulldown i CC – rep
Sittande på lutande bänk med ryggen mot trissan, grymt skön övning!!
30kg * 12 * 3 set nåt sånt, kan ha blivit nån mer rep också…Enarms pulldown, omvänt grepp
10kg/arm, 10-12 reps * 3 setBiceps:
Stångcurl – rak stång
17,5kg * 12 * 3 set
Låga vikter, jag vet, men oerhört strikta och fina. Får prioritera sånt med min knepiga kropp!Repcurl i CC, sittande på lutande bänk vänd mot trissan
~30kg * 12 * 3 set
Också nice, skönt att sitta, skoj med omväxling!!Sen blev det mycket god mat och gott vin hela kvällen! Lite seg idag, sånt man får ta. Har precis beställt protein och Omega 3 från gymgrossisten, slank med en burk Kre-Alkalyn också, får se om vi reagerar nåt bra på den!!
Bra jobbat tjejen:up: Och grattis till PB…!
Och du vännen,jag tycker INTE att dina axlar är speciellt små!!!
Du får ha det som mål,du köttar på axlar jag köttar på benen,hehe!
Hmm,lät som en riktigt kanon kväll igår!:-)Ha en skön kväll!Jag har bara 1 1/2 tim kvar att jobba sen är ja ledig till Måndag*skönt*
Det behöver jag kan jag lova!Coachen kommer imorgon,och då blir det Hardcore fram till Måndag:| …Kram//s*1 maj, 2007 at 22:20 #856206Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Bra jobbat tjejen:up: Och grattis till PB…!
Och du vännen,jag tycker INTE att dina axlar är speciellt små!!!
Du får ha det som mål,du köttar på axlar jag köttar på benen,hehe!
Hmm,lät som en riktigt kanon kväll igår!:-)Ha en skön kväll!Jag har bara 1 1/2 tim kvar att jobba sen är ja ledig till Måndag*skönt*
Det behöver jag kan jag lova!Coachen kommer imorgon,och då blir det Hardcore fram till Måndag:| …Kram//s*Tack, jag får ta det som en komplimang, fast jag tycker allt de är för små…
Skönt att Du får vara ledig! Det behöver man verkligen ibland, ditt arbete är ju rätt så slitsamt också, du fårta vara på vilan!! OCh köta hårt med din coach…!
Kram!2 maj, 2007 at 21:55 #856207Anonym anvandareMemberIdag har jag slagit ett – för mig – fett stort PB!! Var ute och sprang igen, och jag sprang hela 5 km!![/b] :yahoo: Har faktiskt _aldrig_ sprungit det förut!! Vet att det inte är särskilt långt egentligen, men jag har aldrig gillat att springa så jag har aldrig testat. Men det var sjuuukt skönt
Gymmade inget igår eftersom jag var lite bakis 😮 men imorgon blir det förhoppningsvis ett gympass.
2 maj, 2007 at 22:14 #856208Anonym anvandareMemberShit va du kör på här! Ett riktigt grymt axelpass och sedan armar dagen efter det, Gryyyyymt!! Löpning 5 km. Det är sjukt bra tjejen, ok det låter kanske inte så mkt men man måste börja någonstans och du har ju inte sprungit särkilt många gånger. Det där är bättre än dem flesta andra!
Bra jobbat tjejen, du är grymt duktig2 maj, 2007 at 22:19 #856209Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Shit va du kör på här! Ett riktigt grymt axelpass och sedan armar dagen efter det, Gryyyyymt!! Löpning 5 km. Det är sjukt bra tjejen, ok det låter kanske inte så mkt men man måste börja någonstans och du har ju inte sprungit särkilt många gånger. Det där är bättre än dem flesta andra!
Bra jobbat tjejen, du är grymt duktigTack! 😮
Ja det känns kanon att ha kommit hela halvmilavarvet :p
Gällande gymträningen.. fan, ja jag kör ju på, men det är ju sjuuukt låga vikter! Jag blir lite less ibland, lätt att jämföra sig med andra också… Jag har ju blivit tvungen att sänka många vikter för att lyckas orka minst 12 reps – inte så lattjo!Men jo, det är skoj ändå
Kram!2 maj, 2007 at 22:45 #856210Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Tack! 😮Ja det känns kanon att ha kommit hela halvmilavarvet :p
Gällande gymträningen.. fan, ja jag kör ju på, men det är ju sjuuukt låga vikter! Jag blir lite less ibland, lätt att jämföra sig med andra också… Jag har ju blivit tvungen att sänka många vikter för att lyckas orka minst 12 reps – inte så lattjo!Men jo, det är skoj ändå
Kram!Men ärligt talat, är det verkligen vikten som spelar störst roll? Du ska tävla mot dig själv och inte mot andra. Dessutom har du ingen aning om hur dem utför övningarna eller något! Du är stark och har fina och proportionella muskler så gymma nu för din egenskull och skit i andra!
Kram -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.