- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 maj, 2007 at 22:49 #856211Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Men ärligt talat, är det verkligen vikten som spelar störst roll? Du ska tävla mot dig själv och inte mot andra. Dessutom har du ingen aning om hur dem utför övningarna eller något! Du är stark och har fina och proportionella muskler så gymma nu för din egenskull och skit i andra!
KramNej jag vet, du har helt rätt och det är så jag tänker. Men, ibland önskar man liksom att man vore bäst på allt, du vet 😮
Jag är lite barnslig… [/b]
2 maj, 2007 at 23:33 #856212Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Idag har jag slagit ett – för mig – fett stort PB!! Var ute och sprang igen, och jag sprang hela 5 km!![/b] :yahoo: Har faktiskt _aldrig_ sprungit det förut!! Vet att det inte är särskilt långt egentligen, men jag har aldrig gillat att springa så jag har aldrig testat. Men det var sjuuukt sköntGött tjejen!! Ja, visst är det en härlig känsla att springa ändå? Tyckte inte heller om det till en början (trodde jag), men sedan kom jag på andra tankar!! Du får komma ner o springa gbg-varvet med mig nästa år!
3 maj, 2007 at 07:36 #856213Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Idag har jag slagit ett – för mig – fett stort PB!! Var ute och sprang igen, och jag sprang hela 5 km!![/b] :yahoo: Har faktiskt _aldrig_ sprungit det förut!! Vet att det inte är särskilt långt egentligen, men jag har aldrig gillat att springa så jag har aldrig testat. Men det var sjuuukt sköntGymmade inget igår eftersom jag var lite bakis 😮 men imorgon blir det förhoppningsvis ett gympass.
Wow ,bruden grymt bra jobbat!!GRATTIS!
Jag tycker det är långt!:kicking:
Jag önskade att jag sj klarade av att springa.men gör tyvärr inte det!Så därför har jag fastnat sååååååå för morgonpromenader!”!!
Jag ska försöka köra hårt med coachen,men det värsta är att han hinner köra slut på MIG först!
Ha en superskön helg!Kram//S*3 maj, 2007 at 08:16 #856214Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Gött tjejen!! Ja, visst är det en härlig känsla att springa ändå? Tyckte inte heller om det till en början (trodde jag), men sedan kom jag på andra tankar!! Du får komma ner o springa gbg-varvet med mig nästa år!Haha, det kanske är liiite att ta i, jag får nog inse mina begränsningar! Du kör i år, eller?
3 maj, 2007 at 08:16 #856215Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Wow ,bruden grymt bra jobbat!!GRATTIS!
Jag tycker det är långt!:kicking:
Jag önskade att jag sj klarade av att springa.men gör tyvärr inte det!Så därför har jag fastnat sååååååå för morgonpromenader!”!!
Jag ska försöka köra hårt med coachen,men det värsta är att han hinner köra slut på MIG först!
Ha en superskön helg!Kram//S*TACK! Känns fint, är stolt över mig själv
3 maj, 2007 at 18:10 #856216Anonym anvandareMemberPrecis hemkommen från gymmet, är totalt mör, det är svårt att skriva…
Rygglyft – 3 set * många
Stångrodd i smith – 40kg * 12, 35kg * 12 * 2 set
Rodd i friviktsmaskin – 30kg * 15, 12, 12
Smala latsdrag – 40kg * 12, 45kg * 11, 40 * 10 TRÖTT!Axelpress i friviktsmaskin – 7,5kg/sida * 11, 5kg/sida (?!!!) * 10, 10
Baksida axlar maskin, 3 set * 12 reps, kan inte vikten
Axelvrid med hantel, armen i 90 graders vinkel, vrid framåt: 6 kg * 12 rep * 3 setGah! Jag är trött nu… Ska äta massor
3 maj, 2007 at 21:29 #856217Anonym anvandareMemberHmm, näe, i friviktsaxelpressen körde jag först med 10kg/sida, sen 7,5 kg/sida. jag är liiite förvirrad!
5 maj, 2007 at 12:11 #856218Anonym anvandareMemberKörde ett morgonpass idag, direkt efter frukost. Vet inte om det är optimalt, men det är skönt mentalt iallafall, bra start på helgen.
Bänk
32,5kg * 12, 12, 10 Måste komma upp i 3*12 där snart
40kg * 3repsLutande hantelpress
11kg * 12, 11, 12 – rätt lätt, men armarna får mjölksyra efter ett tagFLies i maskin
1 platta * 12
2 * 12
3 * 12 * 2 set PB!Axlar
uppvärmning
Hantellyft utåt
6kg * 12 * 3 setUTsida i CC
5 kg * 6, 8, 8 (per arm)Framsida med hantlar
5kg * 12 * 3 set PB!Drag mot hakan – lätt för att få igång trapsen som alltid är så spända
15kg * 20, 15Antar att det tar några veckor innan man känner av Kre-alkalynet? Saknade mitt kaffe imorse iallfall, men jag har läst nånstans att man kan dricka kaffe ändå, bara man inte gör det samtidigt… så jag tar en efter lunch
6 maj, 2007 at 18:34 #856219Anonym anvandareMemberDen vanliga posen, ingen aning om skillnad från sist….
Och en framifrån… klipper bort ansiktet, lite feg
Nu ska jag ut och springa, sjukt skönt väder för sånt!!
6 maj, 2007 at 19:32 #856220Anonym anvandareMembernice work honey! :emo-thumb
7 maj, 2007 at 08:34 #856221Anonym anvandareMembersh0w wrote:nice work honey! :emo-thumbTack!! Jag jobbar på det…
7 maj, 2007 at 09:07 #856222Anonym anvandareMemberAxlar och biceps har tagit sig rejält tycker jag..! Kul att se Har du ingen bild på dina ben?
Hur gick springturen?
Kram7 maj, 2007 at 09:48 #856223Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Axlar och biceps har tagit sig rejält tycker jag..! Kul att se Har du ingen bild på dina ben?
Hur gick springturen?
KramTack tack! det värmer
Springturen gick kanon! 6 km blev det denna gång, hade nog orkat längre också men det är väl bäst att skynda långsamt. Dock så fick jag ett heeeelt sjukt endorfin/adrenalinrus efteråt så jag kunde inte somna, sov 4-5h inatt. Det kan iof också bero på att jag såg Spiderman 3 efteråt. Både hjärnan och kroppen snurrade på högvarv när jag försökte sova….7 maj, 2007 at 14:27 #856224Anonym anvandareMemberHade tänkt träna armar igår, men efter att jag sov så dåligt så är jag helt knäckt idag, så jag ska hem direkt efter jobbet och sova. Senare ikväll blir det fika hos en kompis, så ingen träning alls idag!!
7 maj, 2007 at 16:12 #856225Anonym anvandareMemberÄntligen lite bilder! Jag tycker det ser riktigt bra ut. Grymt fin rygg!:up: Hoppas du är stolt över utvecklingen hittills. Bara att bygga vidare bruden! Kramar
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.