- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 maj, 2007 at 19:50 #856226Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Äntligen lite bilder! Jag tycker det ser riktigt bra ut. Grymt fin rygg!:up: Hoppas du är stolt över utvecklingen hittills. Bara att bygga vidare bruden! Kramar
Tack! Tusan, det känns fint att höra 😮 JAg är glad ja, har ju inte som mål att tävla så jag siktar ju inte på att bli väldigt stor, bara lite lagom
8 maj, 2007 at 06:02 #856227Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Axlar och biceps har tagit sig rejält tycker jag..! Kul att se Har du ingen bild på dina ben?
Hur gick springturen?
Kram+1
Wow,grymt bra jobbat tjejen!Axlar+biceps mycket bra utveckling:up:
Bra V-form på ryggen!
Bara för dig att kötta på
Jaaaa,har du inga benbilder?*nyfiken*
KEEP UPP THE GOOD WORK!Kram//S*8 maj, 2007 at 13:19 #856228Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:+1
Wow,grymt bra jobbat tjejen!Axlar+biceps mycket bra utveckling:up:
Bra V-form på ryggen!
Bara för dig att kötta på
Jaaaa,har du inga benbilder?*nyfiken*
KEEP UPP THE GOOD WORK!Kram//S*Har inga benbilder, får kanske ta nån gång i framtiden
men TACK! V-form är grymt ju, håller inte riktigt med men blir peppad av lite beröm 😮
8 maj, 2007 at 16:59 #856229Anonym anvandareMemberHåller med Susan att V-formen är riktigt fin!! Bra jobbat tjejen. :up:
Tänkte först att, det är ju bilden du har på avataren? Sedan var det som finn fem fel ungefär. Klocka, håret på annat sätt+ att du nu köttat på dig mer. Kul att du tar så lika bilder, då kan man verkligen jämföra bra.
Kram kram
8 maj, 2007 at 20:58 #856230Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Håller med Susan att V-formen är riktigt fin!! Bra jobbat tjejen. :up:Tänkte först att, det är ju bilden du har på avataren? Sedan var det som finn fem fel ungefär. Klocka, håret på annat sätt+ att du nu köttat på dig mer. Kul att du tar så lika bilder, då kan man verkligen jämföra bra.
Kram kram
Haha, jag tänkte inte riktigt på det, men bilderna är ju väldigt lika Ja lite kanske jag har köttat på mig men inte jättemycket, men jag är rätt nöjd faktiskt. Kanske är bra för mig att köra lättare och fler reps?
Kram!
8 maj, 2007 at 21:05 #856231Anonym anvandareMemberKörde ett kvällspass armar med pojkvännen, för ovanlighetens skull bråkade vi inte under träningen, brukar bli så Jag blir så arg när han talar om för mig hur jag ska göra , dålig på att ta kritik… hihi
Bicepscurl rak stång
20kg * 12 * 3 set PB på den vikten!Koncentrationscurl i maskin – sjukt jobbig!!
3,75kg/arm 😮 * 12 * 3
Märktes tydligt att jag är vänsterhänt här…Hammercurl med rep
15kg * 12 * 3 (tunga varianten av kablar, den med en utväxling)
Frenchpress med parallellstång – ny för mig
20kg * 12 * 3 lite svajigtSittande pulldown med ryggen mot CC’n
35kg * 12 * 2
30kg * 12
Sittande repdrag över huvudet i CC’n – mycket jobbigare att dra uppåt än nedåt!
20kg * 15, 17, 12 😮Gick fram o tillbaka också, lagom trött nu!
9 maj, 2007 at 07:01 #856232Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Körde ett kvällspass armar med pojkvännen, för ovanlighetens skull bråkade vi inte under träningen, brukar bli så Jag blir så arg när han talar om för mig hur jag ska göra , dålig på att ta kritik… hihiBicepscurl rak stång
20kg * 12 * 3 set PB på den vikten!Koncentrationscurl i maskin – sjukt jobbig!!
3,75kg/arm 😮 * 12 * 3
Märktes tydligt att jag är vänsterhänt här…Hammercurl med rep
15kg * 12 * 3 (tunga varianten av kablar, den med en utväxling)
Frenchpress med parallellstång – ny för mig
20kg * 12 * 3 lite svajigtSittande pulldown med ryggen mot CC’n
35kg * 12 * 2
30kg * 12
Sittande repdrag över huvudet i CC’n – mycket jobbigare att dra uppåt än nedåt!
20kg * 15, 17, 12 😮Gick fram o tillbaka också, lagom trött nu!
BRA JOBBAT TJEJEN!Duktig du var som gick till/från gymmet!:up:
Försök att ta kritiken på rätt sätt!Tänk på att det är för ditt eget bästa han gör det!Så du inte skadar dig,så att du gör rätt!Bra att ha någon med ibland så han/hon ser vad man gör(om man gör fel).Jag sj är såååå tacksam att Coachen har varit och tränat/kört med mig!Det var flera övningar som jag hade fel/inte bra teknik i!Så tänk på att det är du som vinner på det!
Kör på,Du gör det kanon bra!Kram//s*9 maj, 2007 at 12:06 #856233Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:BRA JOBBAT TJEJEN!Duktig du var som gick till/från gymmet!:up:
Försök att ta kritiken på rätt sätt!Tänk på att det är för ditt eget bästa han gör det!Så du inte skadar dig,så att du gör rätt!Bra att ha någon med ibland så han/hon ser vad man gör(om man gör fel).Jag sj är såååå tacksam att Coachen har varit och tränat/kört med mig!Det var flera övningar som jag hade fel/inte bra teknik i!Så tänk på att det är du som vinner på det!
Kör på,Du gör det kanon bra!Kram//s*Tack
Ja, jag jobbar på att kunna ta hans kritik. Men grejen är ju att han också är ”amatör”, ingen coach eller så, så då finns det ju inget som säger att han kan mer än jag? Jag är barnslig…
9 maj, 2007 at 19:58 #856234Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:TackJa, jag jobbar på att kunna ta hans kritik. Men grejen är ju att han också är ”amatör”, ingen coach eller så, så då finns det ju inget som säger att han kan mer än jag? Jag är barnslig…
Haha, du är envis! Bra att du ifrågasätter tycker jag. Tur att jag och Filip håller med varandra om det mesta, annars hade det blivit många diskussioner
9 maj, 2007 at 21:07 #856235Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Haha, du är envis! Bra att du ifrågasätter tycker jag. Tur att jag och Filip håller med varandra om det mesta, annars hade det blivit många diskussionerHur lyckas ni med det? En konst som jag och Björn måste lära oss… haha
9 maj, 2007 at 21:12 #856236Anonym anvandareMemberFörsta benpasset på ett tag eftersom jag sprungit de senaste två veckorna. Vore ultimat om jag kunde springa och köra ett benpass varje vecka.
Benspark:
20kg * 12
35kg * 12
45kg * 9 * 2
35kg * 9 mjölksyra… :frust:Hacklift:
40kg * 12 * 3
Lite rädd för att lägga på för mycket vikt här, har varit så trött i ryggen idagBaksida
uppvärmningFinnen:
10-12 * 2 Gick kanske ner till 60grader, dvs. inte ens halvvägs. ÄNdå krampar det som fan. Shiiit…Liggande för baksida:
30kg * 9 * 2
25kg * 12 kanskeVader:
20kg * 20
40kg * 15
50kg * 9, 7
40kg * 15Hade massa energi men det var dags att ge sig… skulle ju cykla hem också!
9 maj, 2007 at 21:17 #856237Anonym anvandareMemberEfter begäran: bilder på mina ben. Inte särskilt stolt, de är klena och de ser mycket klena ut….
Lekte lite med ljuset eftersom de blev så mörka.
9 maj, 2007 at 21:18 #856238Anonym anvandareMemberShit, jag skulle behöva förbättra precis allt på dem
10 maj, 2007 at 06:14 #856239Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Shit, jag skulle behöva förbättra precis allt på demDu är inte ensam!
Du är som mig!Har bättre överkropp än underkropp;)
Så nu har du & jag ett gemensamt mål:KÖTTA PÅ BENEN:emo-thumb
Passet från igår såg mycket bra ut!!:up:
KEEP IT UP,GIRL!kRAM//S*10 maj, 2007 at 09:32 #856240Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Du är inte ensam!
Du är som mig!Har bättre överkropp än underkropp;)
Så nu har du & jag ett gemensamt mål:KÖTTA PÅ BENEN:emo-thumb
Passet från igår såg mycket bra ut!!:up:
KEEP IT UP,GIRL!kRAM//S*Definitivt är det så!! Men tusan, jag försöker!! :frust:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.