Ännu en träningsjournal

Home Forums Dagböcker Ännu en träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 637 total)
  • Author

Hade tänkt köra ett ryggpass ikväll, men jag är så bisarrt trött! Jobbade sjukt länge, så jag orkar helt enkelt inte ta mig iväg… Får bli imorgon fm, sen ska jag partaja imorgon kväll så… hm…

Marmeladova wrote:
    Hade tänkt köra ett ryggpass ikväll, men jag är så bisarrt trött! Jobbade sjukt länge, så jag orkar helt enkelt inte ta mig iväg… Får bli imorgon fm, sen ska jag partaja imorgon kväll så… hm…

Mmm,vila om kroppen säger det:up: Annars blir det ju inget bra pass!
    Kör hårt på ryggpasset idag:emo-thumb
    och du,ha det sååååå kul på partyt ikväll!ta lite för mig med:drinks:
    Ha en skön helg!Snart går jag av mitt pass,sååå trött!Kram på dig tjejen!//S*

Äh, varför byxor på benbilderna? :p

Klart du kan träna benen varje vecka och ändå springa.
    Handlar bara om att vänja benen vid träningsdosen.
    Även om det kan ta ett tag.

Annars är det väl bara o köra på så kommer benen ikapp överkroppen :)
    Där verkar det ju finnas både rygg o armar.

Lindmark wrote:
    Äh, varför byxor på benbilderna? :p

Klart du kan träna benen varje vecka och ändå springa.
    Handlar bara om att vänja benen vid träningsdosen.
    Även om det kan ta ett tag.

Annars är det väl bara o köra på så kommer benen ikapp överkroppen :)
    Där verkar det ju finnas både rygg o armar.

Haha, jag är en fegis på många sätt, därav byxorna :D

Ja det ska bli lite hårdare benträning framöver, det är helt klart! Och TACK för komplimangen om min överkropp!! Sånt värmer 😮

Marmeladova wrote:
    Efter begäran: bilder på mina ben. Inte särskilt stolt, de är klena och de ser mycket klena ut….

Lekte lite med ljuset eftersom de blev så mörka.

Kul med benbilder bruden! Jag skulle inte säga att dina ben ser klena ut, jag tycker de ser bra ut! Hade de varit mycket större så hade de inte passat till överkroppen. Jag tycker att du ser ut att ha en hälsosam och stark kropp! :) Jag vet ju inte hur mycket mera muskler du vill ha…men jag tycker du ser kanon ut nu :up: Kram

Heidi K wrote:
    Kul med benbilder bruden! Jag skulle inte säga att dina ben ser klena ut, jag tycker de ser bra ut! Hade de varit mycket större så hade de inte passat till överkroppen. Jag tycker att du ser ut att ha en hälsosam och stark kropp! :) Jag vet ju inte hur mycket mera muskler du vill ha…men jag tycker du ser kanon ut nu :up: Kram

Åhh tack!! Så roligt att höra ;) Jag vill ju ha mer muskler men inte jättemycket, skyndar långsamt helt enkelt! Får se om det blir nån skillnad efter kreatinkuren jag precis satt igång… :|

TRänade ju igår, hade glömt det :| Gick sådär, var inte särskilt peppad men körde ändå. Rygg & Axlar..

Rygglyft, 3 set * många reps
    Breda lats: 40kg * 12 * 3 set
    Sittande rodd: 40kg * 12 * 3 set
    Vad kul det är med rodd, man ser stark ut när man kör :P
    Hantelpress, sittande med ryggstöd:
    11kg * 8
    8,5kg * 12 * 2 set
    Baksida i maskin: 12 reps * 3 set, vet ej vikt
    Liggande i CC, baksida: 20kg/sida * 12 reps * 2 set

Sjukt less sen och åkte hem. Vet inte vad det berodde på! Idag vila, blev aningens blött igår så kroppen behöver massa vila… Löpning imorgon känns det som!

Kom precis in från en löprunda på 5 km! Huuur skönt som helst, lyckades dessutom på pricken tajma dagens enda regnfria timme 8) Jätteskönt i luften, sådär friskt som det är bara efter regn…

5 kilometer gick på 33 minuter precis
    , en av tjejerna i sällskapet hade med sig klocka. Har ingen aning om kvaliteten på den tiden men det gick fortare än tidigare iallafall, så jag är nöjd med mig själv.

Kram!

**

Marmeladova wrote:
    Kom precis in från en löprunda på 5 km! Huuur skönt som helst, lyckades dessutom på pricken tajma dagens enda regnfria timme 8) Jätteskönt i luften, sådär friskt som det är bara efter regn…

5 kilometer gick på 33 minuter precis
    , en av tjejerna i sällskapet hade med sig klocka. Har ingen aning om kvaliteten på den tiden men det gick fortare än tidigare iallafall, så jag är nöjd med mig själv.

Kram!

JÄKLIGT BRA JOBBAT!:up:
    Mitt rekord på 4.8 km är 38 min…Förra sommaren!Måste testa snart igen,hehe!
    Bra jobbat!Ha en skön kväll!Sj jobbar jag natt;) …Kram//s

SUSAN wrote:
    **
    JÄKLIGT BRA JOBBAT!:up:
    Mitt rekord på 4.8 km är 38 min…Förra sommaren!Måste testa snart igen,hehe!
    Bra jobbat!Ha en skön kväll!Sj jobbar jag natt;) …Kram//s

Åh tack! =) Jag gillar löpningen, förvånad att jag någonsin skulle säga det dock!!

Kul med benbilder tjejen! Visst att dina ben släpar men hm jag tycker att dem gör det på typ alla 😮 Det kommer, nu när du springer en massa också! Duktig är du, väldigt väldigt duktig! Ha en bra dag nu, kramar

Charlotte_ wrote:
    Kul med benbilder tjejen! Visst att dina ben släpar men hm jag tycker att dem gör det på typ alla 😮 Det kommer, nu när du springer en massa också! Duktig är du, väldigt väldigt duktig! Ha en bra dag nu, kramar

Tack! Jaoo,, de släpar =)

Kämpa på!
    Rätt inställning till sakerna!
    Håller på dig!/J.

superberggren wrote:
    Kämpa på!
    Rätt inställning till sakerna!
    Håller på dig!/J.

Tack! Kul med en läsare!!
    Skoj att du är ifrån Säffle – jag är tillsammans med Björn Gerdén som är därifrån! Har varit där några gånger, en mysig liten stad! Bäst på sommaren… 8)

Kollar in din journal också, du verkar ha allt under kontroll – det kommer nog gå kanon!

Kom precis hem från ett pass på gymmet. Har kört själv rätt mkt i slutet, min träningskompis har uppsatspanik… De två-tre senaste gångerna jag kört har det varit rätt trist att träna faktiskt, jag får inte de sedvanliga endorfinattackerna efteråt när man ler åt allting, snarare tvärtom, som om glädjen försvinner med energin eller nåt :( Skumt, så brukar man ju inte bli av ansträngning. Kanske ska softa ett tag?

Well well… passet gick sådär. När ska kre-alkalynet kicka in?

Bänk, 35kg * 8, 30kg*12*2 set
    Lutande hantelpressar:11kg’s*12,12,8,6
    Flies i CC:15kg/sida* 12*3 set

Hantellyft utåt, vinklad arm:
    6kg * 12 * 3 (ngt fler på sista)
    Hantellyft fram för framsida: 4 kg* 12* 3 set
    Hantellyft utåt, en arm: 4kg * 12, 5kg * 6, 4kg * 8

Stretch…

Blaj, kroppen verkar inte vilja träna? Hoppas det inte blir en svacka nu

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 637 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.