- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 maj, 2007 at 21:18 #856241Anonym anvandareMember
Hade tänkt köra ett ryggpass ikväll, men jag är så bisarrt trött! Jobbade sjukt länge, så jag orkar helt enkelt inte ta mig iväg… Får bli imorgon fm, sen ska jag partaja imorgon kväll så… hm…
11 maj, 2007 at 06:43 #856242Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Hade tänkt köra ett ryggpass ikväll, men jag är så bisarrt trött! Jobbade sjukt länge, så jag orkar helt enkelt inte ta mig iväg… Får bli imorgon fm, sen ska jag partaja imorgon kväll så… hm…Mmm,vila om kroppen säger det:up: Annars blir det ju inget bra pass!
Kör hårt på ryggpasset idag:emo-thumb
och du,ha det sååååå kul på partyt ikväll!ta lite för mig med:drinks:
Ha en skön helg!Snart går jag av mitt pass,sååå trött!Kram på dig tjejen!//S*11 maj, 2007 at 08:20 #856243Anonym anvandareMemberÄh, varför byxor på benbilderna? :p
Klart du kan träna benen varje vecka och ändå springa.
Handlar bara om att vänja benen vid träningsdosen.
Även om det kan ta ett tag.Annars är det väl bara o köra på så kommer benen ikapp överkroppen
Där verkar det ju finnas både rygg o armar.11 maj, 2007 at 09:35 #856244Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Äh, varför byxor på benbilderna? :pKlart du kan träna benen varje vecka och ändå springa.
Handlar bara om att vänja benen vid träningsdosen.
Även om det kan ta ett tag.Annars är det väl bara o köra på så kommer benen ikapp överkroppen
Där verkar det ju finnas både rygg o armar.Haha, jag är en fegis på många sätt, därav byxorna
Ja det ska bli lite hårdare benträning framöver, det är helt klart! Och TACK för komplimangen om min överkropp!! Sånt värmer 😮
11 maj, 2007 at 16:58 #856245Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Efter begäran: bilder på mina ben. Inte särskilt stolt, de är klena och de ser mycket klena ut….Lekte lite med ljuset eftersom de blev så mörka.
Kul med benbilder bruden! Jag skulle inte säga att dina ben ser klena ut, jag tycker de ser bra ut! Hade de varit mycket större så hade de inte passat till överkroppen. Jag tycker att du ser ut att ha en hälsosam och stark kropp! Jag vet ju inte hur mycket mera muskler du vill ha…men jag tycker du ser kanon ut nu :up: Kram
12 maj, 2007 at 13:43 #856246Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Kul med benbilder bruden! Jag skulle inte säga att dina ben ser klena ut, jag tycker de ser bra ut! Hade de varit mycket större så hade de inte passat till överkroppen. Jag tycker att du ser ut att ha en hälsosam och stark kropp! Jag vet ju inte hur mycket mera muskler du vill ha…men jag tycker du ser kanon ut nu :up: KramÅhh tack!! Så roligt att höra Jag vill ju ha mer muskler men inte jättemycket, skyndar långsamt helt enkelt! Får se om det blir nån skillnad efter kreatinkuren jag precis satt igång…
12 maj, 2007 at 17:48 #856247Anonym anvandareMemberTRänade ju igår, hade glömt det Gick sådär, var inte särskilt peppad men körde ändå. Rygg & Axlar..
Rygglyft, 3 set * många reps
Breda lats: 40kg * 12 * 3 set
Sittande rodd: 40kg * 12 * 3 set
Vad kul det är med rodd, man ser stark ut när man kör
Hantelpress, sittande med ryggstöd:
11kg * 8
8,5kg * 12 * 2 set
Baksida i maskin: 12 reps * 3 set, vet ej vikt
Liggande i CC, baksida: 20kg/sida * 12 reps * 2 setSjukt less sen och åkte hem. Vet inte vad det berodde på! Idag vila, blev aningens blött igår så kroppen behöver massa vila… Löpning imorgon känns det som!
13 maj, 2007 at 21:39 #856248Anonym anvandareMemberKom precis in från en löprunda på 5 km! Huuur skönt som helst, lyckades dessutom på pricken tajma dagens enda regnfria timme Jätteskönt i luften, sådär friskt som det är bara efter regn…
5 kilometer gick på 33 minuter precis, en av tjejerna i sällskapet hade med sig klocka. Har ingen aning om kvaliteten på den tiden men det gick fortare än tidigare iallafall, så jag är nöjd med mig själv.Kram!
13 maj, 2007 at 22:15 #856249Anonym anvandareMember**
Marmeladova wrote:Kom precis in från en löprunda på 5 km! Huuur skönt som helst, lyckades dessutom på pricken tajma dagens enda regnfria timme Jätteskönt i luften, sådär friskt som det är bara efter regn…
5 kilometer gick på 33 minuter precis, en av tjejerna i sällskapet hade med sig klocka. Har ingen aning om kvaliteten på den tiden men det gick fortare än tidigare iallafall, så jag är nöjd med mig själv.Kram!
JÄKLIGT BRA JOBBAT!:up:
Mitt rekord på 4.8 km är 38 min…Förra sommaren!Måste testa snart igen,hehe!
Bra jobbat!Ha en skön kväll!Sj jobbar jag natt;) …Kram//s13 maj, 2007 at 22:19 #856250Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:**
JÄKLIGT BRA JOBBAT!:up:
Mitt rekord på 4.8 km är 38 min…Förra sommaren!Måste testa snart igen,hehe!
Bra jobbat!Ha en skön kväll!Sj jobbar jag natt;) …Kram//sÅh tack! Jag gillar löpningen, förvånad att jag någonsin skulle säga det dock!!
14 maj, 2007 at 10:34 #856251Anonym anvandareMemberKul med benbilder tjejen! Visst att dina ben släpar men hm jag tycker att dem gör det på typ alla 😮 Det kommer, nu när du springer en massa också! Duktig är du, väldigt väldigt duktig! Ha en bra dag nu, kramar
14 maj, 2007 at 12:43 #856252Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Kul med benbilder tjejen! Visst att dina ben släpar men hm jag tycker att dem gör det på typ alla 😮 Det kommer, nu när du springer en massa också! Duktig är du, väldigt väldigt duktig! Ha en bra dag nu, kramarTack! Jaoo,, de släpar
15 maj, 2007 at 15:40 #856253Anonym anvandareMemberKämpa på!
Rätt inställning till sakerna!
Håller på dig!/J.15 maj, 2007 at 17:23 #856254Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Kämpa på!
Rätt inställning till sakerna!
Håller på dig!/J.Tack! Kul med en läsare!!
Skoj att du är ifrån Säffle – jag är tillsammans med Björn Gerdén som är därifrån! Har varit där några gånger, en mysig liten stad! Bäst på sommaren…Kollar in din journal också, du verkar ha allt under kontroll – det kommer nog gå kanon!
15 maj, 2007 at 20:46 #856255Anonym anvandareMemberKom precis hem från ett pass på gymmet. Har kört själv rätt mkt i slutet, min träningskompis har uppsatspanik… De två-tre senaste gångerna jag kört har det varit rätt trist att träna faktiskt, jag får inte de sedvanliga endorfinattackerna efteråt när man ler åt allting, snarare tvärtom, som om glädjen försvinner med energin eller nåt Skumt, så brukar man ju inte bli av ansträngning. Kanske ska softa ett tag?
Well well… passet gick sådär. När ska kre-alkalynet kicka in?
Bänk, 35kg * 8, 30kg*12*2 set
Lutande hantelpressar:11kg’s*12,12,8,6
Flies i CC:15kg/sida* 12*3 set
Hantellyft utåt, vinklad arm: 6kg * 12 * 3 (ngt fler på sista)
Hantellyft fram för framsida: 4 kg* 12* 3 set
Hantellyft utåt, en arm: 4kg * 12, 5kg * 6, 4kg * 8Stretch…
Blaj, kroppen verkar inte vilja träna? Hoppas det inte blir en svacka nu
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.