Ännu en träningsjournal

Home Forums Dagböcker Ännu en träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 637 total)
  • Author

Det va la inget dåligt pass? :) Känns det inte helt ok så är det kanske lika bra att vila lite, att köra på halvfart ett tag kan få dig att tröttna helt och hållet ju.. :( Kram på dig och ta hand om dig

Synd att du inte har samma gnista som du brukar ha. Men jag tycker du jobbar på riktigt bra ju :) Kanske vila några dagar så du hinner börja sakna träningen. De 2 veckor som vi var förkylda blev vi nästan galna ju :D

Hoppas du kommer på någon lösning! Kramar

Marmeladova wrote:
    Kom precis hem från ett pass på gymmet. Har kört själv rätt mkt i slutet, min träningskompis har uppsatspanik… De två-tre senaste gångerna jag kört har det varit rätt trist att träna faktiskt, jag får inte de sedvanliga endorfinattackerna efteråt när man ler åt allting, snarare tvärtom, som om glädjen försvinner med energin eller nåt :( Skumt, så brukar man ju inte bli av ansträngning. Kanske ska softa ett tag?

Well well… passet gick sådär. När ska kre-alkalynet kicka in?

Bänk, 35kg * 8, 30kg*12*2 set
    Lutande hantelpressar:11kg’s*12,12,8,6
    Flies i CC:15kg/sida* 12*3 set

Hantellyft utåt, vinklad arm:
    6kg * 12 * 3 (ngt fler på sista)
    Hantellyft fram för framsida: 4 kg* 12* 3 set
    Hantellyft utåt, en arm: 4kg * 12, 5kg * 6, 4kg * 8

Stretch…

Blaj, kroppen verkar inte vilja träna? Hoppas det inte blir en svacka nu

;) Du hade tydligen en likadan dag som mig igår!Jag körde också Bröt+Axlar!Axelpasset gick åt skogen….Inte alls roligt*shit*
    Kanske är vi båda trötta i kroppen*känns som så iallafall*
    Ha en bra dag i solen!
    Sj ska jag ut ock gå en sväng*rastlös,hehe!*
    Föresten,din avatar är såååå grymt snygg!Din rygg har verkligen utecklats!:up:
    KEEP IT UPP GIRL//s*

Charlotte_ wrote:
    Det va la inget dåligt pass? :) Känns det inte helt ok så är det kanske lika bra att vila lite, att köra på halvfart ett tag kan få dig att tröttna helt och hållet ju.. :( Kram på dig och ta hand om dig

Bröst går rätt dåligt ju… känns som om jag står totalt stilla!

Jo det blir nog lite vila, vaknade med ont i halsen – lika bra att passa på att ta det lugnt!

Heidi K wrote:
    Synd att du inte har samma gnista som du brukar ha. Men jag tycker du jobbar på riktigt bra ju :) Kanske vila några dagar så du hinner börja sakna träningen. De 2 veckor som vi var förkylda blev vi nästan galna ju :D

Hoppas du kommer på någon lösning! Kramar

Jaa det är tråkigt! Gnistan finns för joggningen, den är skitkul just nu, men jag tycker ju att gymmet är viktigare :

Vaknade med halsont så det blir lite vila, bra tajming!

Kramar :friends:

SUSAN wrote:
    ;) Du hade tydligen en likadan dag som mig igår!Jag körde också Bröt+Axlar!Axelpasset gick åt skogen….Inte alls roligt*shit*
    Kanske är vi båda trötta i kroppen*känns som så iallafall*
    Ha en bra dag i solen!
    Sj ska jag ut ock gå en sväng*rastlös,hehe!*
    Föresten,din avatar är såååå grymt snygg!Din rygg har verkligen utecklats!:up:
    KEEP IT UPP GIRL//s*

Ååh, tack!! Jätteroligt att höra!
    Bilden är faktiskt inte helt ny, men jag gillar den :p

Jag tycker inte jag borde vara trött, har inte tränat för mycket iallafall… men, vaknade med halsont så det kanske var det som lurade? Bra tajming iallafall! ;)

Sjukt tråkigt att vara förkyld, fortfarande ont i halsen och allmänt trött. Inte tränat på flera dagar och det lär inte på några dagar till heller.

Börjar känna mig som en riktig slapptant!! Men jag får mkt gjort på uppsatsen iallafall… :)

Marmeladova wrote:
    Sjukt tråkigt att vara förkyld, fortfarande ont i halsen och allmänt trött. Inte tränat på flera dagar och det lär inte på några dagar till heller.

Börjar känna mig som en riktig slapptant!! Men jag får mkt gjort på uppsatsen iallafall… :)

Du får krya på dig :nod

Marmeladova, denna tråden saknar knäböj!%=&(

Snygg överkropp hittils, dags att satsa på benen också!

mikaelf wrote:

+1
    Marmeladova,du och jag kanske skulle köra ben ihop så det händer något med våra ben:P,pumpa på hårt och puscha varandra,så våra ben blir grymma!
    Hoppas du kryar på dig snart!!Jobbigt för dig!Men bra att du hunnit jobba med uppsatsen!:up: Trevlig helg på dig!Kram//S*

sebbeboy wrote:
    Du får krya på dig :nod

Mm, tack :) Försöker, lever på Bafucin och tar det allmänt lugnt…

mikaelf wrote:

Haha, roligt med en som är uppmärksam!! Jo jag vet, jag kör mycket sällan knäböj. Anledningen är att jag är feg, och har väldigt lätt för att få ont i både ländryggen och övre delen av ryggen. Men jag vet, mina ben skulle må bra av lite böj!!

TACK för komplimangen 😮 Det är ju inte så att jag inte kör ben, men jag började köra ben senare än jag började träna annat, sen så har jag jättelåååånga ben så det tar lång tid innan det händer nåt / syns nåt…

SUSAN wrote:
    +1
    Marmeladova,du och jag kanske skulle köra ben ihop så det händer något med våra ben:P,pumpa på hårt och puscha varandra,så våra ben blir grymma!
    Hoppas du kryar på dig snart!!Jobbigt för dig!Men bra att du hunnit jobba med uppsatsen!:up: Trevlig helg på dig!Kram//S*

Haha, tror inte min kompis släpper mig från benträningen, den är hennes favvo. Men dina ben lär ju komma ifatt snabbt, du kör ju på som satan!! :P

Trevlig helg på dig med! Kramar

Segt att vara förkyld! Hoppas det inte blir så långvarigt…krya på dig! Kramar

Heidi K wrote:
    Segt att vara förkyld! Hoppas det inte blir så långvarigt…krya på dig! Kramar

Tack! Än så länge håller det i sig dock… Fy tusan, men jag tror att det går åt rätt håll nu iallafall :)

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 637 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.