- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 maj, 2007 at 17:36 #856271Anonym anvandareMember
Seeegt – förkylningen is still going strong, snorig som f*n och blir trött för ingenting. Men men, om en vecka åker jag till Barcelona och då blir jag iaf lite brun, trots att jag krymper för varje dag som går!!
22 maj, 2007 at 19:08 #856272Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Seeegt – förkylningen is still going strong, snorig som f*n och blir trött för ingenting. Men men, om en vecka åker jag till Barcelona och då blir jag iaf lite brun, trots att jag krymper för varje dag som går!!Trisst att du är förkyld nu!! Du får kurera dig ordentligt så du är frisk till Barcelona resan iaf. Vad ska du göra där? Vad härligt att åka bort!!
22 maj, 2007 at 19:37 #856273Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Trisst att du är förkyld nu!! Du får kurera dig ordentligt så du är frisk till Barcelona resan iaf. Vad ska du göra där? Vad härligt att åka bort!!Min moster fyller jämnt så det ska bli lite släktträff, perfekt resmål, älskar verkligen den staden!!
22 maj, 2007 at 19:37 #856274Anonym anvandareMemberTrevlig journal, sträckläste en bra bit.
lagom blandning av resultat och kommentarer
lycka till med träningen, tycker vidden på din rygg ser bra ut också
22 maj, 2007 at 22:28 #856275Anonym anvandareMemberSleep83 wrote:Trevlig journal, sträckläste en bra bit.lagom blandning av resultat och kommentarer
lycka till med träningen, tycker vidden på din rygg ser bra ut också
Yey, så skoj med oväntade läsare! Tack så mycket, jag jobbar mycket på ryggen då den bråkar så mycket med mig annars, jag måste bråka tillbaka!
Trevliga journaler är bra
23 maj, 2007 at 07:26 #856276Anonym anvandareMemberHmmm,stackare!Har du fått en massa basskilussker
Hoppas du snart blir frissk igen!!
Åhhh,ska du till barcelona;) bode 12 km därifrån (Salou)men var även där och shoppade år 1990 haha……
Du måste bli kry nu så du är pigg och allert till resan!Kram på dig tjejen!//s*26 maj, 2007 at 11:11 #856277Anonym anvandareMemberIdag ska jag TRÄNA för första gången på jättelänge känns det som Ska bli sjukt nice!! Min pojkvän var sjuk i över 2v alldeles nyss, sen fick han jordens pump när han kom tillbaka, av Kre-alkalynet misstänker jag, så jag hoppas att vila+kre-alkalyn får samma effekt på mig idag
26 maj, 2007 at 16:58 #856278Anonym anvandareMemberJapp första passet på lång tid är check. Men, det gick väl kanske inte super… tungt kändes det, jag känner mig väldigt liten och tanig… skippar att rapportera vikter ett tag, såvida jag inte lyfter nåt jag blir stolt över. Men det händer så sällan nu så det är bara trist
Rygglyft 3 set
Axelpress i maskin 2 lätta set + 3 vanliga set 10kg/axel*10 funkar, men inte mer, fan så svag jag är, och förblir!!
Baksida, liggande i CC, 3 set
Drag mot hakan, 3 set lätta för att mjuka upp trapsen
Stående rodd, fristång, 3 set (+ uppv)
Sittande rodd 3 set
Latsdrag i friviktsmaskin 3 setStretch
Snart pizza :up: Tur att man inte måste tänka på vikten när man ser ut som jag…
27 maj, 2007 at 19:28 #856279Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Japp första passet på lång tid är check. Men, det gick väl kanske inte super… tungt kändes det, jag känner mig väldigt liten och tanig… skippar att rapportera vikter ett tag, såvida jag inte lyfter nåt jag blir stolt över. Men det händer så sällan nu så det är bara tristRygglyft 3 set
Axelpress i maskin 2 lätta set + 3 vanliga set 10kg/axel*10 funkar, men inte mer, fan så svag jag är, och förblir!!
Baksida, liggande i CC, 3 set
Drag mot hakan, 3 set lätta för att mjuka upp trapsen
Stående rodd, fristång, 3 set (+ uppv)
Sittande rodd 3 set
Latsdrag i friviktsmaskin 3 setStretch
Snart pizza :up: Tur att man inte måste tänka på vikten när man ser ut som jag…
:up: Härligt att du är på G igen!
Du ska vara nöjd med ditt pass,tänk på att du varit dålig ett tag nu!
Ibland tar det ju ett tag innan man/kroppen kommer igen….
Mmm,det är lätt smasskigt!!Ha en skön kväll!Hoppas du snart får tillbaka din styrka!Kram//S*27 maj, 2007 at 20:00 #856280Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Härligt att du är på G igen!
Du ska vara nöjd med ditt pass,tänk på att du varit dålig ett tag nu!
Ibland tar det ju ett tag innan man/kroppen kommer igen….
Mmm,det är lätt smasskigt!!Ha en skön kväll!Hoppas du snart får tillbaka din styrka!Kram//S*Mm pizzan satt där den skulle, typ Idag blir det tårta, firar min älskling som fyller 25!
Jo passet tog bra, jag har grym träningsvärk vilket ju är ett bra tecken! Man får ju inte alltid det, på samma sätt, om man kört på bra ett tag. Passet var nog rätt okej faktiskt, fick sänka några vikter men inte så farligt.. det är bara det att jag längtar efter att öka och maxa igen!
Kram!
29 maj, 2007 at 07:20 #856281Anonym anvandareMemberKörde bröst & axlar igår (framsida-utsida dvs). Har fortfarande ingen motivation på gymmet, går runt och ser uttråkad ut Men jag gillar ändå träningsvärken (som jag hade i två dagar efter lördagens ryggträning).
Bänk: 3 set med 12 reps
Lutande hantelflies: 3 set, 10-12 reps
Flies i CC: 3 set, 12 repsHantellyft utåt, armen i vinkel för utsida: 3 set med 12 reps
Nedsjunken i maskinen för övre bröst=framsida axlar: 3 set * 12 reps
Shrugs: 3 set * 12 repsUngefär vanliga vikter blev det, lite lättare.
Nu blir det vila IGEN iom att vi åker till Barcelona inatt – flygbussen går kl 04. Förmodligen blir enda träningen promenader samt att bära runt på små kusinbarn
29 maj, 2007 at 07:45 #856282Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Körde bröst & axlar igår (framsida-utsida dvs). Har fortfarande ingen motivation på gymmet, går runt och ser uttråkad ut Men jag gillar ändå träningsvärken (som jag hade i två dagar efter lördagens ryggträning).Bänk: 3 set med 12 reps
Lutande hantelflies: 3 set, 10-12 reps
Flies i CC: 3 set, 12 repsHantellyft utåt, armen i vinkel för utsida: 3 set med 12 reps
Nedsjunken i maskinen för övre bröst=framsida axlar: 3 set * 12 reps
Shrugs: 3 set * 12 repsUngefär vanliga vikter blev det, lite lättare.
Nu blir det vila IGEN iom att vi åker till Barcelona inatt – flygbussen går kl 04. Förmodligen blir enda träningen promenader samt att bära runt på små kusinbarn
Tycker du är duktig som tar dig till gymmet även fast motivationen inte är på topp:up:
Hoppas ni får det underbart i Barcelona!Tur du har som nu snart kan gå härliga strandpromenader:-) Det är kanske det här du behöver*resa bort*komma bort från vardagen och koppla av lite!Sen kommer du tillbaka FITT FOR FIGHT IGEN!*hoppas*
Ha det nu såååå skönt,bra,trevligt!Var rädd om dig!Kram//S*29 maj, 2007 at 08:48 #856283Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Nu blir det vila IGEN iom att vi åker till Barcelona inatt – flygbussen går kl 04. Förmodligen blir enda träningen promenader samt att bära runt på små kusinbarnVi reser också bort nu. Men vi åker norrut Hoppas ni får det mysigt!:friends:
29 maj, 2007 at 19:01 #856284Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Tycker du är duktig som tar dig till gymmet även fast motivationen inte är på topp:up:
Hoppas ni får det underbart i Barcelona!Tur du har som nu snart kan gå härliga strandpromenader:-) Det är kanske det här du behöver*resa bort*komma bort från vardagen och koppla av lite!Sen kommer du tillbaka FITT FOR FIGHT IGEN!*hoppas*
Ha det nu såååå skönt,bra,trevligt!Var rädd om dig!Kram//S*Tack, jag försöker vara duktig Idag blire inget dock, packa som gäller och somna innan 22
Lätt ska jag försöka komma bort från vardagen, ser massor framemot Barca och min fantastiska släkt!!
29 maj, 2007 at 19:02 #856285Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Vi reser också bort nu. Men vi åker norrut Hoppas ni får det mysigt!:friends:Ja, bila till Finland såg jag nåt om?? Tar lång tid misstänker jag, om ni inte hakar på en färja längs vägen… Men mysigt.. vilken väg tar ni? Hoppas ni också får det jättemysigt!!
KRamar!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.