- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 maj, 2007 at 19:02 #856286Anonym anvandareMember
Har tokig träningsvärk i sidan av magen/revbenen plus hela bröstet idag… Lite vila gör en så otränad att man känner av varje pass! Gött
1 juni, 2007 at 07:28 #856287Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Har tokig träningsvärk i sidan av magen/revbenen plus hela bröstet idag… Lite vila gör en så otränad att man känner av varje pass! GöttTräningsvärk,Mmmmmm gött!Då vet man att man jobbat hårt.hehe!!:emo-thumb .
Keep It Upp Girl!:aggresiv:
Hoppas du får en skön helg!!Kram//s*7 juni, 2007 at 10:39 #856288Anonym anvandareMemberBarca var helt underbart fantastiskt, precis som jag kunde drömma om innan!! Vädret är ju inte så illa här hemma heller Har dock inte återhämtat mig alls, känner mig fullständigt utslagen och mer sugen på öl än på träning. Måste bli ändring på det, annars kommer jag ju gå in i väggen alternativt få ölmage
Tanken är att åka och träna strax, ska bara peppa mig lite först… försöker fundera ut nytt träningsschema också, har ju blivit så oinspirerad på slutet så jag tänkte försöka ändra lite. Tips från min darling är mer löpning (eftersom det är så roligt just nu) samt mindre styrka men att köra inriktat på basövningar. Läste nånstans om att utgå ifrån rörelsemönster istället för muskelgrupper, dvs köra drag mot kroppen, press från kroppen, etc. Tål att tänka på…
7 juni, 2007 at 11:16 #856289Anonym anvandareMemberHelloooooooooo!Härligt att höra ifrån dig igen:up: Hoppas du haft det underbart,och badat lite med!
Hmmmm,näää nu får du skärpa till dig,ingen Öl mage här inte:nono:
Låter som en mycket bra ide`att ändra ditt schema lite så du får tillbaka din motivation!
Kom igen nu bruden,det här fixar du!!
Lägg nu på ditt krut,fram med villjan+motivationen!så kan du unna dig en öl på lördagen *lördags belöning*
Kör på nu..Jag har koll på dig!Kram//s*7 juni, 2007 at 21:33 #856290Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Helloooooooooo!Härligt att höra ifrån dig igen
Hoppas du haft det underbart,och badat lite med!
Hmmmm,näää nu får du skärpa till dig,ingen Öl mage här inte
Låter som en mycket bra ide`att ändra ditt schema lite så du får tillbaka din motivation!
Kom igen nu bruden,det här fixar du!!
Lägg nu på ditt krut,fram med villjan+motivationen!så kan du unna dig en öl på lördagen *lördags belöning*
Kör på nu..Jag har koll på dig!Kram//s*UNDERBART att någon håller lite koll! :friends:
Nej jag vill aldrig ha ölmage, här ska tränas!! Om inte annat så svettas man ju bort allting nu…
7 juni, 2007 at 21:38 #856291Anonym anvandareMemberHade tänkt köra både ben och armar för att testa lite nytt, i kampen om motivationen. Men det gick sådär, svårt att helt plötsligt köra halva kroppen!
Knäböj:
6 set, gick från 20kg till 60kg och neråt igen. 60 kg med kasst utförande, kände på vikten. Klen är jag, skyller på att jag har besökt gymmet max 5 ggr senaste månaden, typ.Hacklift:
40kg * 14, 12, 10 repsBicepscurl med stång, parallellt grepp:
4 set, 12 reps i varje och 20 kg, sen 15 kgBamsecurl i CC:
15kg/arm, 3 set med 12-10 i varjeVärmen tog totalt kol på mig, orkade inte triceps helt enkelt. Svettades floder trots att jag i princip var själv på gymmet, drack dryga litern :emo-thumb
8 juni, 2007 at 07:29 #856292Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Hade tänkt köra både ben och armar för att testa lite nytt, i kampen om motivationen. Men det gick sådär, svårt att helt plötsligt köra halva kroppen!Knäböj:
6 set, gick från 20kg till 60kg och neråt igen. 60 kg med kasst utförande, kände på vikten. Klen är jag, skyller på att jag har besökt gymmet max 5 ggr senaste månaden, typ.Hacklift:
40kg * 14, 12, 10 repsBicepscurl med stång, parallellt grepp:
4 set, 12 reps i varje och 20 kg, sen 15 kgBamsecurl i CC:
15kg/arm, 3 set med 12-10 i varjeVärmen tog totalt kol på mig, orkade inte triceps helt enkelt. Svettades floder trots att jag i princip var själv på gymmet, drack dryga litern :emo-thumb
Bra jobbat tjejen,bra att du tog dig dit!:up:
Jag vet hur jobbigt det var igår på gymmet,såååå varmt.Därför försöker jag dom dagar som går att åka ner tidigt på morgonen innan värsta värmen kommer!
Som sagt,bra att du kommit igång,fortsätt nu så ska du se att allt blir bra igen*kan ju ta ett tag*Ha en skön helg!Kram//S*8 juni, 2007 at 09:17 #856293Anonym anvandareMemberSusan: tack! ska försöka hålla uppe, men samtidigt lyssna på motivationen
Jag har bisarr träningsvärk i låren idag. Började redan igår kväll! Känns gööööött!!
8 juni, 2007 at 19:28 #856294Anonym anvandareMemberJag körde överkropp idag i typ 40-gradig hetta. Fy tusan. Synd att jag inte har nåt kaloriöverflöd att svettas bort – isf hade jag varit nöjd
Enligt ”rörelsemönstermetoden”:
Axelpress – push
4 set, 2 i smith och två med hantlar. Gick skit som vanligt, alldeles för svag där!
Latsdrag – pull
6 set varav två var lite lättare och tre tyngre än vanligt
Plana hantelpressar – push
4 set, sjukt svag var jag 👿
Sittande rodd – pull
3 set – jobbish nu!!Sen två övningar till. Den första, ”svinga bänkstången från ena sidan till andra med raka armar”, stången står på golvet alltså. Bra för hela överkroppen känns det som. Sen Shrugs där jag försökte att även dra bak axlarna i toppläget för trapsen.
Sjukt svettig! Har tryckt elva sushibitar nu iallafall
8 juni, 2007 at 23:35 #856295Anonym anvandareMemberDaah, jag har sån sjuk träningsvärk i benen, kan knappt böja mig ner!! Ser roligt ut misstänker jag
9 juni, 2007 at 01:22 #856296Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Daah, jag har sån sjuk träningsvärk i benen, kan knappt böja mig ner!! Ser roligt ut misstänker jagSå skall det låta :up: ett perfekt tecken på att man tagit i hårt på gymmet :emo-thumb
Lycka till med allt
9 juni, 2007 at 06:02 #856297Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:Så skall det låta :up: ett perfekt tecken på att man tagit i hårt på gymmet :emo-thumbLycka till med allt
+1:P Exakt!
Bra jobbat!Hoppas du får en skön helg//S*9 juni, 2007 at 11:00 #856298Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:+1:P Exakt!
Bra jobbat!Hoppas du får en skön helg//S*Haha, ja helgen blir nog fin – en aning slö med tanke på värmen men det är skönt också
9 juni, 2007 at 11:01 #856299Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:Så skall det låta :up: ett perfekt tecken på att man tagit i hårt på gymmet :emo-thumbLycka till med allt
Haha, ja verkligen, den har inte släppt kan jag säga (iof bara 2 dar sen så det kan ju säkert sitta i två dagar till!). Jobbigt när man är på affärer och liknande bland folk och inte kan ta nåt ur nedersta hyllan utan att stånka lite :p
12 juni, 2007 at 12:55 #856300Anonym anvandareMemberTränade idag på förmiddagen. Har tänkt träna några dagar nu utan att orka alls, det är för varmt för mig. Jag svettas konstant, och det är minst lika varmt inne som ute. Skönt men inte träningsoptimalt – för mig. Masade mig iväg idag iaf som sagt, och det var skoj!
Triceps
Stångpress, liggande
2 set uppv.
5 set, från 20-25 kg, 25kg*9 reps = PB!1 set dips mellan bänkar
3 set pulldown med rep i cc, stående på knä – lätta vikter
Baksida lår
Finnen, 3 setLiggande lårcurl, 3 set
Mage och stretch
Hade jag haft ett privat gym hade jag tränat i underkläder – svett!!!!!!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.