Ännu en träningsjournal

Home Forums Dagböcker Ännu en träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 637 total)
  • Author

Var är du tjejen? Slutat träna?:D Evigheter sen jag var in här nu, datorn har varit sönder :frust:

Marmeladova wrote:
    Tränade idag på förmiddagen. Har tänkt träna några dagar nu utan att orka alls, det är för varmt för mig. Jag svettas konstant, och det är minst lika varmt inne som ute. Skönt men inte träningsoptimalt – för mig. Masade mig iväg idag iaf som sagt, och det var skoj!

Triceps
    Stångpress, liggande

2 set uppv.
    5 set, från 20-25 kg, 25kg*9 reps = PB!

1 set dips mellan bänkar

3 set pulldown med rep i cc, stående på knä – lätta vikter

Baksida lår
    Finnen, 3 set

Liggande lårcurl, 3 set

Mage och stretch

Hade jag haft ett privat gym hade jag tränat i underkläder – svett!!!!!!!!

Bra pass tjejen!Bra att du kom iväg!
    Finnen:emo-thumb
    Håller med dig ang privat gym!:P Vissa dagar är bara sååååååååå svettiga!Hoppas du får en skön helg!Kram//S*

Oj, oj här var det längesedan man var.. Förstår vad du menar med att det är för varmt för att träna, jag har hittat ett perfekt gym här med öppettider 24/7 och en riktigt bra AC. Du är välkommen hit :) Nu började det iaf bli lite svalare så jag hoppas få se att du tar i som vanligt ;)
    kramar på dig

Heidi K wrote:
    Var är du tjejen? Slutat träna?:D Evigheter sen jag var in här nu, datorn har varit sönder :frust:

Ja man kan faktiskt undra, inte många kilon lyfta i slutet! Förklaring: först 2v förkylning, sen träning 2 pass, sen Barcelona 5 dagar(+ 3 dar fest efter…), sen lite träning igen, nu har jag varit i Värmland i 5 dagar.

Kul att du tittar in iallafall, ska göra mitt bästa för att inte tappa alltför mkt! Om 2v är det ”semester i 2v, då blir det nog slappt igen, sedan är jag förhoppningsvis tillbaka igen! :|

Hur går det själv?

SUSAN wrote:
    Bra pass tjejen!Bra att du kom iväg!
    Finnen:emo-thumb
    Håller med dig ang privat gym!:P Vissa dagar är bara sååååååååå svettiga!Hoppas du får en skön helg!Kram//S*

Jepp, har haft det bra, varit i Säffle 5 dagar med pojkvännen, hos hans familj. Mysigt, men slappt!

Charlotte_ wrote:
    Oj, oj här var det längesedan man var.. Förstår vad du menar med att det är för varmt för att träna, jag har hittat ett perfekt gym här med öppettider 24/7 och en riktigt bra AC. Du är välkommen hit :) Nu började det iaf bli lite svalare så jag hoppas få se att du tar i som vanligt ;)
    kramar på dig

Ja det hoppas jag med! Ska försöka ta mig i kragen nu, men jag har varit borta massor, och sen har motivationen trytit också… Är du i Skåne över sommaren?

Marmeladova wrote:
    Ja man kan faktiskt undra, inte många kilon lyfta i slutet! Förklaring: först 2v förkylning, sen träning 2 pass, sen Barcelona 5 dagar(+ 3 dar fest efter…), sen lite träning igen, nu har jag varit i Värmland i 5 dagar.

Kul att du tittar in iallafall, ska göra mitt bästa för att inte tappa alltför mkt! Om 2v är det ”semester i 2v, då blir det nog slappt igen, sedan är jag förhoppningsvis tillbaka igen! :|

Hur går det själv?

Lite som hos oss..förkylning+resa, men nu är vi tillbaka igen. Känns att man tappat lite, sånt som var relativt lätt innan är tungt nu :D Men man kommer ganska snabbt tillbaka känns det som. Hoppas du får en trevlig semester!

Hallå tjejen!
    Hur är läget här då?Hoppas du är nere och tränar även fast värmen är jobbig!
    Uppdatering tack!!:read: //s*

SUSAN wrote:
    Hallå tjejen!
    Hur är läget här då?Hoppas du är nere och tränar även fast värmen är jobbig!
    Uppdatering tack!!:read: //s*

Hallå där! Tränar sporadiskt… motivationen är sådär, dessutom har det varit mycket tid borta från LKP senaste tiden, och mycket annat som stjäl tid (uppsats, jobb, ”skolavslutning” etc…)

Men körde lite överkropp alldeles nyss, uppdatering om några minuter!

(sprang en sväng igår förresten, en kort sväng, kanske 2km, under en promenad)[/b]

Körde lite överkropp alldeles nyss. Det blev:
    2 övningar för ryggen, rodd och latsdrag i friviktsmaskiner – gillar dem!!
    2 övningar för axlarna: axelpress i friviktsmaskin och nån hantelövning
    1 övning för bröst
    + rygglyft

Märks tydligt att jag har tränat och ätit dåligt den senaste tiden, inga framsteg här inte! Iof, jag var ganska nöjd med uthålligheten idag. kanske berodde på de två bitarna tårta jag ätit under dagen… (fyllde år igår, tårta över )

Funderar på att börja köra på World Class istället, de har ett bra erbjudande om man tecknar innan 31 juli, 2400:- för ett helt år – dvs man betalar inte för sommarmånaderna. Då ingår 4 träffar med en PT och man får rabatt på massage etc. Trivs egentligen kanon på Citygymmet men omväxling förnöjer. Dessutom är jag lite trött på sunkiga toaletter och killar som tränar barfota!

Marmeladova wrote:
    (sprang en sväng igår förresten, en kort sväng, kanske 2km, under en promenad)[/b]

Körde lite överkropp alldeles nyss. Det blev:
    2 övningar för ryggen, rodd och latsdrag i friviktsmaskiner – gillar dem!!
    2 övningar för axlarna: axelpress i friviktsmaskin och nån hantelövning
    1 övning för bröst
    + rygglyft

Märks tydligt att jag har tränat och ätit dåligt den senaste tiden, inga framsteg här inte! Iof, jag var ganska nöjd med uthålligheten idag. kanske berodde på de två bitarna tårta jag ätit under dagen… (fyllde år igår, tårta över )

Funderar på att börja köra på World Class istället, de har ett bra erbjudande om man tecknar innan 31 juli, 2400:- för ett helt år – dvs man betalar inte för sommarmånaderna. Då ingår 4 träffar med en PT och man får rabatt på massage etc. Trivs egentligen kanon på Citygymmet men omväxling förnöjer. Dessutom är jag lite trött på sunkiga toaletter och killar som tränar barfota!

Härligt att se att du kör på!
    Hmm,synd att motivationen inte är på topp!Kanske för att du haft mycket att göra!
    Ett stort Grattis i efterskott tjejen:friends:
    Du måste ÄTA ordentligt,inte slarva med maten!:nono:
    Men hörrö du,varför kan du inte komma ner till oss på Gymbolaget?
    Grymt bättre än Worldclass,hehe!
    Hmmm,kör dom barfota?Aj,Aj om dom tappar hantlar!
    Hoppas du får en underbar Midsommar!Kram//s*

SUSAN wrote:
    Härligt att se att du kör på!
    Hmm,synd att motivationen inte är på topp!Kanske för att du haft mycket att göra!
    Ett stort Grattis i efterskott tjejen:friends:
    Du måste ÄTA ordentligt,inte slarva med maten!:nono:
    Men hörrö du,varför kan du inte komma ner till oss på Gymbolaget?
    Grymt bättre än Worldclass,hehe!
    Hmmm,kör dom barfota?Aj,Aj om dom tappar hantlar!
    Hoppas du får en underbar Midsommar!Kram//s*

Nja, lite av grejen är att min rygg nog skulle behöva lite pilatespass och så! Finns ju en hel del sånt på worldclass…

Ja, och barfota är ju faktiskt lite småsnuskigt också – fotsvamp!!

TACK för grattis :)

Körde lite armträning förut, rätt nice pass faktiskt!

Smal bänk i smith:
    uppvärmning + 4 set (på 12-10 reps)
    Pushdown i CC, vinklad stång
    5 set (12 reps i varje)
    Hantelcurl:
    11 kg’s, 12 reps * 3 set PB i reps där! Lite förvånad över den uthålligheten =)
    Bamsecurl på knä i CC
    10kg/arm * 15, 15kg/arm*12 * 2 set

3 set lutande situps

Imorgon verkar det bli skärgården, förhoppningsvis blir det ett benpass på söndag. På måndag ska jag på koppmassage, blir förmodligen lite vila efter det…

Marmeladova wrote:
    Körde lite armträning förut, rätt nice pass faktiskt!

Smal bänk i smith:
    uppvärmning + 4 set (på 12-10 reps)
    Pushdown i CC, vinklad stång
    5 set (12 reps i varje)
    Hantelcurl:
    11 kg’s, 12 reps * 3 set PB i reps där! Lite förvånad över den uthålligheten =)
    Bamsecurl på knä i CC
    10kg/arm * 15, 15kg/arm*12 * 2 set

3 set lutande situps

Imorgon verkar det bli skärgården, förhoppningsvis blir det ett benpass på söndag. På måndag ska jag på koppmassage, blir förmodligen lite vila efter det…

Bra jobbat tjejen!:up: Grattis till PB!(måste kännas nice)
    Hoppas du får en trevlig MidsommarAfton!Och ha det såååå skönt på massagen på Måndag!Kram//s*

SUSAN wrote:
    Bra jobbat tjejen!:up: Grattis till PB!(måste kännas nice)
    Hoppas du får en trevlig MidsommarAfton!Och ha det såååå skönt på massagen på Måndag!Kram//s*

Haha, är något övertygad om att det kommer vara mer smärta än skönt på massagen – dessutom lär jag ha blåa ringar över hela ryggen :| Men kanske skönt efteråt?

PB känns nice, det var läääänge sen nu!

Trevlig midsommar till dig med! Synd att det vräker ner bara…
    Kram

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 637 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.