Ännu en träningsjournal

Home Forums Dagböcker Ännu en träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 637 total)
  • Author

Har precis varit ute och sprungit 5 km! Skönt, det var länge sen pga olika saker. I fredags var vi i skärgården utanför sthlm och besökte lite vänner, de flesta av dem var riktiga löp-freaks, vilket inspirerade mycket! Men det var tungt idag, efter en helg med mycket alkohol och konstig mat. Tog mig runt femman som sagt, men efter 4,2 var jag beredd att ge upp. Efter varvet måste jag ha varit helt blå i ansiktet, herregud så hett det var! Tur att jag är envis =)

Marmeladova wrote:
    Har precis varit ute och sprungit 5 km! Skönt, det var länge sen pga olika saker. I fredags var vi i skärgården utanför sthlm och besökte lite vänner, de flesta av dem var riktiga löp-freaks, vilket inspirerade mycket! Men det var tungt idag, efter en helg med mycket alkohol och konstig mat. Tog mig runt femman som sagt, men efter 4,2 var jag beredd att ge upp. Efter varvet måste jag ha varit helt blå i ansiktet, herregud så hett det var! Tur att jag är envis =)

Bra jobbat!Bra att du är envis tjejen:emo-thumb
    Förstår att det blev tungt dagen efter,hehe!
    Hoppas du hade en trevlig MidsommarAfton!
    Jag drar på sem på Onsdag morgon i 2 veckor,så jag hoppas att du sköter dig när jag är borta!(kommer att kolla in här då och då ändå:P )
    Ha det så bra sålänge!Och du,kör på nu!Du gör det kanon bra bara du vill!
    Take Care sålänge!Kram//S*

SUSAN wrote:
    Bra jobbat!Bra att du är envis tjejen:emo-thumb
    Förstår att det blev tungt dagen efter,hehe!
    Hoppas du hade en trevlig MidsommarAfton!
    Jag drar på sem på Onsdag morgon i 2 veckor,så jag hoppas att du sköter dig när jag är borta!(kommer att kolla in här då och då ändå:P )
    Ha det så bra sålänge!Och du,kör på nu!Du gör det kanon bra bara du vill!
    Take Care sålänge!Kram//S*

Åh tack! Skönt att höra lite pepping, och bra att du tittar in här – journalen/dagboken är inte så välläst nuförtiden!

Ja det var sjukt tungt, igår kväll trodde jag att min rumpa skulle gå sönder, låg på en värmekudde för att värma lite… :| Idag känns det helt okej dock!

Ha en supertrevlig semester (kommer inte ihåg vart du ska, har för mig att jag har läst nåt om det?) och träna inte för mkt utan ät upp dig ordentligt!!
    Kram!

Har fått koppmassage idag. Man får koppar på ryggen och luften pumpas ur dem, så att det bildas ett vakuum vilket suger ur kroppens slaggprodukter. Kopparna blev, seriöst, smutsiga av slagget!! Snusk :P Jag ser helt misshandlad ut på ryggen, jämnblå med extra blåa bölder där kopparna har suttit. Måste lägga in den bilden nån gång när jag sitter vid egen dator! Men, killen fick bort min 2 månader gamla knut, och jag blev mjuk i axlarna och ryggen, naajs! Synd att man knappt kan visa hud i sommar bara, det lär sitta kvar ett tag, dessutom ska jag tillbaka om några veckor…

Marmeladova wrote:
    Har fått koppmassage idag. Man får koppar på ryggen och luften pumpas ur dem, så att det bildas ett vakuum vilket suger ur kroppens slaggprodukter. Kopparna blev, seriöst, smutsiga av slagget!! Snusk :P Jag ser helt misshandlad ut på ryggen, jämnblå med extra blåa bölder där kopparna har suttit. Måste lägga in den bilden nån gång när jag sitter vid egen dator! Men, killen fick bort min 2 månader gamla knut, och jag blev mjuk i axlarna och ryggen, naajs! Synd att man knappt kan visa hud i sommar bara, det lär sitta kvar ett tag, dessutom ska jag tillbaka om några veckor…

Låter som att jag skulle behöve en sån massage:P
    Men inte bra att du ser misshandlad ut Lägg ut bildertack,hehe!
    Hmmm,var sån massage dyr?
    Jag ska till Turkiet så jag ska unna mig massage flera/många ggr där nere för det är sååååå billigt!Ta hand om dig nu vännen!Och kör på nu på gymmet!Kram//s*

Såhär ser jag ut för tillfället. Superkul att gå på gymmet i linne, folk måste ha funderat :

Sedärja, bilden ser otroligt konstig ut, den är flammig och så, det är blåmärkena som hör till men inte vågorna av färg.. typ.

Tränade hur som helst idag också!

Sittande rodd: uppvärmning + fyra set, 17,5 kg/sida, 12 reps per set
    Stående rodd: uppvärmning + fyra set, 40kg, 12 reps per set
    Axelpress: uppvärmning + 4 set, 10 kg, 7,5kg per sida, 10-8 reps per set
    Hantellyft för bak+utsida: fyra set, 12 reps per set

Kändes nice! Nu kollar jag på Allsång =)

Kul med mer träningsfolk från Linkan. Vilket gym kör du på?

Vad tyckte du om koppmassagen så här i efterhand?

Ogge wrote:
    Kul med mer träningsfolk från Linkan. Vilket gym kör du på?

Vad tyckte du om koppmassagen så här i efterhand?

Kör på Citygymmet men funderar på Worldclass, vore skoj med lite omväxling… =) Du?

Koppmassagen var faktiskt riktigt bra, jag är nöjd! Visserligen är jag ju fortfarande rätt mörbultad, så det är lite svårt att känna, men knuten som hade suttit i två mån är borta, vilket ingen lyckats med förut. Han hade också en del konkreta tips på stretching etc, kändes allmänt bra och vettigt. Det var btw worldclass jag fick massagen på..

Marmeladova wrote:
    Kör på Citygymmet men funderar på Worldclass, vore skoj med lite omväxling… =) Du?

Koppmassagen var faktiskt riktigt bra, jag är nöjd! Visserligen är jag ju fortfarande rätt mörbultad, så det är lite svårt att känna, men knuten som hade suttit i två mån är borta, vilket ingen lyckats med förut. Han hade också en del konkreta tips på stretching etc, kändes allmänt bra och vettigt. Det var btw worldclass jag fick massagen på..

Jag kör på Gymbolaget.

Anledningen till att jag frågade var ett en polare testade sugkopparna och det hjälpte inte ett dyft. Det enda som hände var att han såg ut som om han hade blivit attackerad utav kraken.

Ogge wrote:
    Jag kör på Gymbolaget.

Anledningen till att jag frågade var ett en polare testade sugkopparna och det hjälpte inte ett dyft. Det enda som hände var att han såg ut som om han hade blivit attackerad utav kraken.

Aha, ja, det är väl individuellt, jag gillade det, inte hur det ser ut nu dock men det känns annorlunda :)

Marmeladova wrote:
    Såhär ser jag ut för tillfället. Superkul att gå på gymmet i linne, folk måste ha funderat :

Sedärja, bilden ser otroligt konstig ut, den är flammig och så, det är blåmärkena som hör till men inte vågorna av färg.. typ.

Men HERREGUD så det ser ut!*stackare*
    Hoppas det hjäpte/hjälper med tanke på hur det ser ut!*hoppas det inte gör ont*
    Ja folk kan ju undra?:D Men det går säkert bort snart!Sj ska jag unna mig massor massage i Turkiet!Dom är sååå duktiga+billiga:up: Ha det sååååå bra nu så hörs vi snart igen!Kör på nu tjejen!Kram//S*

SUSAN wrote:
    Men HERREGUD så det ser ut!*stackare*
    Hoppas det hjäpte/hjälper med tanke på hur det ser ut!*hoppas det inte gör ont*
    Ja folk kan ju undra?:D Men det går säkert bort snart!Sj ska jag unna mig massor massage i Turkiet!Dom är sååå duktiga+billiga:up: Ha det sååååå bra nu så hörs vi snart igen!Kör på nu tjejen!Kram//S*

Haha, ja det hjälpte faktiskt, får se om ett par dagar hur det känns det då, när det har lagt sig lite mer! Det gör ont om jag petar på blåmärkena, men inte annars :) Ja, unna dig massage i Turkiet, det är ju kanon med lite billig lyx :D

Bra jobbat! Kör hårt! /J.

ujujuj, det var värst vilka märken det bidde från koppmassagen… Låter spännande kanske något man borde testa…

Ha det gött

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 637 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.