Ännu en träningsjournal

Home Forums Dagböcker Ännu en träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 637 total)
  • Author
    Clara.D wrote:
    ujujuj, det var värst vilka märken det bidde från koppmassagen… Låter spännande kanske något man borde testa…

Ha det gött

Ja testa det, om du behöver det alltså, det är nice!

Kom precis hem från 5 kilometer löpning i skogen. Skönt! Gick lättare än sist, har väl haft något nyttigare dagar nu än i helgen så det är väl inte så konstigt kanske. Inga problem att klara av längden iallafall. Nu ska jag packa det sista, duscha, käka lunch och sätta mig i bilen till Säffle! Vänern och Värmland :D

Efter 5 dar (eller nåt sånt) i Säffle med flyttning (bära möbler och bokkartonger fram o tillbaka) så är jag (vi) nu i Sundsvall. Sprang igår 2 varv runt Sidsjön, bör vara 6,2km, det gick kanon och jag är nöjd!!

Även idag lite löpning, uppvärmning plus springa uppför en en bit av en slalombacke, samt lite utfall uppför backen också. Känns great nu, mer styrka i det än i löpningen =)

Härligt när det flyter på med löpningen va:emo-thumb

I loooooove it!!!

Ska du tävla?

Denicé wrote:
    Härligt när det flyter på med löpningen va:emo-thumb

I loooooove it!!!

Ska du tävla?

Oj, näe, jag hade aldrig sprungit längre än 4 km förrän i våras, är inte alls tränad för löpning. Men helt plötsligt är det jätteskoj och då är det ju bara att köra på! särskilt när man är på semester och inte har tillgång till gym :)

Hela helgen tillbringades hos pappa = ingen tid till löpning. Tillbaka hos mamma idag och har precis kommit hem från löpning i spöregnet. Det blev en kort runda, 3,2 km, pga. regnet. IStället speedade vi på lite mer och tog ut stegen, skönt!

Mera löpning. Först 3,1 km lite högre tempo. Kändes tungt, förmodligen en blandning av tungt väder, löpning igår och kass inställning. Efter det körde vi intervall i 3.1 km, 4 lykstolpar ”kuta” och 2 lyktstolpar gå. Sjukt tungt, det känns myycket i baksida lår. Sen hoppade jag i vattnet!! Dvs. sammanlagt tog jag mig runt 6.2 km i varierat tempo!

Bra jobbat! Keep up the good spirit! /J.

superberggren wrote:
    Bra jobbat! Keep up the good spirit! /J.

Tackar! Jag försöker, lite euforisk efter att första gången i mitt liv uppskatta löpning :) Om en vecka är jag tillbaka i lkp, då blir det mera gym!

Vad duktig du är tjejen!:up:
    Hoppas allt är bra med dig!
    Boka snart in ett pass med mig!:up: När du har tid och lust!Många kramar//s*

SUSAN wrote:
    Vad duktig du är tjejen!:up:
    Hoppas allt är bra med dig!
    Boka snart in ett pass med mig!:up: När du har tid och lust!Många kramar//s*

Ja det blev en del löpning på ledigheten – vad gör man när det är låångt till gymmen? Hoppas du hade det underbart i Turkiet med sol och åtminstone lite vila ;)

Wiie, äntligen har jag varit på gymmet. Vilan har blivit aaaalldeles för lång, men jag får trösta mig med att jag åtminstone tar kortare vila för varje sommar som går (eftersom jag är kortare tid ”hemma” hos mamma/pappa varje sommar).

Det blev ett armpass på WORD CLASS, hade ett ”prova på-kort” så jag testade det. Jag gillar det stället faktiskt, det är snyggt och det räcker en del. Inga 100-kgs-hantlar men det är inte så aktuellt för min del, så who cares…

Iaf, en liten mjukstart:
    hantelcurl: 11 kg * 10-12 * 3 set
    Preachers curl, 4 set

Dips, med avlastning, 4 set
    French press, 3 set

Tusan så svag jag är!! :|

Är ensam i lägenheten (och stan) ett tag framöver, har tänkt träna så mkt jag orkar (inte så mkt mao) samt göra allt jag sällan annars orkar… typ städa.

Hahaaaa, låter som du trvis rätt bra i lkp:-) och ensam nu ett tag oxå. passa på att njut, man vet aldrig när man blir ensam nästa gång. för mig är singel livet de bästa som hänt …. hahaaaa… egoisen bara växer!
    Ha en grym vecka, hoppas solen skiner på dig. och löpträna som fasen! KRAM/J.

superberggren wrote:
    Hahaaaa, låter som du trvis rätt bra i lkp:-) och ensam nu ett tag oxå. passa på att njut, man vet aldrig när man blir ensam nästa gång. för mig är singel livet de bästa som hänt …. hahaaaa… egoisen bara växer!
    Ha en grym vecka, hoppas solen skiner på dig. och löpträna som fasen! KRAM/J.

Hej! Jadå, I like it here, men mindre nu när alla mina klasskompisar flyttar upp till sthlm. Vi har tagit examen och endast jag har fått jobb här! Tur att det bara är ett år, jag är sugen på sthlm nu….

Visst är det nice att vara själv ibland! Men jag saknar Björn, jag åker till honom lagom till Torgfesten iallafall :) ;)

Ska löpträna, jag lovar :p

Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 637 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.