- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 juni, 2007 at 11:27 #856331Anonym anvandareMemberClara.D wrote:ujujuj, det var värst vilka märken det bidde från koppmassagen… Låter spännande kanske något man borde testa…
Ha det gött
Ja testa det, om du behöver det alltså, det är nice!
28 juni, 2007 at 11:30 #856332Anonym anvandareMemberKom precis hem från 5 kilometer löpning i skogen. Skönt! Gick lättare än sist, har väl haft något nyttigare dagar nu än i helgen så det är väl inte så konstigt kanske. Inga problem att klara av längden iallafall. Nu ska jag packa det sista, duscha, käka lunch och sätta mig i bilen till Säffle! Vänern och Värmland
4 juli, 2007 at 14:15 #856333Anonym anvandareMemberEfter 5 dar (eller nåt sånt) i Säffle med flyttning (bära möbler och bokkartonger fram o tillbaka) så är jag (vi) nu i Sundsvall. Sprang igår 2 varv runt Sidsjön, bör vara 6,2km, det gick kanon och jag är nöjd!!
4 juli, 2007 at 22:28 #856334Anonym anvandareMemberÄven idag lite löpning, uppvärmning plus springa uppför en en bit av en slalombacke, samt lite utfall uppför backen också. Känns great nu, mer styrka i det än i löpningen
5 juli, 2007 at 12:06 #856335Anonym anvandareMemberHärligt när det flyter på med löpningen va:emo-thumb
I loooooove it!!!
Ska du tävla?
5 juli, 2007 at 14:03 #856336Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Härligt när det flyter på med löpningen va:emo-thumbI loooooove it!!!
Ska du tävla?
Oj, näe, jag hade aldrig sprungit längre än 4 km förrän i våras, är inte alls tränad för löpning. Men helt plötsligt är det jätteskoj och då är det ju bara att köra på! särskilt när man är på semester och inte har tillgång till gym
9 juli, 2007 at 16:21 #856337Anonym anvandareMemberHela helgen tillbringades hos pappa = ingen tid till löpning. Tillbaka hos mamma idag och har precis kommit hem från löpning i spöregnet. Det blev en kort runda, 3,2 km, pga. regnet. IStället speedade vi på lite mer och tog ut stegen, skönt!
10 juli, 2007 at 19:10 #856338Anonym anvandareMemberMera löpning. Först 3,1 km lite högre tempo. Kändes tungt, förmodligen en blandning av tungt väder, löpning igår och kass inställning. Efter det körde vi intervall i 3.1 km, 4 lykstolpar ”kuta” och 2 lyktstolpar gå. Sjukt tungt, det känns myycket i baksida lår. Sen hoppade jag i vattnet!! Dvs. sammanlagt tog jag mig runt 6.2 km i varierat tempo!
10 juli, 2007 at 19:53 #856339Anonym anvandareMemberBra jobbat! Keep up the good spirit! /J.
10 juli, 2007 at 20:17 #856340Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Bra jobbat! Keep up the good spirit! /J.Tackar! Jag försöker, lite euforisk efter att första gången i mitt liv uppskatta löpning Om en vecka är jag tillbaka i lkp, då blir det mera gym!
14 juli, 2007 at 08:02 #856341Anonym anvandareMemberVad duktig du är tjejen!:up:
Hoppas allt är bra med dig!
Boka snart in ett pass med mig!:up: När du har tid och lust!Många kramar//s*15 juli, 2007 at 17:44 #856342Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Vad duktig du är tjejen!:up:
Hoppas allt är bra med dig!
Boka snart in ett pass med mig!:up: När du har tid och lust!Många kramar//s*Ja det blev en del löpning på ledigheten – vad gör man när det är låångt till gymmen? Hoppas du hade det underbart i Turkiet med sol och åtminstone lite vila
16 juli, 2007 at 20:20 #856343Anonym anvandareMemberWiie, äntligen har jag varit på gymmet. Vilan har blivit aaaalldeles för lång, men jag får trösta mig med att jag åtminstone tar kortare vila för varje sommar som går (eftersom jag är kortare tid ”hemma” hos mamma/pappa varje sommar).
Det blev ett armpass på WORD CLASS, hade ett ”prova på-kort” så jag testade det. Jag gillar det stället faktiskt, det är snyggt och det räcker en del. Inga 100-kgs-hantlar men det är inte så aktuellt för min del, så who cares…
Iaf, en liten mjukstart:
hantelcurl: 11 kg * 10-12 * 3 set
Preachers curl, 4 setDips, med avlastning, 4 set
French press, 3 setTusan så svag jag är!!
Är ensam i lägenheten (och stan) ett tag framöver, har tänkt träna så mkt jag orkar (inte så mkt mao) samt göra allt jag sällan annars orkar… typ städa.
16 juli, 2007 at 20:49 #856344Anonym anvandareMemberHahaaaa, låter som du trvis rätt bra i lkp:-) och ensam nu ett tag oxå. passa på att njut, man vet aldrig när man blir ensam nästa gång. för mig är singel livet de bästa som hänt …. hahaaaa… egoisen bara växer!
Ha en grym vecka, hoppas solen skiner på dig. och löpträna som fasen! KRAM/J.16 juli, 2007 at 21:34 #856345Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Hahaaaa, låter som du trvis rätt bra i lkp:-) och ensam nu ett tag oxå. passa på att njut, man vet aldrig när man blir ensam nästa gång. för mig är singel livet de bästa som hänt …. hahaaaa… egoisen bara växer!
Ha en grym vecka, hoppas solen skiner på dig. och löpträna som fasen! KRAM/J.Hej! Jadå, I like it here, men mindre nu när alla mina klasskompisar flyttar upp till sthlm. Vi har tagit examen och endast jag har fått jobb här! Tur att det bara är ett år, jag är sugen på sthlm nu….
Visst är det nice att vara själv ibland! Men jag saknar Björn, jag åker till honom lagom till Torgfesten iallafall
Ska löpträna, jag lovar :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.