- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 juli, 2007 at 04:41 #856346Anonym anvandareMember
Bra att du sköter dig!
KUL att dukikar upp på torgfesten, kanske kan ta ett pass. Min sista helg hemma sen drar jag döer över. fått jobb utanför borås. ska bli så KUL!
Hör gärna av dig om du är sugen på ett pass!
KRAM/J.17 juli, 2007 at 08:14 #856347Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Bra att du sköter dig!
KUL att dukikar upp på torgfesten, kanske kan ta ett pass. Min sista helg hemma sen drar jag döer över. fått jobb utanför borås. ska bli så KUL!
Hör gärna av dig om du är sugen på ett pass!
KRAM/J.Ooj, undrar om jag vågar det, tror jag skulle känna mig som en liten räka Men det vore skoj, beror väl lite på hur det blir med alkohol och så… inte bra att träna dagen efter :ph34r:
Grattis till jobb! Vad är det – idrottslärare, eller kommer jag ihåg fel?
Kram!17 juli, 2007 at 13:14 #856348Anonym anvandareMember… kan nämna att jag har en redig träningsvärk i armarna… och ’är lagom stel i övre rygg – det får man för att man inte tränat armar på ett tag och är envis med vikterna i bicc. Tur att jag ska få massage idag!!!!
17 juli, 2007 at 16:24 #856349Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Ooj, undrar om jag vågar det, tror jag skulle känna mig som en liten räka Men det vore skoj, beror väl lite på hur det blir med alkohol och så… inte bra att träna dagen efter :ph34r:Grattis till jobb! Vad är det – idrottslärare, eller kommer jag ihåg fel?
Kram!yes, det var idrottslärare, ska bli så KUL!
Spännande att flytta, träna på nytt ställe, nytt jobb, nya vänner…. vilken utmaning!
Klart du ska m och träna om du har tid, kör iaf: torsdag om du åker ner före helgen, annars kan vi säkert köra fredag?
Vore super kul!Alkohol är kasst, inge vidare. Tar avstånd från sånt, jag!
Gillar det inte särskilt, och fungerar inte ihop med tung träning men de är en smaksak!
Ha de bäst. Hör gärna av dig!
073-8187784 /J.17 juli, 2007 at 19:04 #856350Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:yes, det var idrottslärare, ska bli så KUL!
Spännande att flytta, träna på nytt ställe, nytt jobb, nya vänner…. vilken utmaning!
Klart du ska m och träna om du har tid, kör iaf: torsdag om du åker ner före helgen, annars kan vi säkert köra fredag?
Vore super kul!Alkohol är kasst, inge vidare. Tar avstånd från sånt, jag!
Gillar det inte särskilt, och fungerar inte ihop med tung träning men de är en smaksak!
Ha de bäst. Hör gärna av dig!
073-8187784 /J.Jag ska absolut höra av mig om det blir tillfälle!! JAg jobbar fredag här i lkp så jag kommer fram sen eftermiddag/kväll – men om det blir tillfälle så vore det skoj!
Jag förstår vad du menar med alkohol, du har helt rätt. Men, jag har inga tävlingsmål med min träning, så jag festar till det ibland. Dock mycket mera sällan nu än förut! Man mår helt klart så mycket bättre av att hålla sig nyttig och nykter
KRam!
17 juli, 2007 at 22:33 #856351Anonym anvandareMemberVar ute i skogen igen förut. Skön luft efter regnovädret! Men blött för mina skor
DEt blev 5 km hur som helst. TRodde inte jag skulle komma runt eftersom jag har höjt tempot på löpningen, det ger tydligen bättre löpsteg (enligt min pojkvän, the almighty ) Men jag kom visst runt! Träffade en kompis precis när jag var lagom uppvärmd, så då stannade jag en stund. Det kändes inte så bra, det är liksom bättre att vara igång när man väl kommit igång.
Fick massage tidigare – jag var mycket bättre i ryggen än förra gången, lite stel i rumpan vilket satte sig i ryggen (inget jag känt av dock), knutar på halsmusklerna (fy vilken smärta) samt stel i högra axeln pga. nåt knas med revbenen som orsakas av skoliosen. Haha, trots den långa listan av problem så var jag alltså bättre än sist, markant dessutom. Fick en till stretchövning för halsen också.
Nu ska jag hoppa i säng, måste bara duscha bort leran, som jag fick under rundan, från benen först :p
18 juli, 2007 at 09:12 #856352Anonym anvandareMemberJäklarns, jag har ännu mer träningsvärk i armarna idag! Tur att jag ändå tog det lite lugnt på passet och gjorde två övn/muskelgrupp! Löpningen däremot känner jag inte av….
18 juli, 2007 at 16:27 #856353Anonym anvandareMemberYes! Så sant så: alkohol är för fegisar… hahaaaaa:D och ska man nå sina mål och bli allra BÄST, som är ett av mina mål så får man avstå från en del saker… TUR vi är olika;) , och värderar allt olika mycket!
Jag ser inte avståndet från alkohol och onyttigheter som något offrande utan som något trevlig och givande:nod !Klart du ska höra av dig om du vill! Vore kul att ses bara, jobbar på ica på lördagen om du vill, kom in och hälsa på baby!Ta hand om dig!
ps.bra träningspass, by the way.och: träningsvärk är alltid värst 2dagar efteråt.ds18 juli, 2007 at 20:22 #856354Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Yes! Så sant så: alkohol är för fegisar… hahaaaaa:D och ska man nå sina mål och bli allra BÄST, som är ett av mina mål så får man avstå från en del saker… TUR vi är olika, och värderar allt olika mycket!
Jag ser inte avståndet från alkohol och onyttigheter som något offrande utan som något trevlig och givande:nod !Klart du ska höra av dig om du vill! Vore kul att ses bara, jobbar på ica på lördagen om du vill, kom in och hälsa på baby!Ta hand om dig!
ps.bra träningspass, by the way.och: träningsvärk är alltid värst 2dagar efteråt.dsTack!
Ja, det vore skoj att ses! Björn är i stan nu, han springer säkert in och handlar godis av dig hela dagarna (hälsa honom isf att han inte borde )Du har helt rätt i att det inte är nåt offer att strunta i alkohol – man mår klart bättre utan och det är ju bara bra :up: Och som du säger, du ska ju bli bäst! Kram!
18 juli, 2007 at 20:26 #856355Anonym anvandareMemberIdag har jag bytt gym. Från Citygymmet till World Class >> Hjälp!!! Men, det är ett skitmysigt gym, det blri nog kanon, hoppas att nån vill följa med mig också!
Körde iaf axlar och mage/bål
Press i smith, 4 set
Hantellyft utåt – 4 set, 8kg som mest
Rear delt – 4-5 set
Kabeldrag utåt, 2 setBålrotation, 2 set /sida, skönt
Nån form av magmaskin – eagle abdominable, jätteskön! 2 set
Plankan, 2 set19 juli, 2007 at 09:06 #856356Anonym anvandareMemberFy bubblan – man vaknar med mulet och trist väder, plus ont i halsen… Blä!! Blir väl vilodag idag då, städa och tvätta istället. Får se hur jag känner mig när jag kommer hem från jobbet..
19 juli, 2007 at 12:45 #856357Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Fy bubblan – man vaknar med mulet och trist väder, plus ont i halsen… Blä!! Blir väl vilodag idag då, städa och tvätta istället. Får se hur jag känner mig när jag kommer hem från jobbet..Hej gumman, illa gorilla med halsont men men… ett tecken på att kroppen säger ifrån och det är bra:up: !
Ang. björn, yes har sett han ett par gånger inne på Ica och nästa gång skall jag allt catcha honom och uppmärksamma samt påminna honom om diverse godis förbud! hahaaa
Här håller jag på att flyttfixa, baka mm. så gott: chockladbrownies med hasselnötter och hallon så gott!
Och yes: ska man bli allra bäst finns inga offer, som vi säger. bara att njuta av tiden fram tills dess!
Ha en grym helg baby! /J.Ps.vila nu och kör sedan stenhårt nästa vecka.Ds
20 juli, 2007 at 08:45 #856358Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Hej gumman, illa gorilla med halsont men men… ett tecken på att kroppen säger ifrån och det är bra !Ang. björn, yes har sett han ett par gånger inne på Ica och nästa gång skall jag allt catcha honom och uppmärksamma samt påminna honom om diverse godis förbud! hahaaa
Här håller jag på att flyttfixa, baka mm. så gott: chockladbrownies med hasselnötter och hallon så gott!
Och yes: ska man bli allra bäst finns inga offer, som vi säger. bara att njuta av tiden fram tills dess!
Ha en grym helg baby! /J.Ps.vila nu och kör sedan stenhårt nästa vecka.Ds
Vet du, BJörn är i HOlland nu på JEM i Friidrott – hans lillasyster deltar i Diskus – hur ballt som helst Jag är sjukt avundsjuk!!
20 juli, 2007 at 08:46 #856359Anonym anvandareMemberFortfarande ont i halsen! Känns så onödigt, jag är liksom inte förkyld utan har bara lite fjantont, men jag är rädd att det blir värre om jag tränar .Vill träna!!!
20 juli, 2007 at 09:03 #856360Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Vet du, BJörn är i HOlland nu på JEM i Friidrott – hans lillasyster deltar i Diskus – hur ballt som helst Jag är sjukt avundsjuk!!hmhm.. NU blev jag också AVIS, en annan måste bara jobba och fin fint väder är det här idag också.solen skiner som aldrig förr!
Var uppe vid kl 04.00 imorse och körde hinderbana + chins/dips och n har jag fixat och trixat ska strax till jobbet!
Jobbar hela helgen, blir money iaf!
Bara 8 arbetsdagar kvar på ica nu, känns okej och lite konstigt. ändå vart där i 7år!Illa gorilla med din hals men kurrera dig under helgen = vila och ta tag i träningen next week!
Good luck baby! Ha en grym helg i LKP! /J. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.