Ännu en träningsjournal

Home Forums Dagböcker Ännu en träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 637 total)
  • Author
    superberggren wrote:
    hmhm.. NU blev jag också AVIS, en annan måste bara jobba och fin fint väder är det här idag också.solen skiner som aldrig förr!
    Var uppe vid kl 04.00 imorse och körde hinderbana + chins/dips och n har jag fixat och trixat ska strax till jobbet!
    Jobbar hela helgen, blir money iaf!
    Bara 8 arbetsdagar kvar på ica nu, känns okej och lite konstigt. ändå vart där i 7år!

Illa gorilla med din hals men kurrera dig under helgen = vila och ta tag i träningen next week!
    Good luck baby! Ha en grym helg i LKP! /J.;)

Du får tänka på pengarna ;) Sju år? Shit, länge!!

När somnar du på kvällen om du ska upp så tidigt på morgonen? Jag har bisarrt svårt att komma i säng innan 22, och att vakna innan 07 är en pina….

Marmeladova wrote:
    Fortfarande ont i halsen! Känns så onödigt, jag är liksom inte förkyld utan har bara lite fjantont, men jag är rädd att det blir värre om jag tränar .Vill träna!!! :(

Känns det bättre nu?

Marmeladova wrote:
    Fortfarande ont i halsen! Känns så onödigt, jag är liksom inte förkyld utan har bara lite fjantont, men jag är rädd att det blir värre om jag tränar .Vill träna!!! :(

Hostar du också!? Det är någon frickin’ rethosta som går omkring och sen sitter det i halsen utan att man känner sig sjuk! 👿 Är såååå sugen på att ”antasta” det där gymmastålet alltså… :aggresiv: … men jag vågar inte… :(

Heidi K wrote:
    Känns det bättre nu?

Heej kompis! Menar du ifall det gått över sedan morgontimmarna har passerat? Nja, det sitter i rätt bra, men det går väl lite uppochner :(

(ryggen däremot har varit smärtfri ett tag, har hittat en bättre massör 8) )

lovelysmile wrote:
    Hostar du också!? Det är någon frickin’ rethosta som går omkring och sen sitter det i halsen utan att man känner sig sjuk! 👿 Är såååå sugen på att ”antasta” det där gymmastålet alltså… :aggresiv: … men jag vågar inte… :(

Å, ny besökare, bien venida!!

Näe, jag hostar inte, det bara gör ont i halsen… känner precis som du, har nytt gymkort sen i förrgår och jag vill gå dit hela tiden, men jag får hålla mig på mattan :frust:

Marmeladova wrote:
    Du får tänka på pengarna ;) Sju år? Shit, länge!!

När somnar du på kvällen om du ska upp så tidigt på morgonen? Jag har bisarrt svårt att komma i säng innan 22, och att vakna innan 07 är en pina….

det är inte så svårt faktiskt: Går man upp i tid somnar man i tid: Jag har vänt på dygnet för att hinna med ca 2 pass/dag under veckorna + heltids jobb: går upp mellan kl 04.00 och 04.30 varje veckodag sedan tränar jag oftast 1pass på dryga timmen mellan kl 05.00-06.30 efter det blir det lite fixa hemma: med frukost, matlåda mm. sen min morgonpowernap mellan kl 8-9 och sen jobb mellan ca: 10-18/19 och sedan kvällsträning igen och sedan sängen senast kl 21.00
    Brukar somna direkt när jag lägger huvudet på kudden, spelar ingen roll när typ! hahaha
    Ett MÅSTE för att orka: ett MÅSTE som jag ÄLSKAR!Så NU ver du min hemlis men du ; berätta inte för någon;)

Ha en grym helg! Take care, ses till helgen kanske… vore KUL!
    KRAM;)

Håll dig på mattan tills du blir frisk, du vågar inget annat!
    Förstått?!
    /J.

Marmeladova wrote:
    Heej kompis! Menar du ifall det gått över sedan morgontimmarna har passerat? Nja, det sitter i rätt bra, men det går väl lite uppochner :(

(ryggen däremot har varit smärtfri ett tag, har hittat en bättre massör 8) )

Bra att ryggen känns okej nu! Snopet med halsen..Hoppas det inte är något segt som sitter länge! Hur går det med chinsen?:P

Marmeladova wrote:
    Å, ny besökare, bien venida!!

Näe, jag hostar inte, det bara gör ont i halsen… känner precis som du, har nytt gymkort sen i förrgår och jag vill gå dit hela tiden, men jag får hålla mig på mattan :frust:

Tenkijuuuu!!

Det konstiga är att jag har tagit omedvetna omvägar på vägen hem så att jag bara kan gå förbi 4 olika gym och titta in. Kom jag på mig själv med att göra igår ;)
    Ja, så är det med bra vanor i livet… I know I’m disturbed :D
    Här ska jag kika in oftare och jag hoppas vi båda blir 100%igt friska SNART så vi kan sätta igång. :up:

lovelysmile wrote:
    Tenkijuuuu!!

Det konstiga är att jag har tagit omedvetna omvägar på vägen hem så att jag bara kan gå förbi 4 olika gym och titta in. Kom jag på mig själv med att göra igår
    Ja, så är det med bra vanor i livet… I know I’m disturbed :D
    Här ska jag kika in oftare och jag hoppas vi båda blir 100%igt friska SNART så vi kan sätta igång. :up:

KUL att du tittar in och håller koll!! :p Ska inte du själv starta journal..?? :P

Ja visst är man lite störd, men på ett bra sätt – vore ju värre om man skulle vara beroende av nåt dåligt!

superberggren wrote:
    det är inte så svårt faktiskt: Går man upp i tid somnar man i tid: Jag har vänt på dygnet för att hinna med ca 2 pass/dag under veckorna + heltids jobb: går upp mellan kl 04.00 och 04.30 varje veckodag sedan tränar jag oftast 1pass på dryga timmen mellan kl 05.00-06.30 efter det blir det lite fixa hemma: med frukost, matlåda mm. sen min morgonpowernap mellan kl 8-9 och sen jobb mellan ca: 10-18/19 och sedan kvällsträning igen och sedan sängen senast kl 21.00
    Brukar somna direkt när jag lägger huvudet på kudden, spelar ingen roll när typ! hahaha
    Ett MÅSTE för att orka: ett MÅSTE som jag ÄLSKAR!Så NU ver du min hemlis men du ; berätta inte för någon;)

Ha en grym helg! Take care, ses till helgen kanske… vore KUL!
    KRAM;)

Haha, jag lovar att jag ska vara tyst om din hemlis! Önskar jag kunde ta den till mig, men svårt är det… så mycket man vill göra på kvällen! Svårt när Björn är uppe längre också, och myycket svårt att kliva upp när han får ligga kvar. Iof kanske jag skulle sätta honom på diet, då kanske det blir fart på honom på morgonen :|

superberggren wrote:
    Håll dig på mattan tills du blir frisk, du vågar inget annat!
    Förstått?!
    /J.

Ja mamma, jag lovar :p Vaknade imorse och kände mig som en stor bakteriehärd, fy tusan! Men, jag är fortfarande inte det minsta hängig, känner mig frisk förutom halsen och nysningarna 👿

Heidi K wrote:
    Bra att ryggen känns okej nu! Snopet med halsen..Hoppas det inte är något segt som sitter länge! Hur går det med chinsen?:P

Å fy, chinsen, påminn mig inte :frust: Närå, men jag har inte tränat chins på ett bra tag faktiskt! Av olika anledningar, tränade själv mkt sista tiden, dessutom har min f.d. massör sagt åt mig att ta det lugnt med lättare vikter, då kändes inte chins så optimalt… :( Men, den nya massören har inte lagt in några restriktioner, dessutom finns en chinsmaskin (dvs. med avlastningshjälp) på det nya gymmet så nu ska jag sätta igång igen!! :bb:

Marmeladova wrote:
    KUL att du tittar in och håller koll!! :p Ska inte du själv starta journal..?? :P

Ja visst är man lite störd, men på ett bra sätt – vore ju värre om man skulle vara beroende av nåt dåligt!

Ja mycket möjligt att det blir av längre fram. DÅ förväntar jag mig en massa pepp och tips från dig! :) Just nu är det lite ont om tid och för mycket annat på g med tanke på att jag vill ge allt när jag väl sätter igång. Halvmesyrer är inte min grej :)

lovelysmile wrote:
    Ja mycket möjligt att det blir av längre fram. DÅ förväntar jag mig en massa pepp och tips från dig! :) Just nu är det lite ont om tid och för mycket annat på g med tanke på att jag vill ge allt när jag väl sätter igång. Halvmesyrer är inte min grej :)

Bra tänkt! JAg lovar jag ska försöka peppa och tipsa allt jag kan (även om det blir på lekmannanivå.. :p )

Vad gör du annars, förutom träningen?

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 637 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.